Tatum Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Oei, oei, oei, Bol. Dat is zwaar, een schedelbreuk, hersenschudding en gekneusde ribben. Daar gaat hij nog lang last van houden.Ik wens jou, je zwager en schoonzus heel veel sterkte toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Gaat goed komen hoor Tatum.Hoe is het met jou? Heb je een prettig weekend gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Bolletje dat is heftig,Een schedelbreuk en dan dinsdag al naar huis...en dat weten ze nu al??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Nou Har. het is met koninginnendag al gebeurd, maar ze heeft het me nu pas laten weten omdat ik me anders teveel zorgen maak.Hij moet thuis nog wel erg rustigaan doen maar hij is zo gruwelijk sterk, die kan niet kapot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ok Bol, dan snap ik het, sterkte en het allerbeste met je zwager. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Dank je Har. Heb jij een prettig weekend achter de rug? Heb niet zo veel gelezen vandaag omdat ik in de tuin bezig ben geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 krent ben je Gunn:Djij de curry en Igor de chili kon toch ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Oei Bol, lees dat net pasdie man had dus wel een engeltjeop zijn schouder bij het vallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Bol, wat er ook gebeurd in je eigen leven, je staat altijd klaar voor een ander Het is een leuk weekend (dat is het nog steeds). Dochter heeft sinds gisteren een baantje bij de Chinees, net vijf minuutjes lopen vanaf ons huis. Vanochtend ging ze met vriendinnen en een ouder naar een museum in leiden, kwam om 16.00 uur terug om iets te eten en moest om 17.00 uur alweer klaar staan bij de Chinees. We dachten eerst dat het alleen om de Zaterdag ging, maar ze mag op Zondag dus ook bijdraaien. Ik verwacht haar rond 21.00 uur weer thuis. Heerlijk rustig, zo'n weekendje. Gisteren nog wel veel gedaan in huishouden en klussen, maar vandaag lekker een algehele rustdag ingepland. Alles wat nog gedaan moet worden blijft toch wel liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 O lekker Tatum, dan zal ze zeker wel de fijne foefjes van de chin. keuken leren hé?En jij zal dan wel veel chinees gaan eten. Wat leuk als je dat gaat doen en je dochter komt je dan bedienen.Zal voor haar ook wel een trots gevoel geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Bolletje, is niet niks hé, blij dat hij zo sterk is. Had pizza besteld bij goede kameraad bij mij en terwijl ik wachtte duwde hij een limonchello onder mijn neus. Kon de verleiding niet weerstaan (de zoveelste verleiding in mn leven), dus echt drankloos na de 4de dag al niet meer. Het was wel een kleintje en de fles water staat nu klaar. Kon ik dit nu maar eens altijd hé Hoe ist met onze fleur en blondje ?? Beetje beter hoop ik ?Borrie ook nog hier en die bruhheling Rae ? Tatum , ook lang geleden en lieve Jane, je hebt eens een update nodig hé Jopieeeee, hoe gaat het met je meis ?? En de ouwe trouwe Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Bol, ze is net begonnen hoor. Het blijft nu nog bij drankjes inschenken En tja, als ik haar mis dan zou ik natuurlijk rustig een colaatje kunnen gaan halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 N'avond samen...zal zometeen even terug lezenkwam eerst even kijken of Snoep in de huiskamer zat...weet ze dat ik weer thuis benmaar nee...ze is er nietdus als je komt Snoep, alle 'draadjes' staan thuis weer open..zo nu eerst even leeswerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Willbillie wel potverdikkeme. Wat is eigenlijk Lemmonchello of zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 quote: Originally posted by: TatumBol, ze is net begonnen hoor. Het blijft nu nog bij drankjes inschenken En tja, als ik haar mis dan zou ik natuurlijk rustig een colaatje kunnen gaan halen Groot gelijk meid.Hoe is het verder met je? Je had, vorig jaar geloof ik ff bij iemand van het forum gewoond hé? Ik weet niet of ik die naam mag noemen, is ook niet zo belangrijk, maar gaat het leven nu een beetje beter?Heb je het gevoel dat je je draai een beetje kunt vinden en zijn er nu minder spanningen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 :$mijn excuses, was zo niet bedoeld.Tja, hij gaf het met heel zijn hart, what can I do ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 @jane4,Je kunt wel merken dat 'k een vrijgezel ben. Heel egoistisch ingesteld. Ja, dat had 'k inderdaad kunnen doen. Foei, 'k denk dat 'k geen punten gescoord heb vandaag bij Igor. Nou, 'k kan 't morgen misschien nog goed maken. De Chili ligt nog in de vriezer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Jaaaaaaaaaaaa........de derde ster is binnen.Tijd om er een colaatje light op nemen!Mijn vrouw is het hele weekend bij me geweest. Ging best lekker.Vanmorgen in IJmuiden met de hond op het strand gelopen. Vanmiddag voetbal gekeken en zojuist even naar de kermis.We zijn er nog lang niet maar we doen ons best. Het voelt allemaal een beetje vreemd maar vanavond vroeg naar bed:) Morgen gaat ze weer naar haar moeder voor deze week. We doen rustig aan maar er is nog hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Hey wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 gewoon weigeren natuurlijk Wilen er niet hier reclame voor gaan makenSnoep zit een gevecht tegen de drank te leverenen misschien wel meer mensen en jij komt doodgemoedereerdvertellen dat je niet een aangeboden drankje kunt weigeren.sorry hoor, schiet even verkeerd bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik denk dat Jane hier wel een punt heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Nou Wilbillie zo uitgebreid hoef je het niet te vertellen hoor. Weet niet of dit voor sommmigen van ons nu zo prettig is om te lezen. Misschien zou je het beter weg kunnen halen Rekel.Maar er zit toch een hele hoop alc. in, dus bljf op je hoede. Iedere alci. is begonnen met de eerste te nemen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Heb het al aangepast, dacht er te laat aan. Ja dat is zo maar hij maakt dit met heel weinig alco, is haast dikke stroop en veel te zoet voor mij, doch kon uit beleefdheid niet weigeren. Mea culpa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Bol,wat sneu voor je zwager,ik dacht al, zo snel naar huis?Alhoewel, toen ik twee ruggenwervels had gebroken vorig jaarmoest ik ook thuis revalideren, geen pretje, zeker als de hh hulppas in gang komt nu 7 weken.Wil.weigeren kan altijd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 uit beleefdheid niet kunnen weigeren????....klinkt vreemd he, Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden