Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 februari

Jaap

Aanbevolen berichten

probeer haar inderdaad constant te vertellen hoe goed het kan zijn zonder die troep. Alleen dringt op het moment niets meer tot haar door. Het is hartverscheurend.:$
Ze heeft zichzelf EN haar omgeving helemaal kapot gemaakt met de drank. Ze ziet het helemaal niet meer zitten. Haar wens om niet meer te leven is heel groot. Dat maakt me zo angstig. Hoop echt dat ze vandaag stappen kunnen ondernemen.

Zelf ga ik vanavond naar de AA. Daar kan ik er goed over praten. Deze mensen kennen haar ook en het gaat iedereen aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

, Goedemorgen Lieve allemaal,

Als de tijd lijkt te vliegen, alsof er geen gisteren bestaat, dan is het nog belangrijker te kijken naar vandaag, hoe je er nu voor staat.
Weg met het verleden, ik om-arm de toekomst, geen aandacht meer voor toen, des te meer voor het heden.
Zo zonde, de tijd die het verleden heeft opgeslokt, het verleden met al die zorgen.
Deze tijd haal ik nu in, en die tijd besteed ik morgen.

En nu even teruglezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, Yaja...................:present:

Dees, als t goed is zijn de hulpverleners dus nu bij je vriendin. Hoop echt dat ze iets voor haar bedenken. Wat een ellende heeft die moeder ook al mee moeten maken dan die 20 jaar.............
Stort je er niet teveel in als hulpverlener meis :heart:, hou het ook bij jezelf en wees blij met wat jij nu hebt kunnen bereiken, waarvoor ik groot respect heb, hier voor jou: :present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moe da's ook wat....:huh:iedereen stil en Yaja weg...?!?

Hier een stralende dag met strakblauwe lucht :rose:
Echt zo'n dag om lekker lang te wandelen met de honden maja..........zit er dus niet in.
Om 11 u bij de DA, bibber bibber.......:(

Blondie: al dozen aan het hamsteren?
Nog steeds niks van Tatum gehoord? Hm...

Wat een bult ellende toch op de wereld bah.
Behalve dochter met haar scheidingsellende nu ook vriendin weer belaagd door ex............zoveelste keer, die vent spoort niet en is ook gevaarlijk, heeft er zelfs al voor gezeten maar lijkt nu weer opnieuw te beginnen &^%$$#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Saar ik zou ook willen dat ik mee kon, maar jammer dat dat niet gaat. Maar houd je taai lieverd. dierenartsen zijn vandaag de dag goed hoor.:heart:
Ik ga zo zitten schilderen. Moet het schilderij vandaag af hebben hoor.

Jane meis heb je wel eens verse gist gegeten? Dat helpt bijna net zo goed voor ontstekingen dan een anti biotica?
Het zuivert het bloed op een minder agressieve manier.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jane dat AB. schijnt rotspul te zijn. Ik geloof niet dat ik het ooit nodig heb gehad. Ik weet niet of biergisttabl. helpen, weet alleen dat verse gist wel helpt. Heb je het ooit wel eens gegeten? Ik vind het nog al mee vallen met de smaak. en anders met iets samen innemen. Ontstekingen kunnen hardnekkig zijn. Schijnt te maken te hebben met vuil bloed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...