Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 april


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goede morgen allen,

Ziet eruit als een prachtig à.'s. Weekend.
Ik hoop dat jullie er allemaal van kunnen genieten en met een trots gevoel.
Ik ga mijn drankvrije dagen record weer verbeteren. Vanavond een gesprek met de vader van mijn à.'s. Ex. Hij was regioleider bij de AA.
Heeft zelf zojuist zijn 25 jarige drankvrije jaren jubileum gevierd. Hij kent het klappen van de zweep.
Hij heeft geen vertrouwen in AdB en zeg dat ik zaken onderschat. Ben benieuwd wat hij mij gaat vertellen.
Ik zelf heb juist een goed gevoel over AdB in combinatie met het forum.

Hebben jullie voorbeelden van andere behandelingen en waarom AdB juist wel goed voelt en andere trajecten juist niet. Kunnen jullie ook misschien aangeven waarom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgen luitjes,
ik ben heel rustig wakker geworden daarnet. Voor de verandering geen ontwenning en achtervolgingsdromen 's nachts en bijgevolg kunnen slapen. Dat gevoel probeer ik te omarmen voor vanavond. Als ik begin af te wijken ga ik zoals gisteren terug proberen een uurtje te slapen.
Groetjes,
Rae.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Max,

Ik ken ook mensen die in de zorg werken. Ik heb daar groot respect voor. Dat wordt maatschappelijk te weinig gewaardeerd heb ik soms het gevoel.

Ik denk niet dat je jouw probleem hoeft te vergelijken met de problemen die de mensen op je werk hebben. Er is denk geen schaal om dat te meten. Hoe erg hun situatie ook is. Daarmee is jouw probleem niet weg. zoiets.

Ik vind heel goed dat je dit schrijft en dat je dat werk doet. Hoop dat het jouw ook goed doet.

Nu dan toch echt weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, de zon schijnt hier, heerlijk :rose:

Wil toch even zeggen Max dat ik vind dat je echt goed bezig bent, je moest van ver komen weet ik nog en nu vrijwilligerswerk en al zo'n lange tijd niet gedronken, goed hoor, een roos voor jou:present:

En Igor, hoop dat de zon een beetje bij kan dragen aan je stemming, vervelend dat je je zo voelt, voor jou ook een roos:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dappere ik denk dat je hier die klik voelt. Hier ben je met lotgenoten, en iedereen weet waar je het over hebt. Ik bedoel, iedereen voelt wat je bedoeld als je zegt dat je het moeilijk hebt. Voor de een is het hier goed vertoeven, ee ander heeft weer een b.v. hardere aanpak nodig.
Als het voor jou werkt, en het voelt goed aan, dan ben je op de juiste plek.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dappere,

Ik denk niet dat er een perfecte therapie of richtlijn bestaat over het hoe afkicken van alcohol. Op ieder potje past een dekseltje. Voor de een zal dat de AA zijn, voor de ander een opname of begeleiding van de huisarts. Dat zal ook van je drankinname afhangen en de periode dat je dronk. Ook van de steun die je thuis ervaard en de omgeving waarin je zit. Een alcoholverslaving moet je serieus nemen en je kiest een manier die bij je past en die je nodig denkt te hebben. Maar goed, dat is mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er weer vandoor, fijne droge dag iedereen en geniet van het zonnetje!

Igor:
jammer van je stemming meis. Herkenbaar voor me, heb er ook lange tijd last van gehad. Gelukkig gaat dat nu mede dankzij de SJK en het mooiere weer beter met me. Probeer even naar buiten te gaan, misschien een lange wandeling met K&B?

Bolletje:
Balen van die ambulance:o Zijn jullie hierin helemaal afhankelijk van giften?

Rae:
Vervelend hè die dromen, gelukkig zal ook dat straks steeds beter gaan! Denk maar zo, iedere dag/avond wordt het beter. Al is het maar een beetje...Zelf sliep ik de eerste 3 weken slecht, daarna ging het langzaamaan beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje ik heb hier al zoveel aan het huis gedaan. Gemetseld, gestuct, betelgeld enz. Nu wil ik het eens goed laten doen door iemand die er verstand van heeft.:)
Het is nu lekker weer dus hup hup, het terras eens goed schoon maken. Moet5 alleen opletten dat ik Puck niet weg spuit.
En jij, ga jij vandaag nog iets leuks doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: ekstertje
Ik ben er weer vandoor, fijne droge dag iedereen en geniet van het zonnetje!

Bolletje:

Balen van die ambulance:o Zijn jullie hierin helemaal afhankelijk van giften?

Grotendeels wel Eks. maar ik geloof dat de gemeente ook bij springt. Voor ieder dood dier dat we vinden krijgen we geld. Dus al zien we een helemaal plat gereden dier, dan wordt het wel schrapen maar die pakken we ook op.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ik heb 2 mega grote waxinelichten en die zijn wit, ik ga ze vandaag zonnig, warm geel verven, ik heb ineens iets met de kleur geel.

Er zijn volgens mij best veel 65 plussers die graag wat bij willen werken in tuinen van anderen, is ook heel fijn dat een ander wat dingen voor je doet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stilletjes hier,
ik ben de zaken aan het afronden voor komend weekend
Voel me net een kind dat met schoolreisje gaat,
dat is wel een paar jaar geleden dat ik zoveel voorpret had.
Dus mensen (Igor voor nu:heart;), het kan kort of lang
duren, maar het loont om ADB te worden en te blijven hoor.
Ik ben er nog elke dag blij mee.
Kom zondagavond pas terug en heb geen laptop mee, dus zal jullie missen,
wel braaf blijven he!:D
En ik open even een weekendpact op een los dagdraadje, ik hoop dat er veel namen op komen,
want het is best wel eens lastig als er zo'n relaxte sfeer hangt in zo'n weekend,
en ja, ik hoorde tot de deurzakkers vroeger he:$:wacko::o
heel fijn weekend en net zulk mooir weer als wij hebben wens ik jullie!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...