Spring naar bijdragen

zaterdag de 29e


igor

Aanbevolen berichten

Lieve Tatum ;

Is fouten maken niet menselijk ?

Niemand is perfect en kan alles perfect doen, ook ik loop daar vaak genoeg tegenaan.
Ik probeer nu wat milder te zijn naar mijzelf en te accepteren dat ik ook fouten mag en kan maken, als ik er maar wel van leer.

Probeer wat te rusten en niet te veel te piekeren over wat je "fout" zou doen of hebben gedaan, accepteer en trek er lering uit.
Verwen jezelf vanmiddag maar effe met een mooi bosje :present:

Truste Tatum :heart::sun:

Ik ga er nu echt vandoor...anders kom ik nooit weg hier
Bye...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hey tatum

als je eens wist hoeveel fouten ik heb gemaakt
en mensen gekwetst
en inderdaad kan je ook eenzaam zijn met een heleboel mensen om je heen
ik heb een heleboel vriendinnen verloren door me gedrag
ik heb op dit moment ook niet veel om me heen maar ga me steeds minder eenzaam voelen
met die drank wilde ik ook niemand om me heen ..lekker alleen in me eigen wereldje
maar me gevoel kom toch steeds meer terug en ga me steeds minder eenzaam voelen
maar ik ga wel met jou mee hoor naar het tuincentrum....heeeel leuk

en wees trots op jezelf dat je hard vechtt voor een huis en je dochter


de rest ook goeienmorgen:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

Tatum ik ken je niet zo goed (en je bent nu waarschijnlijk weer naar je bedje) maar kan het zo zijn dat je jezelf momenteel niet zo graag mag?
En dat je dat projecteert op anderen?
Ik bedoel niet wijs te kletsen of te analyseren, maar als ik me weleens niet lekker over mezelf voel, denk ik ook meteen dat alle andere mensen me wel naar en vervelend zullen vinden.
En eigenlijk valt dat dan best mee achteraf.
Het blijkt, ook al heb je ècht een fout gemaakt, dat je meestal best een potje kan breken.
En als dat niet zo is kan je gaan bedenken: WAS het nou eigenlijk wel allemaal mijn fout, of had je soms te maken met mensen die ook hun eigen vergissingen maken en die net als jij, niet perfect zijn?

Niet alleen mild kunnen zijn ten opzichte van jezelf, maar ook een ander wat relativerender bekijken, dat is mijn credo van de afgelopen weken. Het is allemaal niet zo zwart-wit.

En Bolletje, heel veel plezier met je nieuwe hondje! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve kanjers.

Goh ik ben al heel de ochtend aan het bellen voor die kleine uk. Lieve mensen als het goed is ben ik vanavond rond 18.00 in het gelukkige bezit van een hele kleine uk genaamd Lilly.
Blondie gaat haar halen o wat ben ik gelukkig. Heerlijk. s'Ochtends wakker worden met z'n hummeltje.
ken je na gaan ik ben eigenlijk een grote honden mens maar deze diertjes zijn zo heerlijk van karakter.
Zo nu eerst ff de dagdraad lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen! tis wel fris trouwens!
geen zorgen voor morgen? ben mijn poezenpaspoort kwijt,iets te slim opgeborgen!! nou ja heb nog tot maandag,en ook zonder paspoort krijgt die zijn shots wel,maar dit soort dingen vind ik onuitstaanbaar!!

hup hup we gaan een eindje fietsen,helpt beter dan die vervelende steunkousen!

fijne dag allemaal,hoop dat we droog houden,mijn buienradar doet het opeens niet meer?
wat zal ik blij zijn als ik weer op de kabel zit zeg,zo'n dongel is maar zwaar behelpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha die Soothe, wat een klein ukkie is dat. Zit hier te schateren. Leuk hoor dat iedereen zo ontzettend enthousiast reageerd. Zal vanavond tegen haar zeggen dat ze heel veel fans heeft.
Mensen wat voel ik me gelukkig. Nu moet het nog wel lukken met de katten maar daar ben ik niet zo bang voor. Ze is kleiner dan mijn diertjes dus zal het allemaal wel los lopen.

Jane kom maar eens gauw kijken als ik ze heb. Ja en iedereen is natuurlijk van harte welkom hoor. Maar gauw een meeting hier houden.
Ik realiseer me dat dit mijn kado is voor één jaar alcoholvrij. Een mooier kado kan ik mezelf niet geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...