Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 maart 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er moet me ff iets van het hart..

Ik heb echt een hekel aan...
Terugkomend op wat Adam gisteren neerpende..waarom springt hier plots een boel mensen op hem? Dat Adam dan maar dit doet hé..Dat ie dan maar dat doet hé..
Adam heeft een punt en begrijp het ook. Henk neemt veel ruimte in en dat mag ook (don't get me wrong) maar soms moet er ook begrepen worden dat mensen nu eenmaal vlug eigen zijn aan iets. Sommige mensen proberen vast te houden aan wat voor hen herkenbaar is. Een eigen ruimte te hebben etc. Als die ruimte wordt ingenomen door iemand anders komt dat bedreigend over. Dat wil niet zeggen dat de persoon in kwestie zich deze daarom moet toekennen, verre van. Dus ben niet volledig akkoord met Adam maar wat me in deze kwestie stoort is dat mensen die geen feeling hebben met en Adam plots in zijn nek zitten.
Mensen zijn vreemd...
Ik denk dan plots..Hoe moet Adam zich nu voelen?

Mij stoort het ook soms dat de site voornamelijk nog om dezelfde personen draait. Waarom?
Heel lang geleden stoorden mensen zich aan mij omdat ik was zoals. Waarom?
Gewoon..Weet ik veel. Iemand anders mag dat voor me proberen invullen..

Dit alles is geen kritiek en ik ben er zeker van dat sommigen zich misschien ergeren omdat ik de 'perfecte' ochtend een bitter tintje geef maar daar geef ik niet zo veel om eerlijk.
Het moest me van het hart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb heerlijk geslapen Henk. Wel wat later ingeslapen want ik heb altijd, als ik laat op de avond nog tel. krijg, dat ik daar dan nog over lig te denken maar viel toch zo rond 1.30 in slaap.
Ik moet zo gaan werken dus houdt jij het zaakie hier een beetje in het gareel? Zorg dat de dames niet al te veel uit hun bol gaan hé?:P
Lieve Saar ja dingen komen nooit alleen hé? Maar we slaan ons er wel doorheen hoor. Als ik een ding geleerd heb is het wel dat toch iedereen z'n dingen in het leven mee moet maken en een ander daar weinig invloed op heeft. Als een persoon wil blijven drinken en niet inziet dat hij daardoor helemaal de vernieling in gaat dan kan ik er niets aan doen.
Hij is verdorrie 4 jaar geleden z'n maag al kwijt geraakt door dat gezuip. Heeft toen al op het randje gelegen.
Ja en m'n schoonzus kan er ook wat van hoor. Dat is ook iedere dag drinken. Maar ze zegt ook dat is het enigste dat we samen nog kunnen doen. Tja, zou dat toch komen door de drank?:(

Ik ga zo werken kanjers.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Sha om te reageren op wat ik neerschreef :present:. Ook dat zijn dingen die mensen het gevoel geven deel uit te maken van de groep.
Vreesde al dat iedereen erover ging gaan omdat het een vervelend iets is dat ik aansnij. Het is ook niet de bedoeling dat daar nog over gediscussieerd wordt, verre van. Ik kan binnen een uurtje er zelfs een totaal ander idee over hebben of twijfelen aan wat ik net neerschreef omdat ik nu eenmaal zooo 'gek' ben

:D

Ben ff weg nu
Doen alsof ik aan het werken ben
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Fleur, je bent niet gek meis. Het siert je juist omdat het je toch geraakt heeft maar mensen reageren altijd op een persoon en als die reactie toch allemaal een beetje hetzelfde is, zit er mogelijk toch een vorm van waarheid in.
Iedereen heeft het recht om hier te zijn maar ook iedereen heeft het recht om zijn ergenis te uiten. Nou dat heeft Adam gisteren gedaan en daar hebben we op gereageerd. Niets mis mee en als het Adam dwars zit, komt hij daar zeker wel op terug.

Nu echt weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shahire:
Heel veel succes met je sollicitatie:present: Zal duimen voor je!

Fleur:
Ik zal zo eens teruglezen, dan weet ik wat je bedoeld..En dat bittere randje valt wel mee hoor:)

Met mij alles prima, al wil mijn stemming ondanks de St. Janskruid nog wel schommelen. Merk echt dat ik moeilijke dagen vroeger opleukte door s'avonds een fles wijn leeg te gieten in mezelf. Nu moet ik zoeken naar een andere manier van omgaan met die moeilijke dagen. Maar dat lukt op zich dan ook wel weer...Voel wel dat ik er nog lang niet ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ekstertje..wat je voelt is zo herkenbaar. Ook ik heb er moeite mee..


Heeeeel ff terug..
Jullie zijn echt allemaal scheetjes (schatjes dus) :sun:

Ik vergat jou bijna lieve Harry. Ik ben er eigenlijk 's avonds nooit omdat ik meestal te moe ben om nog aan te loggen. 'S morgens ben ik dan weer op het werk en probeer ik het zo kort mogelijk te houden. Dus echt veel heb je misschien niet aan me maar ben er zeker van dat anderen je ook opvangen indien nodig en als ik er niet ben. Ik blader regelmatig terug op zoek naar jouw icoontje. En ook al hebben we niet zoveel contact, houdt die verbondenheid, al is het in de vorm van ons eigen pactje, me sterk. Wat we elkaar beloofd hebben is de rode draad voor mij.
Ik ben supertrots op je dat je ondanks alles (en je hoeft echt geen grote tegenslagen te hebben) lekker volhoudt. Ook al lees ik het niet veel maar ben er zeker van dat je ook die moeilijke momenten tegenkomt, net als ik. We zijn bijna drie weken ver maatje van me. Zo kort en toch zoooo supersterk!
Dikke proficiat voor ons!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Niwi, datzelfde dacht ik later ook: wie weet kom ik er nooit:o Ik bedoel eigelijk dat ik hoop dat mijn oude ingesleten gedrag van mezelf volgieten na een baaldag op de achtergrond verdwijnt en wordt vervangen door een andere manier van omgaan met baaldagen. Nu denk ik eerst: drank...en dan..nee dat wil ik niet meer. En dan...wat dan nu? Hoop ooit zover te zijn dat mijn eerste gedachte niet meer die drank is...

Jaap, je hebt gelijk. maar in de avonden probeer ik toch wat aandacht voor mijn vriend te hebben anders zien we elkaar helemaal niet meer....Ik vind het niet gezellig als ik s'avonds achter de pc zit, ook niet als hij dat doet trouwens;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Ik kan binnen een uurtje er zelfs een totaal ander idee over hebben of twijfelen aan wat ik net neerschreef omdat ik nu eenmaal zooo 'gek' ben

:present:



Omdat je nu eenmaal zooo 'gek' bent............................

Misschien ben je ook wel gewoon MENS Fleurtje ;)
Daar wel eens over gedacht.....haha

En nu met je luie gat aan het werk joh :D

:present: Sha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PoInG pOiNg PoinG POIng poiNG............StUIter sTUiter StuiTER StuItEr.........................

ben niet zenuwachtig ben niet zenuwachtig ben niet zenuwachtig ben niet zenuwachtig
alles komt goed alles komt goed alles komt goed vandaag Sha....echt waar............................
alles zit mee, stoot niks om, loop nergens tegen aan........................
heb nog geen 12 koffie op
nog 4 koffie to go en ik ga.................
ook nu ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF en weg ben ik weer :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...