zoermuis Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Will: schijf hoeft niet gedefragmenteerd, doet OSX zelf. (heb een Mac) Waarschijnlijk is het een defect logic board. Dit is me ingefluisterd door P. want ik heb er de .... verstand van:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Nou Wil, ik heb alleen dat eerste advies nog maar opgevolgd enlappie is weer reuzesnel, dus ik ben dr blij mee. was ook 3 jaar niets aan gedaan.Maar op t moment dat ze geld gaan vragen voor de laatste loodjes haak ik af, vandie addertjes onder t gras, daar houd ik niet van. En ben nu al tevree, dus mooi zo, thnx!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Woman; t was Cyntiadie saar dr rugzak even heeft geleend:D/ of kent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Bolletje. Ik neem het 3 x per week. Maandag, woensdag en vrijdag. Ik zal jou herinneren jij dan mij. Oke? We zij toch dagelijks hier te vinden. Misschien willen er nog meer meedoen.Valt me trouwens op dat refusal/Antabus steeds meer gebruikt wordt.Sara: Ik zou het ook proberen als ik jou was. Bijwerkingen gaan gauw over en zijn er niet veel. Van Baclofen weet ik dat de bijwerkingen erg vervelend kunnen zijn. Heb er ook destids naar gevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Inderdaad Women, ik was het en niet Sara.Volgens mij had ik eerder deze rugzak.Vergis ik me dat Sara vroeger een andere gezicht had?Denk inderdaad wel erover om maar heel beperkt Refusal te nemen.Heb de indruk dat ik er moe van wordt/blijf.Maar het nadeel met geen regelmaat zit voor mij waarschijnlijk in het niet bijtijds innemen.Misschien mag ik meedoen met Bolletje en Desi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Dinah: van harte gefeliciteerd meis!:light::):light:ik las net van gisteren bij, jammer dat je vriend je niet een maandje solidairiteit met niet drinkenkon geven, had je waarschijnlijk meer aan dan zo'n negatieve opmerking over ons forum. Voorlopig zieik hem niet stoppen met zijn grote mond.Sorry hoor, maar merk dat ik me plaatrvervangend boos voel(is mijn stuk-mijn boosheid natuurlijk). Maar toch. Ik hoop dat je het aankunt om steeds zijn drankvoorraad en gedrag aan te zien, want naarmate jij steeds meer nuchter bent, is het moeilijkerzijn drinkgedrag neutraal aan te zien. op een nuchter moment toch maar eens bespreekbaar maken, anders wordt het voor jou ook steeds moeilijker. Ik hoop dat je een fijne dag hebt.Gaby ook zoiets he, jij hebt je relatie er om beeindigd, sterk en tegelijk moeilijk: heel veel kracht voor jou en kom maar veel hier dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Cyntia: Moeheid "kan" een bijwerking van Antabus/Refusal zijn maar hoeft niet. Als je ze met regelmaat zou innemen dan neemt dat ook weer af. Als je ze maar nu en dan inneemt dan blijf je iedere keer die bijwerkingen houden is me verteld. Zodra je lichaam er aan gewend is gaan de bijwerkingen weg.Natuurlijk kun je meedoen met Boletje en mij. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zal ik maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Morgen heb ik mijn afspaak voor de Champix. Weer een nieuwe uitdaging. Ik hou wel van uitdagingen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 DesiIk ga voorlopig in jou systeem mee op maandag / woensdag / vrijdag.Meld me die avonden even op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Champix is een middel wat heel goed blijkt te helpen bij stoppen met roken. Het is een vorm van anti-depressiva blijkbaa en doet de behoefte aan nicotine verminderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Slaapt Will nog, Sowhat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Oke Cyntia.Prima:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Fijn dat er nog meer mee willen doen met het slikken van refu. Ja wat is verstandig, een soort pact afsluiten? Een apart draadje waarin we iedere keer melden dat we een refu ingenomen hebben. Wat zou het makkelijkst en het meest safe zijn om ons daar aan te houden? Heeft iemand een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Hallo forummers,Hier weer eens een berichtje van mij. Het gaat heel goed met mij. Ik heb de ADB training inmiddels helemaal afgerond, inclusief 6 weken "vinger aan de pols". Ik ben erg tevreden over het resultaat. Het heeft mijn leven behoorlijk veranderd. Ik heb door de training geleerd om geen alcohol meer nodig te hebben om gevoelens af te dempen. Dat geldt zowel voor positieve als negatieve gevoelens. Ik drink nu nog maximaal 2 glazen wijn per dag, vaak 1 glas of soms ook helemaal niet. Ik kan nu makkelijk stoppen na 1 of 2 glazen.Ik heb het idee dat mijn leven daardoor verrijkt is. Zowel lichamelijk als geestelijk voel ik me een stuk beter. Ik ben 10 kg afgevallen, mijn bloeddruk is weer normaal zonder medicatie en ik ben ook meer gaan bewegen. Alles bij elkaar voor mij voldoende motivatie om het vol te houden. Een tijdje geleden meldde ik jullie dat er mogelijk een nieuwe relatie aan het ontstaan was. Dat is uiteindelijk toch niet doorgezet, maar ook dat was voor mij geen reden om meer alcohol te gaan drinken. Integendeel, achteraf gezien vind ik het toch een heel positieve ervaring die ik zonder de ADB training zeker niet op deze manier beleefd zou hebben.Ik log af en toe nog wel eens in op het forum maar heb meestal geen behoefte om te reageren. Het ga jullie allen goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Mij lijkt een apart draadje het duidelijkste is. Hebben we meer controle op elkaar.Ik moet nu afsluiten want ik moet weg. Tot laterz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Hoi Nijn!klinkt goed,fijn dat je het schrijft hieren ben jaloers op die 10 kg eraf!ga zo door meiden af en toe wat schrijven zou ik wel fijn vinden.dag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Ha Jane,Die 10 kg afvallen ging vrij makkelijk. Minder drinken en daardoor ook minder snoepen (geen vette snacks meer bij de wijn) en doordat ik me fitter voel heb ik ook meer zin om te bewegen.Een positieve spiraal!Jij ook succes gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 hallo ik was er ook weer even hahahha lang niet geweest hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 weet bijna niet meer hoe het werkt hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Dan zal ik vanavond een pactdraadje gaan openen voor refugebruikers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 schijnbaar niemand hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 quote: Originally posted by: bloempjeschijnbaar niemand hier? dan ben ik weer weg dag dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Jawel hoor bloempje,Zit alleen andere dingen te lezen en te bekijken op deze gezellige regenachtige zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Bloempje, zie dat jij per 9-2010 bent aangemeld, helemaal alcoholvrij of aan het minderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Hoi allen,Shahire, als je Bloempje haar onderschrift leest, heb je antwoord.Overigens ga jij goed.Ga zo voort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden