Spring naar bijdragen

woensdag 13 april


snoepje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lief dat je daar aandenkt, en nu maak ik dus meteen de afspraak met jou, dat ik me vanavond droog kome melden!

hee :huh:
das eigenlijk wel een hele goede stok achter de deur Sha, :D
ik beloof jou en mezelf bij deze dat ik hoe dan ook me vanavond droog kom melden en dus vandaag de eerste niet neem.

Thanx Sha :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepie vervelend is dat hé dat je ligt te malen? Ik herken dat zo goed. Ik lig dan altijd te vechten in bed. Sla iemand echt helemaal hartstikke dood, en ben in mijn fantasien, de sterkste. Doe die persoon dan zoveel mogelijk pijn. Maar als ik dan uitgeraasd ben, en terug kijk, maak ik het in mijn fantasien altijd veel erger. Ik fok mezelf zo op dat ik de realiteit uit het oog verlies, en daardoor houd ik die kwaadheid in stand.
Merk dan ook dat iemand mij zo'n pijn gedaan heb en me zo op m'n ziel getrapt heeft, datik het heel moeilijk kwijt raak.
Hoe ik dat moet veranderen weet ik niet, ik weet alleen dat het heel moeilijk is om dan in slaap te komen.
Misschien heeft iemand en tip voor je.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve Bolletje, vandag ben ik vrij van mijn gewone werk, ik ga wel werken in mijn hobby dat masseren is, en vandag gaat mijn dochter 1 dag mee lopen op school, volgende week wordt ze 4 dus begin ze school....ga deze week beginnen met los laten want mijn kleine meid wordt groot...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt allemaal voor de felicitaties:heart:

bolletje...zie er tegen de dag op..moet zo naar school en kom hem zo weer tegen
door die slechte nacht staat het janken me nader dan het lachen
en ik ken me eigen ook dat gebeurt ook als iemand erover begin
snap niet dat iemand zo gemeen kan doen,,,,en ook die kinderen verbieden om nog met elkaar te spelen
maarja ga nu maar anders kom ik te laat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Snoep van harte met je dochter! En laat je niet gek maken, rug recht en kop omhoog.

Wat ik vaak doe als ik in bed lig, is me voorstellen dat er een tribune tegenover me staat, daar zet ik in gedachten iedereen op die nog in mijn energie zit. Als dat gedaan is, laat ik een bus voorrijden waar iedereen in stapt. De bus vertrekt en de mensen waar die in mijn systeem zaten, zijn weg. Het werkt echt! Er zijn meerdere maniere om te zorgen dat je de energie van andere mensen kwijt raakt, maar deze werkt bij mij altijd goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Suus dat is moeilijk hé? Meestal hebben ouders het daar erg moeilijk mee, kinderen vinden het al gauw erg leuk op school. Veel sterkte meis.

Snoepie, als je het kunt, zou je kunnen proberen om niet te reageren op die man. Als je dat niet doet, kan hij niets kwijt raken aan jou en blijft er zelf mee zitten.
Dus probeer helemaal niet te reageren en doe net of ie lucht voor je is. Sta er boven. Realiseer je dat hij dan met zijn eigen kwaadheid naar jou, blijft zitten. Dan gaat het bij hem hetzelfde als wat wij kennen, hij probeerd het weg te roken maar het komt naderhand weer harder terug. als je die wetenschap hebt, lukt het je misschien om los te laten. De wetenschap dat hij dan zichzelf pijn doet moet jou misschien een beetje rust geven.

Mensen ik ben werken. tot vanavond allemaal.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepje:
Gefeliciteerd met je overwinning van gisterenavond:present: Daar krijg je zelfvertrouwen van!
En natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je dochter:moon: Maak er een gezellige dag van.
Laat je dag niet verzieken door een ander!:o Ik vond die tip van Josje wel een mooie, ik ga hem zelf ook maar n's proberen denk ik. Ik heb ook nog wel wat personen die met het busje meemogen...


Las trouwens net dat Bonny St. Clair een terugval heeft en weer is gaan drinken. Ze stond sinds nov. 2008 droog. Wat jammer, hoop dat ze zich snel weet te herpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie zonnige morgen mensen:rose:

Snoepje: :musicnote::heart::light::rose::present::rose::light::heart::musicnote: :musicnote::heart::light::rose::present::rose::light::heart::musicnote: :musicnote::heart::light::rose::present::rose::light::heart::musicnote: :musicnote::heart::light::rose::present::rose::light::heart::musicnote:
gefeliciteerd met je volwassen dochter; en je dochter: gefeliciteerd met haar volwassen moeder!
Weer een grote stap gemaakt op weg naar ADB zijn en blijven onder alle omstandigheden.

Eks, ik ben bang dat Bonny het voorlopig niet weer oppakt, als ik zo lees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...