Spring naar bijdragen

Carnavalspact


witte

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hoi!

Getver....ik heb t zwaar.
Nog even tv kijken en dan vroeg naar bed. Heb geen zin mezelf te plagen.
Die carnaval, die carnaval ook!!!

Maar niet gedronken....dat ik me nu vrolijk voel...ook weer niet.
Maar genoeg getreur.

Fijne avond allemaal!

Liefs Tine:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Tine, wat vervelend dat je het er zo moeilijk mee hebt. Ken je niet, maar ik dacht altijd dat jij een ervaren stopper al bent. En aan je onderschrift te zien is dat ook zo.
Heeft het pact nog wat geholpen als stok achter de deur?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me alvast. Blijf denk ik niet zo heel lang meer op.
Ik zit nog aan een watertje en straks mn gebruikelijke slaapthee. Dan is 't weer mooi geweest voor vandaag.

Ik hoop dat iedereen het weer gered heeft.
Witte, bedankt voor het opzetten van het pact (en voor de rest :sun: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mupke!

Ik voel me eigenlijk geen ervaren stopper.
Weet je dagen, weken, gaat het goed en dan komt de twijfel....zal ik eens een glas drinken?
Kijk en zo`n moment is voor mij de carnaval en de vakantie.
Afgelopen zomer vakantie dacht ik ook ....ach eentje....
Het heeft mij zoveel moeite gekost om die drank weer te laten staan.
Iemand schreef eens....het glas van vandaag is de fles van morgen....
Zo is dat bij mij!

Die carnaval zit zo in mijn genen. 2 jaar nuchter gevierd. Maar dit jaar durf ik het niet aan.
Heb de afgelopen periode te vaak gedacht...dit jaar ga ik los met de carnaval.
Snap je?

Dan moet ik weer die strijd aan.

Dus deze dame gaat zo lekker slapen!

Doeg

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
Ik ben weer thuis en heb het heel erg leuk gehad.

Ik heb je gelezen Tine,
en ik dacht bij mezelf, Tine zit nog veel te veel in het: nu is het carnaval en dus mag ik los gaan, modus.

Ik heb een super carnaval gehad op de amstel malt
en het enige waar ik tegenaan liep, waren de mensen die wilde dat ik wat anders dronk dan bier zonder alcohol.
Gelukkig ben ik daarin "wat gehard"
Ik zeg expres wat.... want ik moet bekennen dat dit pact me er meer doorheen gesleept heeft dan de amstel malt.
Want mij god wat is het makkelijk om iets anders te gaan drinken als de mensen om je heen daar steeds om zitten te zeuren.
Maar niet gedaan en dus heel blij!

Voor mij zit de carnaval erop Voor degene voor wie het er nog niet opzit, heel veel sterkte en kracht om de eerste niet te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie mogen allemaal door van de scheids.

Ja heb het ook soms moeilijk met deze dagen en heus niet alleen met deze dagen hoor maar deze maakt het extra moeilijk. Denk telkens ik doe het niet en dan weer wat kan mij het schelen?
Maja ik ben ook maar een mens maar houd me aan mijn opgenomen taak en dat is scheids zijn in deze packt. Dus een bitter lemon voor drupje.

Vind dat we super gaan tijgers want al mijn gele en rode kaarten zitten nog in mijn zak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Als het goed is heeft niemand een kater of iemand is niet eerlijk geweest maar daar bemoei ik me niet mee hahaha.
Voor degene die vandaag ook weer gaan: hou vol!!

Dit jaar heeft carnaval toch een extra demensie want het is welliswaar koud maar het is droog en het zonnetje schijnt. Als het zonnetje schijnt geeft het behalve vitamientje toch meer een feestelijk uiterlijk.

Fijne dag maar let wel: ik blijf op mijn post :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom me weer netjes melden!
Ook dag 2 doorgekomen en weer op tijd naar huis gegaan,
moest vanmorgen half 7 werken dus liet het ook wel uit m,n hoofd te gaan drinken!

Verder wel een top avond gehad!
Zo even snel omkleden en dan met de kinderen naar het bejaardentehuis hier in de buurt!
Daar gaan de kids carnavallen met de oudjes!!!

Kids genieten en de oudjes ook!

Zoooo lief!!

En vanavond mag mama weer op pad! Int roze vandaag!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super Desi en Ekstertje. Als er een kaart bestond in dit packt zou ik hem geven maar dan als beloning. Paars zou die moeten zijn.
Denk en hoop dat ik dus als scheids mooi met de verkeerde kleuren kaarten in mijn broekzak zit want de rest vecht ook zo goed.
Morgen laatste dag maar gooi fluitje nog niet weg alleen ga ik dan de gele en rode kaarten inwissellen voor paarse.
Jippie mensen we gaan het halen !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke carnaval duurt vier dagen. Het is dan een feest van eten, drinken en plezier maken want de woensdag na carnaval is het aswoensdag. Dat is de dag dat je naar de kerk gaat voor het askruisje wat tevens inhoud dat de 40 dagen vasten voor pasen begint.

Ja Tine ik leef met je mee. Vreselijk saai terwijl ik liever uit mijn dak zou willen gaan. Dat is tevens de reden dat ik dus niet ga.

Kerst en oud en nieuw vallen altijd op dezelfde data maar weten jullie waarom carnaval dus pasen en pinksteren altijd op verschillende data vallen?
Zes weken na de eerste volle maan in het nieuwe jaar is het carnaval, 40 dagen daarna pasen en dan pinksteren. Zo komt het dat deze data altijd anders zijn net als de ramadan die altijd een andere datum heeft.

Voor degene die vandaag nog gaan: heel veel plezier en denk eraan dat het om 24.00 afgelopen is.
Enne drup heeft fluitje en kaarten nog voor vandaag dus hou het droog :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zit er al weer bijna op. Nou heb ik niets met carnaval dus het was voor mij niet moeilijk. Van Tine is het bijvoorbeeld veel knapper, ik hoop dat je het volhoudt :present:

En alle anderen die tegen hun oude gedachtren geknokt hebben en het volhielden, geweldig.

Vanmorgen weer de nodige verhalen gehoord op het werk. Een collega die zich niet meer alles wist te herinneren en 'ineens' in bed lag en dacht: goh is het nou al afgelopen?

Lieve Drup bedankt dat je de scheids was en ook nog een hoop informatie gaf :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vier ook geen carnaval Eks. Maar een pact is een pact, in dit geval eentje van 4 dagen.
Ik vind het wel jammer als mensen wel meedoen en dan niet even iets laten horen. Maar misschien wacht men tot de eindstreep? Of vindt men het onzin om er iets over te melden? Vraag ik me soms af (ook bij de gewone weekendpacten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...