Yvonne Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Oke Tatum, dan had ik je dus verkeerd begrepen. Wat mij betreft, ik vind jou gewoon aardig. Ik heb je wel eens heel onaardig meegemaakt, maar had achteraf het idee dat dat bepaalde redenen had. Ik denk ook dat het merendeel hier veel positiever over je denkt dan dat jij ervaart. Moet wel eerlijk zeggen dat ik veel niet lees, ben overdag ook altijd weg.. en het zijn zoveel bladzijden altijd. Nou, lekker genieten van je vrije dag dan dus maar... \ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Thanxx Bol we zullen zien, als ik net op ben gaat het wel. Alleen liggen lijkt nog te helpen. Als t zo doorgaat toch maar ff langs de HA komende week.Maja wie ben ik? Er zijn zoveel mensen, ook op t frum, die altijd met fysieke beperkingen en ongemakken moeten vechten, ik heb daar zo'n diepe bewondering voor.Voor al die mensen hier van mij :present:Ga in de eerste versnelling.Kijken of mn motor wil starten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 bolletjeik doe mensen nooit geen pijn...ik doe juist teveel voor een andermensen hebben tegenwoordig zo weinig tijd voor elkaaren dat vind ik een groot probleemen dat mensen over me oordelen en veroordelensinds me scheiding heb ik de mensen wel leren kennensommige konden mijn nog beter dan ik me eigen kenmaar heb zelf wel daarvan geleerd dat ik nu zelf niet meer oordeel en veroordeelvoordat ik iemand eerst echt leer kennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Mooi, Snoepje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Ha die saar... Dat heb ik dus ook even gemist... PIJN .. Last van je rug ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 lieve saravoordat ik iets zeg heb ik er meestal wel een tijdje over na gedachtmaar als ik er mee blijf zitten..moet ik erover pratenmaar mensen kunnen tegenwoordig maar weinig hebbenik zeg altijd als je iets dwars zit zeg het gewoondan kan ik kijken of ik er iets aan kan doenmaar maak jij nou maar een afspraak morgen bij je HAwant anders moet je dalijk elke ochtend hier een ontbijtje makenen dat is toch ook niet de bedoeling....vraag maar aan jaap hoe zwaar het was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Ha, ha Sara Ik ben een introvert mens die probeert in een extroverte maatschappij te overleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Goedemorgen allemaal, heb even teruggelezen en las dat er weinig animo is voor een klaagdraadje. Nou ja hij verdwijnt vanzelf en als mensen de behoefte wel hebben, kan het alsnog. Vind het wel jammer dat er zo heftig op gereageerd wordt, schrik ik wel van. Commentaar kan toch ook op een zachte, vriendelijke manier. Denk ook dat ik te gevoelig ben, daar moet ik wat mee. Mezelf de dingen niet zo persoonlijk aantrekken. Had ook een wat slechte start van de dag, soort van misverstand met mijn partner, zit me ook niet lekker. Goed, straks maar even met hem over hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Josje wij zijn allemaal supergevoelig meid. anders hadden we misschien nooit een alci geworden.Ja het klaagdraadje moet er ff inkomen dat gebeurd vaker maar misschien zijn er mensen die er veel aan hebben. Het is een prima opgezet draadje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Josje, reacties van medefrummerszegt meer over hen als over jouje intenties zijn goed, houden zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Dank je bol, doet me goed jouw berichtje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 En Jane:present: Pff, krijg ik toch gewoon tranen in mijn ogen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 GaapGoedemorgenStraks workshopOpkomen gaan we doen, dus je entree met een optreden. Leuk !3 uur mag ikJippieieieieie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Woman ook goeiemorgen. Heeeeel veel plezier straks. Josje, ik heb de negatieve reacties niet gelezen... maar trek het je niet aan, zoals bol en jane al zeiden. Ze zeggen dus meer over de ander dan over jou. Leven en laten leven... dat is iets wat veel mensen maar niet lukt. ZELFleven, daar verantwoordelijk voor zijn in plaats van een 'beschuldigende vinger' naar een ander mens of instelling uit te steken... en anderen HUN eigen leven laten leven, zonder te oordelene en of te veroordelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Zo heeee..........een hele bladzij vol met gevoeligheden.Mooie mensen,lieve mensen, vechtende mensen, gekwetste mensen, bange mensen..........dierbare mensen Josje; wees maar niet zo onzeker en een slechte start kan altijd nog ten goede keren toch?Maar even voor alle zekerheid: mag ik hier ook nog wel ( een beetje) klagen? Of moet ik dan naar het andere draadje?Nee, Snoep alsjeblieft geen ontbijtcorvee!!!!Tatum: ja da's nou juist t probleem, ervaar dat ook Yvonne; pijn in de rug ja, maar komt uit de buik, heb darmproblemen (al jaren hoor) maar is nogal verergerd. Ik wou dat ze me 1 weekje opnamen in het ziekenhuis en dan alles in 1x onderzochten; neuroloog, oogarts, internist......word er niet goed van dat heen en weer gedoe. Moet iemand charteren voor oogarts i.v.m. druppels maja, denk dat ik het zelf wel red. Coloscopie ander verhaal, zal wel moeten maar zie er tegenop omdat ik het ken. Hoezo uitstelgedrag (schaamschaam).Okeeeeeeeeeeeeeeeee, honden wachten.Latersssssssssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Ha Yvonne, bedankt voor je reactie. Ik moet leren dat een afwijzing van een mening of een idee, geen afwijzing van mijzelf is. Soms kunnen dingen mij zo overspoelen en overweldigen, ik word dan heel klein en heb ik de neiging me terug te trekken. Maar het zat me niet lekker en ik dacht: ik wil er toch wat over zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Natuurlijk mag je hier klagen Saar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Ik ga mezelf maar eens naar de sportschool sturenmisschien dat ik daarna de energie heb voor de klussendie al te lang vooruitgeschoven zijn.als ik strakjes weer inlog, sturen jullie me dan weer weg please?ik heb last van voorjaarsmoeheid denk iken van dat denken word ik alweer zo moeliever mijn lijf moe laten worden,dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 En nu moet ik toch echt met de hond naar buiten, hij wordt een beetje ongeduldig, tot later mensen en een fijne dag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Nee, voor mij ook geen ontbijtcorvee meer. Ik heb me ook niet helemaal aan de afspraak gehouden, maar heb gebrobeerd wel iets van te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Hoi Jaap, ik had het pact gestart deze keer en er wijselijk geen sanctie op gezet ;)Nu echt weg.Dahag good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 quote: Originally posted by: snoepjebolletjeik doe mensen nooit geen pijn...ik doe juist teveel voor een andermensen hebben tegenwoordig zo weinig tijd voor elkaaren dat vind ik een groot probleemSnoepie de mensen hebben het te druk. Dat hoor je vaak. Ik heb heel vaak het gevoel dat men zich er achter verschuild. Het gevoel dat veel mensen niet meer weten hoe ze eigenlijk met elkaar om moeten gaan. De mens vervreemd van zichzelf, van zijn gevoelens en van de anderen.Hier in de straat waar ik al bijna 30 jaar woon, kende iedereen elkaar en was er wat, stond iedereen klaar. Nu verhuist iedereen na een half jaar al. Daaruit zie ik al dat de mens zo vluchtig leeft. Carriere heel belangrijk vind, desnoods over andermans lijk. zo zit het nu vandaag de dag in elkaar.Maar ik blijf goede hoop hebben. Hier komt men zeker van terug. De mens is een kuddedier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Hup hup Jane en Josje.... wegwezen dus. Ennu Jane... we kunnen natuurlijk een ban voor je aanvragen voor een dag of drie... dan kun je al je klusjes op je gemak doen, hihi;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Lieve mensen.... Wat wordt er toch veel over DE mensen gepraat. Ik denk dat er gewoon nog heeeeeel veel mensen zijn die zo anders zijn. Alleen moet je ze wel willen zien toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden