witte Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Ik werp me op als pactleider om adb te blijven met de carnaval(voor degene die niet carnavallen, jullie kunnen ook gewoon meedoen hoorJe hoeft niet perse verkleed te zijn.)Wie doet er met me mee???witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Ik ga nog even nadenken watvoor spannend pakje ik aan ga trekken maar schrijf me meteen als 1e in!!Vorig jaar mislukt,dit jaar doe ik het gewoon ff!hihi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Witte YalalaDit jaar wordt het gewoon beter voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Zet mij er ook maar bij hoor dan staat het vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Ik doe ook mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 ik vier ook geen carnavalik zou dat ook niet kunnen zonder alcoholhet is denk ik 10 jaar geleden dat ik carnaval gevierd heb en toen ben ik zo vreselijk ziek geweest dat ik echt dacht dat ik dood ging ..en uren in de wc gelegen ...zo ergdaarna nooit meer geweestmaar doe wel mee met het pact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Ik heb niks met carnaval maar wil graag meedoen als we dan weer allemaal gekke hoofden op gaan zetten, net als vorige jaren. Altijd heel flauw, en altijd lachen. Wanneer is het eigenlijk zover? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Aangevulde lijst voor het ADB carnavals (droge weekend) pactHet weekend van 5 en 6 maart en voor de echte carnavalsliefhebbers ook nog 7 en 8 maartWitte YalalaBolletjeBlondieBorretje SowhatSnoepje Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Ik doe ook meeen al houd ik niet van carnavalmeer sinds mijn kinderjaren ikga wel verkleed dit jaar:als droogkloot met een blauwe knoop in het haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Aangevulde lijst voor het ADB carnavals (droge weekend) pact Het weekend van 5 en 6 maart en voor de echte carnavalsliefhebbers ook nog 7 en 8 maart Witte Yalala Bolletje Blondie Borretje Sowhat Snoepje Kate JaneBegin je alvast met zoeken dan Jane..Blauwe knopen zijn moeilijk te vinden hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Ik heb m nog van de meeting Witte,alleen heb jij die nog niet gezien:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Zet mij er maar ook op want Carnaval brrrrrrrr....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Nier nog een NIET Carnavalsvierder, maar drooghouden wil ik het wel. Schrijf me er dus maar bij. Maar van verkleedpartijtjes houd ik wel, dus mocht dat nodig zijn dan komt Eks verkleedB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 kwil ook wel meedoen, Witte....Toen ik nog dronk, was ik van zaterdag tot en met dinsdag op carnaval te vinden....ik heb het eenmaal gepresteerd om op woensdagmorgen te gaan werken....en heb toen het uitdrukkelijke verzoek gekregen om maar terug naar huis te gaan....In mijn nuchtere periode ben ik 1 keer geweest met mijn 3 kinderen....als pa Bob eigenlijk....kmoest toen snachts nog blazen ook....maar ik was toch Safe...en wat een bierlucht in die auto... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Ik doe niet mee want moet onpartijdig blijven. Verkleed me het hele jaar al en dat elke dag. Dit jaar omdat het carnaval is zal ik een scheidsrechtertenu aantrekken wat betekend dat ik ga fluiten maar ookl gele en rode kaarten ga uitdelen. Dus jullie zijn gewaarschuwd hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Aangevulde lijst voor het ADB carnavals (droge weekend) pact Het weekend van 5 en 6 maart en voor de echte carnavalsliefhebbers ook nog 7 en 8 maart Witte Yalala Bolletje Blondie Borretje Sowhat Snoepje Kate Jane Desi Ekstertje Niwi(Druppeltje als scheids)Haha Niwi ik zie het voor me dat je een vriendelijk verzoek kreeg om terug naar huis te gaan van je werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 en ikke maar denken dat het al voorbij wasnu toch vakantie? (nee, niet blond isse pruik:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Hallo allemaal,Al heel lang niet meer hier geweest. Maar wil toch even een ervaring delen, met jullie.Ik ga nu richting 5 jaar droog. En ga dit jaar voor de tweede keer weer carnaval vieren. En jawel, ZONDER ALCOHOL. En dat gaat heel goed. Je weet dat alcohol vergif voor je is, dus dat je het niet moet doen. En nu gebied het wel eerlijk erbij te schrijven, dat alcohol ook niet meer in mijn patroon van denken zit. En ik dus makkelijker praten heb. Maar voor jullie misschien een stimulans om door te gaan. Want ik kan alleen maar zeggen. Dat door niet meer tedrinken, heb ik een fantastisch leven gekregen. En dat wil ik nooit meer kwijt.Een warme groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Dit vind ik een hele mooie opsteker FerryIk wens je een hele fijne carnaval toe en dat je maar veel plezier mag hebben(en vooral om degene die vd drank niet meer weten wat ze doen;) )Alaaf!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Regels van de scheids:Er wordt gefloten:als u naar een biertje kijktte bloot gekleed en en flit met iemand anders als uw partner2 maal wordt er gefloten als u rooktidem als u te weinig eeten als u dreigt teveel geld uit te gevenDe gele kaart:als u zich niet aan bovenstaande houdtoch een biertje neemtniet minstens 2 maal per dag onder de douche gaatbalonnen gaat prikken of in de slingers hangt.Rode kaartmen de partner niet meer kentdenkt dat rijden nog wel gaatnegeren van de pactregelshet belanden in een vreemd bedvergeten van het kopen van rode rozen als excuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Hey Witte,Je mag mij ook noteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Aangevulde lijst voor het ADB carnavals (droge weekend) pact Het weekend van 5 en 6 maart en voor de echte carnavalsliefhebbers ook nog 7 en 8 maart Witte Yalala Bolletje Blondie Borretje Sowhat Snoepje Kate Jane Desi Ekstertje Niwi Shahire(Druppeltje als scheids) Jeemig druppeltje...Jij bent een strenge scheids:DBij deze dan Shahire je bent erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Hou wel niet van carnaval maar het is een goeie stok achter de deur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Vast omhoog gehaald.Ooit een keer in het Zuiden des lands carnaval gevierd. Als ik er nog aan denk krijg ik weer koppijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Dit belgje doet ook mee als er nog plaats is!:; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden