snoepje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 ik wil ook niet drinkenmaar heb op dit moment zoveel verdriet en weet niet hoe ik er mee om moet gaanmet drank was het makkelijkerik wil sterk zijn maar voel me nu zo alleen maar moet me inhouden nu want moet me kind gaan halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Maak er samen een leuke middag van zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Misschien samen iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Kinderboerderij oid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 SnoepjeVerdriet is er om gevoeld te worden,als het er gewoon mag zijn,zit alleen dáár al een stukje troost in.Ga er mee om, zoals je met een verdrietig kind om zou gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Zojuist flink tekeer getrokken in mn atelier, en het schiet nu echt op. Hoop volgende week beetje in te kunnen richten !Daarna is mn tuin aan de beurt want daar staat zoooooveeeeel grof vuil, en dan heb ik nog 2 schuren met rotzooi en een hoop bergruimte in huis waar echt veel prutspul staat.....leuk he een groot huis.....Nou ja elke dag een beetje, dat schiet uiteindelijk toch erg op blijkt maar weer, want volgende week kan ik mooi in mn atelier werken erg erg erg fijn is dat ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Hoi allen, even snel.Max, gaatiegoed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Hoi Woman.Ik schenk je een Ik heb geen zwarte krullebol, maar uit een goed hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Ja die krullebolDe verliefdheid verwijnt nu gelukkig, dus ik functioneer weerNog steeds contact, moeizaam, maar ik wil wel graag weten wat hij gaat doen als de pleuris vandaag of morgen uitbreekt in Palestina.....Je laat iemand niet zomaar barsten he omdat het oorlog is....Dank voor je hart, Soothe..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Snoepie heb je ook een maatje hier? Iemand waar je een beetje je ei kwijt kan? Kun je die niet bellen dan? Het is nu zo belangrijk dat je ff met iemand kan praten? Vraag desnoods aan iemand hier of die haar of zijn tel. nr. wil geven. Echt heel belangrijk nu meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Nee soothe, voel me opgejaagd, loop tegen de muren op.Ben op zoek naar vrijwilligerswerkMoet iets te doen hebben nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Heb je een pilletje op?Bezig blijven is belangrijk, inderdaad.Veel water drinken. De leidingen spoelen.Max, het wordt minder.Waarschijnlijk moeilijk in te denken, toch is het zo.Sterkte, probeer het vandaag droog te houden, Dan kan je jezelf morgen een schouderklop geven.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Max, Ik doe maar een voorstel.Ga even lekker naar buiten stuk fietsen wandelen oid het is nog even licht. Daarna zou je lekker kunnen gaan koken en eten. Ben je al weer een paar uur verder. Ben je met je vriendin vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Max kijk of je wat kunt gaan sporten, sauna,wandelen, fietsende natuur in. het is de vraag of je nu iets te bieden hebt op vrijwilligerswerk-gebied,misschien als je weer wat steviger in je schoenen staat.Of je moet iets vinden dat simpel doe-werk is? Weet niet waar je gedachten naar uit gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Ha Max, het begin is het moeilijkst, soms moet je het inderdaad per uur bekijken. Een flinke wandeling helpt mij altijd, je kunt je energie kwijt en het biedt afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Ben op zoek naar iets met dieren,asiel of zoben de hele dag al onderweg soothe/jaap, vriendin is thuis, snapt niet dat de medicatie bijna niets doet.Normaal persoon had al omgelegen geloof ik...Ga vrijwilligerswerk zoeken met dierenmoet iets te doen hebben!!Hou ook van dieren...soms meer dan van mensen...je krijgt er altijd liefde vanAls iemand een adres heeft of een idee is hethelemaal welkom.Ben zelf ook op zoek, ga het liefst morgen al aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar als ik kijk naar het asiel bij mij in de buurt, daar kunnen ze geloof ik altijd wel vrijwilligers gebruiken. Misschien es het asiel in jouw buurt bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Snoepje, je bent er weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 bolletjenee kan er met niemand over pratenals je de situatie niet weet kan ik er niet over praten het is een relatie van 22 jaar waar alles in is gebeurdkan ik niet met iemand hier delen die ken mijn nietmaar heb door die scheiding heel veel verlorenhet is allemaal te moeilijk..weet nu even niet hoe ik er mee om moet gaanben helemaal op gejaagddan ben ik het liefst maar alleen kan het ook niet mis gaan maar die kleine is ook hier maar hou me rustig snap dat hij er ook niks aan kan doenwaarom heb iemand zo macht over me gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 In veel steden heb je een vrijwilligerscentrale. Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien is het iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Max ik werk bij de dierenambulance. Hartstikke leuk werk. Is dat niets voor jou?Niemand heeft macht over jouw gevoel Snoepie, als alleen jijzelf. Jij bent verantwoordelijk hoe je met de situatie omgaat. Als je dat gaat beseffen dan ook pas kun je dat gevoel veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Mss wel bolletjenet een mail gestuurd naar een asiel hier in de buurthoop daar snel iets van te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Snoepje ik herken dat, dat je ex geen verantwoording wil nemen. Het heeft bij ook lang kwaad en verdrietig gemaakt. Op een gegeven moment heb ik dat losgelaten want dat helpt toch niet. Dan kun je al je energie voor jezelf en voor je kind gaan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Niet echt sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden