bronnen Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 zover had ik nog niet gedacht ..op strand zitten smiddags met een sapje ik kan het me niet herinneren ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 nouja dan maar ontwijken die hap.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 bronnen welkom je kunt ook met fris op het terrasje zitten hoor, en dan kijken hoe bezopen anderen zijn en hoe ze zich gedragen. en er van genieten dat jij niet zo irritant bent en de volgende morgen weer 'fris' opstaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Bronnen:Ja, de moderator sluit nu je profiel. Komt vanzelf goed dus;)Desi:Vast veel werkplezier voor straks:present:Denker:Een ei verslaving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 ja igor heb je ook gelijk in zien hoe een ander naar de *** gaat en kan denken,, zo dat is verleden en morgen fris op en weer genieten van een mooie dag oke ekstertje dat is een fijn idee ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Ja Eks, dat sluipt erin. Nu neem ik elke ochtend twee soms drie. Zodra ik geen maat meer houden en de eieren bij dozen per dag naar binnen ga werken, ga ik hulp zoeken dat beloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Mogge Max. Ei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 nou denker ik denk dat je met 2-3 eieren per dag al behoorlijk slecht bezig bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 met zoveel eieren ga je ze bijna zelf leggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 nou vooruit dan, zacht gekookt graag denker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Nou, Igor, dat valt wel wat mee hoor want hierna ga ik krachttraning doen dus die eiwitten zijn wel goed voor mij. Dus straks in de zomer zie ik eruit als een "aktie held" uit een film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Ik moet vertrekken.Een fijne dag allemaal en hou ze droog:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 nou denker dan plaats maar eens gauw een foto max ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Hi hi...zouden ze daar ook forums voor hebben: een ei verslaving? Ik zie het al helemaal voor me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Het is in ieder geval wel lekker weer te trainen. Dat ging niet meer met al dat gezuip, dus dat is voor mij een hele goede stimulans om van de alco af te blijven. Foto hou je tegoed Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Ik ben Stefan...Ik heb me hier aangemeld omdat ik niet zonder eieren kan...Ik heb overal eieren verstopt zodat mijn vrouw niet merkt hoeveel ik er in werkelijkheid eet...De eierschalen gooi ik stiekem weg...Wanneer ik geen ei eet dan denk ik er voortdurend aan, het zweet breekt me uit..Wanneer ik in de supermarkt ben lukt het me niet om zonder een doos of 3 de winkel te verlaten. De cassieres beginnen me al raar aan te kijken...En ik zie als een berg op tegen de Paasdagen...:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Haha Eks, ik zit hier luid op te lachen achter de laptop met de laatste hap ei toevallig net aan het wegkauwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Verslik je er maar niet in:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Ik ben er weer vandoor bikkels. Ga 3 kinderen naar school fietsen.Fijne dag en hou het droog:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Fijne dag Ekstertje. En bedankt voor de lach. Niks beters om de dag mee te beginnen. Een dag zonder zorgen begint met een lach en een ei in de morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Ik ga trainen, wil goed voor de dag komen voor Igor. Tot later fijne mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 goedenmorgen frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Goedemorgen lieve mensen...ben mee eens met veel van jullie: het is een mooie dag met lekker weer...hier lekker gesport...ben ook beetje verslaf aan...hihi...jullie maken altijd lekker ontbijt maar ik ben een smoethie drinker dus ben lekker mijn vitaminen aan drinken...Desi: have a nice day in jouw stageDenker: ga maar lekker sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 goede morgen voor de langslapersdenker sport ze, ik ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden