Spring naar bijdragen

donderdag 3-2-2011 haaaaast weekend


snoepje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 258
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Joehoe !
Mn vriendin is vandaag vertrokken.....ik maak me wel zorgen. Heel Arabie staat op springen, dus Palestina ook. Ze is wel wereldreis, maar ze is ook een fragiel gupje die geen nee kan zeggen.....
Het is allemaal maar gek zoals het nu loopt. P zit natuurlijk ook op hete kolen, dat zal ook wel een reden zijn waarom hij zo heetgeblakerd doet....
Morgen herdenking van mn vader.
Volgende week ga ik weer wekker zetten. Steeds kwartiertje eerder tot ik op gewenst tijdstip wakker word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shahire, ze is naar Palestina......foto's maken met een journalist. Eerste week. Daarna twee weken alleen, waar ik niet zo blij mee ben.....
Ik bedoel, alleen reizen, hartstikke stoer allemaal, maar niet naar een oorlogsgebied in je eentje. Ze heeft gelukkig wel op mijn verzoek haar blonde lange haar donker geverfd en een trouwring omgedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel verstandig woman :present:

Ik ga er van tussen, nieuwe mascara op want die van zonet zit eronder ipv op de wimpers :devil:
Nog wat huishoudklusjes, geurtje bovenin de jurk want je weet maar nooit wat voor lekkers je tegenkomt in het restaurant :P

Tot vanavond allen.

P.S Snoepie: zwaai even als je langs loopt :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te lezen ben je er helemaal klaar voor Shahire: heel veel plezier vanavond!
En verslaap je morgen niet ;)

Woman; wat een boel niet-positieve emoties heb je tegelijk meis.
Kan me voorstellen dat je je daar minder lekker onder voelt.
Tuurlijk ben je bezorgd om je vriendin, zou ik ook zijn, en is ook een reële angst vind ik.
Maar je kunt er niets aan doen dus probeer er maar in te berusten en de tijd te laten verstrijken.
Wat P betreft kun je wel wat doen en daar ben je zo te zien ook mee bezig. Lees echter nog steeds wat twijfel bij je? Tis ook gecompliceerd allemaal, hè.
Sterkte :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Baaldag vandaag :wacko:
ben verkouden en vind mezelf een grote stommeling dat ik zelfs hiervan geen gebruik kan maken om het roken te laten, bah. Morgenochtend naar de rook-poli, vandaag dag 8 van de champix, moet dus tussen nu en 4 dagen gaan stoppen. Wil ook en ben heel hard bezig met uitstellen, heb om 9 en om 15 uur eentje gerookt. Nah, dat was me een maand geleden nog niet gelukt dus laten we het van de positieve kant blijven zien. Voel me onrustig, onzeker, bagger. Herken erg veel overeenkomsten met het stoppen met drinken trouwens.........
Ga maar es wat doen, afleiding!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...