Soothe Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Lianne. Ik ga net weg.groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Nou nee, Soothe....eigenlijk begrijp ik het niet zowat moet je voorbereiden aan stoppen ??... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Jij wil me nooit begrijpen. Beetje de juiste instelling, in werking zetten.Zoiets.Nu actie, veel te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 wat mezelf betreft, Soothe....ik stop of ik stop niet.....en als ik wil stoppen....vat ik de koe bij de horens....anders vind ik het uitstelgedrag van mezelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Soothe je bouwt de spanningwel erg op zomaar nu verwachten we wel wat van je he:Dfijne dag allenik ga lekker wandelen met mijn zusdag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Jane meijendel is ok, ben je wel eens in het duinwatergebied geweest daar? Daar is het zo rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 volgens mij rookt Soothe al een poos niet meer, maar durft hij het niet te zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Niet zo dwingen he, dat werkt niet denk ik, laat Soothe gewoon lekker rustig zijn instelling zien te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Goedemorgen allemaal,oohhh middag alweer hihi!Mijn werkdag zit er weer op voor vandaag,heerlijk gesport,zo nog even lekker in bad en genieten van het WEEKEND!!!!! HEEEEERLIJK!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Soothe drinkt vandaag niet en stopt morgen met roken Ekstertje, wat heerlijk he om gewoon rustig je thee te kunnen drinken en het drankgebeuren om je heen er maar gewoon te laten zijn. Je hoeft er niet meer aan mee te doen.Myriam, wat heb je dat knap gedaan. Na de nodige voorbereiding stoppen in je vakantie. En nu volhouden.Snoepje, straks lekker vakantie, geniet er van! Er zijn ook anti-piekercursussen. De laatste Psychologie (tijdschrift) gaat er ook over en die hebben geloof ik ook zo'n online-cursus. Miscchien iets voor jou?Yajala, geniet van het weekend.Vandaag heb ik de goeie volgorde gedaan: eerst mijn huiswerkopdracht gemaakt (gisteren weer laten liggen) en daarna pas op het forum lezen. Nu verder met wat huishoudelijke klusjes.Fijne dag allemaal!groetjes Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 .....Ik heb een date....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Geen langharige krullebol dit keer maar hele lange dreads.....zwart haar met blauwe ogen.Incl een motorfiets ! Zn profiel is echt te gek, en hij woont in Mokum dus dat is heerlijk om de hoek. Na het weekend. Maandag of dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 En hij is op zoek naar een monogame relatie, dat scheelt ook. Mits de vonken en vlinders beginnen te dwarrelen natuurlijk.....Daarom ben ik wel blij met snel afspreken, dat leren kennen via msn daar geloof ik niet zo in...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Dreads..... oppassen, had ik vroeger ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Maar mijn schoonvader zei laatst tegen zijn buren: "Het kunnen hele lieve jongens zijn" . Een jongen met dreads gaat nl misschien dat huis kopen. Vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Hahaha ik heb ook dreads gehadtwee keerEchte, niet van die neppers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Die van mij waren ook echt. Als ik mijn haar niet borstel komen ze vanzelf. Maar mijn schoonvader vond het toen echt helemaal niets. Ik vond het wel geinig dat ie dat verhaal vertelde, na al die jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 We moeten nog 10 maanden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 wat is het vreselijk stil hieriedereen op vakantie of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 dank je kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 vanavond voor het eerst naar de sauna zonder gif in te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Nee, maar jij hebt vakantie snoepje! Lekker hoor.Ik ga eens het eten voorbereiden.Eet samkelijk voor wie nog gaat eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 en hoe was het in marokko myriamja kate even niet om 6 uur me bed uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Internet was ff uitgevallenArts was wel tevreden maar verlengd de librium wel met een week,gezien de lichaamelijke klachten (depri, veel lustmomenten)Gaat me ook aanmelden voor een praatgroep (op eigen verzoek) maar moet ik eerst min. 4 weken droog staan.dan een intake gesprek en dan verder met "mede lotgenoten"Zijn vaak ook mensen die al maanden of soms jaren niet meer drinken.Is dan ook de bedoeling dat je daar zeker 1 jaar aan meedoet, 1 avond in de week.Heb daarin ingestemd, wilde het ook zelf natuurlijk.Ga nu helpen koken, zie jullie vanavond wel weer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Goeie avond mensen ik ben weer afgewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden