Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 februari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen!

Susana: van harte gefeliciteerd blommeke, dat het een mooi jaar voor je mag worden!
:moon::present::musicnote::heart::rose::moon::present::musicnote::heart::rose::moon::present::musicnote::heart::rose:

Zie dat Elvira ook jarig is, weet niet of je leest maar ook voor jou de beste wensen en een bos
:present::present::present::present::present::present::present:

Heb wel bijgelezen maar alweer drukke dag voor de boeg, ga er dus meteen weer vandoor.
Will: wat een fijne vriend ben jij! :heart:

Heel veel bewondering voor alle dappere volhouders hier :present:

Moet erkennen dat ik de mist in ben gegaan...............
met het niet-drinken gaat het goed
met het niet-roken niet :(
Voor jullie over me heenvallen: ik wéét het, het is zwak en slecht en dom en.....en.....
maar ik hou de moed erin, er komt een dag dat het me wel lukt alleen vind ik het nu even belangrijker om van de drank af te blijven. Zonder de champix bleek het toch te zwaar. Nee, ik weet het, moet het niet buiten mezelf leggen, het op eigen kracht ook kunnen. Gaat me ook lukken, alleen nu ff niet.
En ik wéét het: het levert me niets positiefs op....nou ja.....het scheelt me en stukje strijd in deze rumoerige tijd in mijn kop.
Blondie hou vol, en jij straks ook Dees, neem een voorbeeld aan Niwi :present:

Moet nu echt snel verder.
Good goan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susana meis, een hele mooie 33e verjaardagsdag
het zonnetje schijn speciaal voor jouw altijd zonnige humeur (hier dan he):rose:
:musicnote::heart::present::moon::light:B):camera::light::heart::musicnote::musicnote::heart::present::moon::light:B):camera::light::heart::musicnote::musicnote::heart::present::moon::light:B):camera::light::heart::musicnote::musicnote::heart::present::moon::light:B):camera::light::heart::musicnote:
:musicnote::heart::present::moon::light:B):camera::light::heart::musicnote::musicnote::heart::present::moon::light:B):camera::light::heart::musicnote:

een hele fijne dag voor jou en de jouwen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning Saar.

Jammer dat het niet gelukt is gisteren maar vandaag weer een nieuwe dag.:heart:

Hier gaat het toppie en het slijm komt los. mag onderhand ook wel want het is heel vervelend s'nachts. Net weer dat heerlijke bruistabletje opgedronken dus zal het morgen of zo wel over zijn.
Vanmiddag weer eens naar de peut toe. brrrr met die kou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeimorgen allemaal:present:

Allereerst Susanna en Elvira: Van harte gefeliciteerd!!! :musicnote::heart::present::sun:
Een hele fijne droge verjaardag toegewenst.

Bol, de Fluimucil werkt bij mij nog niet, alles zit muurvast en een hoofdpijn van dat hoesten...
Maar: geen alcohol voor mij, ik voel me al beroerd genoeg, dus elk nadeel heb ze voordeel; à la Cruijff...

Ben wel opgefokt, vanwege mijn werk, ze zitten te drammen dat ik morgen toch maar moet werken omdat ze niemand hebben om mij te vervangen... maar het gaat echt niet, ik heb hondsberoerd, ik heb medicijnen waar de beroemde gele sticker opzit "kan de rijvaardigheid beïnvloeden, en pas op met alcohol, etc." dus ik slaap heel veel, alles doet zeer, keelpijn, hoofdpijn...

het is zo een dilemma, vanmiddag om 14.00u moet ik mijn teamleider weer bellen of ik kom of niet...
Mijn lichaam zegt "nee" en mijn hoofd ook, maar mijn angst om problemen met mijn werk te krijgen is ook erg aanwezig. Alleen is het niet eerlijk; ik ben afgelopen jaar 1x ziek geweest, en dit jaar (hoe kort het ook pas is) voor de tweede keer, ben met die ijzel een week of drie geleden gevallen in de tuin en heb mijn enkelbanden toen heel erg verrekt waardoor ik van de dokter ook 3 dagen met de voet ingetaped en met koude kompressen 'bank-arrest' had... dus nu de griep...

Ik zie er heel erg tegenop om vanmiddag te bellen. Ik wil gewoon uitzieken, want ik ben echt nog niet de oude...

Wat zouden jullie doen? Toch gaan, en de longen uit mijn lijf hoesten en iedereen lekker besmetten met de griep?

Liefs, Tobber:( (Wat een toestanden ook allemaal...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toppie als je lichaam en geest zeggen, niet doen dan moet je daar naar luisteren. Ze werken op je werk, op je gevoel en proberen je een schuldgevoel aan te praten meid. Trap er niet in. Je kunt op je werk ook niets doen maar vandaag de dag zit de wereld meestal zo in elkaar dat ze geen barst geven om werknemers je moet maar gewoon komen werken.
Ik zou het in jouw geval denk ik niet doen. Je moet gewoon uitzieken, en het gaat toch wel door daar. Echt wel.
We moeten nee durven en kunnen zeggen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tobbertje:
Alleen jij kunt inschatten of je kunt werken of niet. Wanneer je zelf vindt dat je niet in staat bent om te werken (en zo kom je op mij over) dan ben je ziek. Punt! In jou plaats zou ik het dus aanzien tot 14.00 uur. Wanneer je dan nog steeds denkt dat je echt niet kunt werken morgen dan zeg je dat ook tegen je teamleider. Vervelend, maar je hebt er als het goed is niet om gevraagd om ziek te worden. En je teamleider heeft er ook niets aan als je ziek komt werken moet je maar denken. Ziek=ziek meis!
Heel veel beterschap:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen!
Heerlijk uitgeslapen,

Sara ik ben ook weer de mist ingegaan met roken, zaterdag 3 ,toen weer niets, maar gister toen partner weer eens niet reageerde half pakje , en net de eerste alweer bij de koffie, bah wat is het toch vies, klinkt tegenstrijdig he, ik wil het niet, maar zie het (blijkbaar) toch als een soort van troost, en ik weet het ook alllemaal..... en het helpt ook niet..... is bij mij ook de eenzaamheid, maar ook dat is geen excuus, weet het allemaal..... ZUCHT....

Tobbertje; je weet eigenlijk al dat je niet moet gaan werken, uitzieken is beter, zeker met deze griep, deze duurt gewoon wat langer dan andere, dat hoor je overal, en dat weet je teamleider ook, maar ik begrijp je zo goed, ik wil ook altijd werken, is tenminste afleiding (voor mij dan) maar waarschijnlijk duurt het dan alleen maar langer, eigenlijk jammer, dat ze zo doet, dat kun je er nu eigenlijk niet bij hebben, had het niet fijn geweest als ze had gezegd; jammer, maar ziek maar goed uit, en kom gezond weer terug, want nu heb je ook die nare gedachten er nog bij, vindt dat echt rot voor je! Sterkte!

en de jarigen GEFELICITEERD!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...