Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Will:
Ik vond het altijd knap Will dat ze al zo'n tijd gestopt was. En nu gaat ze dus voor de bijl:o Eerst een voorbeeld over hoe het moet en dan hoe het niet moet:$ Zo zie je maar weer hoe dun het lijntje is waarop wij ballanceren....Je zit maar 1 glas verwijderd van drinken...
Heb verder niets met de persoon Bonny, maar haar terugval houdt me toch bezig. Ik ga me er kwetsbaar door voelen en dat wil ik niet.
Jij werk ze nog hè! Hoe gaat het trouwens met jou niet drinken?

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

O wat ontzettend leuk Jane. Lekker 3 dagen de hort op en je laten verwennen met verrassingen. Misschien wordt het wel weer Turkije?????? (grap[je)
Ik hoop dat jullie het treffen met het weer.

Geplaatst

Ik heb gisteren het interview gezien van Bonnie. Zag heel duidelijk dat ze ontkende dat het erg met haar gesteld is. Zoiets van, het valt wel mee, en niemand moet zich er mee bemoeien.;
Jammer hoor maar herkende duidelijk dingen die ikvoorheen ook gedaan heb.

Geplaatst

Eks, voor ons is Bonny wel een voorbeeld hoe we het niet willen, toch?
En als we het zo zien, is het mooi als je meevoelt, maar je hoeft het je
eigen ADB-zijn er niet door te laten beiinvloeden. Mij houdt het als afschrikwekkend
voorbeeld, juist extra scherp. Ik moet er niet aan denken, na 2 jaar zo'n terugval.
Maar ik weet ook dat als er iets met een van mijn kinderen gebeurt, dat het een dun randje wordt
waarop ik balanceer. En relaties zijn ook een grote trigger voor mij, dus maar ff niet aan beginnen.

Geplaatst

Te doen eks , te doen. Zit weer midden in diepe storm van emoties. Het lijkt wel of er helemaal geen tijd meer over is voor mezelf en ik ren me voorbij voor anderen en verzuip in het werk.
Bottom line: ik voel me slecht vanbinnen :huh:

Hiersé, bollie, igor, vonnie en Yaja, dat is ook een tijdje geleden hier allemaal nog eens bijeen hé :D

Geplaatst

Oh ja bollie, DA gisteren geweest en bazma heeft AB spuitje gekregen. Moet ze nog 5 dagen pilletje voederen, maar nu begint ze er echt slecht uit te zien. Ze heeft een korst rondom haar nuisje, eet niet of nauwelijks, ook daar heeft ze een spuitje voor gekregen om haar eetlust wat op te wekken, maar dat duurt enkele dagen. Maak me nu toch wel heel hard zorgen om haar. Moest ik ze u kwijtraken, dan ....... dan ja, dan weet ik het niet meer. Weiger me er bij neer te leggen. Heb ze vanmorgen nog met een spuitje in de mond wat vitamineshake gegeven, dan heeft ze toch iets binnen.

Pfffff

Geplaatst

Hé Ya! Stopmaatje!:present:
Nog ff en we zitten aan ons eerste half jaar droog!

Will:
Ook vanuit hier een virtuele:sun: Hou je taai hè! The only way is up!

Jane:
Ik zie dat ook zo hoor, maar voel me net als ik zei ook kwetsbaarder. Het lijntje is zo dun. Dat je zelfs met een bijna niet werkende lever "gewoon" weer gaat drinken. Jeetje, denk ik dan:o
Wat maakt ons anders dan die Bonny? Niets. We zijn allemaal maar 1 stap verwijderd van een terugval. Hoop dat het mij lukt om mijn poot stijf te houden.

Geplaatst

Ik zag het, gelukkig niet achter mijn rug:P;) We gaan goed hè! Ik ben blij voor ons! Op 1 mei gaat de vlag uit:) Ik heb ook steeds minder last van trek. Wel merk ik dat het drinken zo'n ingesleten gewoonte is geweest...Dat moet er echt uitslijten bij mij. Zal dus zijn tijd nodig hebben. En inderdaad, wanneer ik dan iemand na lange tijd hier op het forum of nu zoals Bonny terug zie vallen, zet me dat wel aan het denken:o

Geplaatst

Ja Eks, maar ik heb ook gelezen dat ze dood wil,
en dan is dit wel een manier he. Klinkt hard, maar alcohol
is gewoon destructief als je er niet met mate van kunt drinken,
dat weten we allemaal en zij zeker. Echt genieten is er in die fase
niet meer bij ben ik bang.

Wil, jij veel kracht he, met Bazra zeker, maar ook met jezelf en alco:present:

Geplaatst

Goh, eks en Yaja, wat een prestatie zeg, dikke chapeau zenne, alleen maar bewondering van mijnentwege.
Ik hoop van de moment dat ik me een beetje beter voel ik er ook nog eens aan ga beginnen. Nu zijn het steeds tussenpozen. Ik neem nog steeds tussendoor de de anta, maar laat ook pauzes toe. Het ligt me momenteel allemaal te moeilijk.

Zo, ik moet een schip gaan vastmaken, i'll be back :D

Geplaatst

Jane:
Ja klopt. Ergens las ik ook dat ze zei de 100 te willen halen...Gaat lekker lukken dan:o
Maar goed, genoeg erover...Het moet me maar sterken in het feit dat ik nog steeds goed bezig ben.
Vandaag weer een droge dag voor Eksje. Dag 164 volgens mijn dagenteller:)

Geplaatst

Will:
Werk ze dan maar:present: En ieder drankje minder is ook meegenomen! Mij heeft het ook meerdere stoppogingen gekost tot ik zover ben gekomen waar ik nu ben. Ieder op zijn tijd. Take careB)

Geplaatst

Jaaa ik ben ook blij voor ons!!
Gaat ook zeker gevierd worden met Jip en Janneke bubbels!!:D

Bij mij moet het er ook uitslijten hoor maar wordt elke dag een beetje makkelijker!
Zo,n terugval van Bonnie bijv. houdt me wel scherp!
Er hoeft maar iets te gebeuren en zie.........

Geplaatst

Ja, ik vergelijk het maar met het roken. Dan moet je er ook erg aan wennen dat je na het eten of na de sex geen peukje pakt. Ik heb nu ook nog steeds van die momenten, maar denk dan ipv peukie: wijn.
Heb trouwens nooit gerookt, maar dit terzijde;)

Ik ga er weer vandoor. Vriendlief werkt vandaag thuis en heeft de pc weer nodig. Fijn om ff jullie gesproken te hebben:present:

:sun:Eksje.

Geplaatst

Hey Rekel van me.
Ja joh dat zal misschien voorlopig zo blijven dat je die wisselende gevoelens hebt. Je zit nog in het rouwproces. Maar je weet ook dat er fijne momenten zijn. Ik hoop dat dat gauw weer terug komt.

Geplaatst

Rekel, als een kat haar neusje verstopt zit, eten ze helemaal niet. Dat is de natuur en iedere kat doet dat. Niet ruiken, is niet eten. Zodra het neusje weer vrij is, gaat ze vanzelf weer eten. Als ze maar genoeg vocht binnen krijgt.
Tja en ze is al oud hé?
Heeft de d.a. ook gezegd wanneer je een beetje resultaat kan verwachten?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...