Spring naar bijdragen

donderdag 3-2-2011 haaaaast weekend


snoepje

Aanbevolen berichten

Oh gelukkig maar Bol, dankje :heart:

Jopie: gelukt :rose:!!!

Ga toch maar wat doen, moet echt boodschappen halen stel t al dagen uit.
En een puinzooi hierbinnen.................
Aan de slag dus, iedereen een fijne dag gewenst
(laat je blije snoet ff zien als je trug bent Joop? ;))
good goan
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 258
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiedag!

Den Niwi se, was het een voederbak op wielen of honden op wielen :D

Joop, veel plezier met je Joopie-Jeepie!

Ik heb al wat huishoudelijke klussen gedaan. Kan ik vanmiddag besteden aan de leuke dingen, zoals mijn hobby's schrijven en lezen. Misschien nog wat blad harken in de tuin.

Vandaag is het een Rode-Draak dag. Kernwoorden: geboorte, voeden, koesteren.
Focus op het vertrouwen dat je alles wat je nodig hebt al bij je draagt. Vertrouw erop dat het Universum jou in alles voorziet. Open je wezen om tot diep van binnen gesteund en gevoed te worden door het leven zelf.

Fijne dag allemaal!

groetjes Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Igor Kate en heu wie was die andere nou ook al weer????

Houd jij je erg bezig met astrologie Kate? Heb wel eens zitten denken, misschien kan iemand een draadje openen met bepaalde thema's. Ik vraag dat omdat ik al zoveel draadjes gemaakt hebt. Misschien is er wel animo voor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor zijn er bij jou ook kabouters? Ja K&B maar ik bedoel dan de echte.;) Wat een deugnieten hé?

Shahire ik meen me te herinneren dat er al ergens een spreukendraadje is maar als jij dat wilt starten dan moet je dat gewoon doen? Altijd erg leuk draadjes aan te maken met een onderwerp.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal, zo al even druk geweest. Startgesprek bij UWV werkburo, gaat een nieuwe wereld voor me op. Maar hoef de komende 3 maanden niet verplicht te solliciteren omdat ik een outplacementtraject volg, yes! Heel schappelijk. De zon schijnt hier in het midden des lands, heerlijk, dat verbetert mijn stemming toch altijd.

Twee spelfouten in zo'n klein stukje tekst, pffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aich. als je op forum drukt zeg maar dan zie je Thema's, tips en adviezen, ditjes en datjes staan. B.v. thema's daar kun je een draadje openen waar je b.v. wat uitgebreider wilt praten over een bepaald onderwerp.
Tips en adviesen daar heb ik b.v. een draadje geopend met vragen over dieren. Maar je kunt ook zelf een draadje openen dus een nieuwe vraag stellen. Dan druk je op onderwerp en kun je het starten.;)

Josje we zijn mensen dus mogen vouten maken. Ik doe het aan de lopende band.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

vandaag heeerlijk uitgeslapen:D
Manlief heeft de kids gedaan vanmorgen en toen hij thuiskwam hebben we samen nog even ontbijt op bed gehad! Ik zeg niks mis mee.....vooral vaker doen! :heart:

Daarna samen even naar de IKEA geweest,
hadden niks nodig maar toch zat het karretje weer aardig vol!

Al met al tot nu toe een zeer relaxed dagje gehad!

Nu nog even een wasje en dan nog heeel even genieten van de rust met een grote kop thee voordat de monsters weer terugkomen uit school :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...