Spring naar bijdragen

zondag 15-5


igor

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Wil toch ook nog 1 ding zeggen over gisteravond en dan laat ik het los. Maar ook ik had er last van en wilde achteraf dat ik nooit genoemd had hoe het feestje voor me was. Vond het heel vervelend wat er gebeurde en was ook niet meer in staat het goed uit te leggen. Het grote nadeel inderdaad van een virtueel forum. Vind het ook nog eens vervelend dat 2 mensen die ik hoog heb zitten op dit forum, elkaar niet kunnen bereiken op sommige momenten, voel me dan machteloos.

Ik heb 'zulke dingen' precies zo opgevat als Mupke aangeeft, dat je andere sociale bezigheden hebt.

Verder was het inderdaad niet zo dat iedereen dronken was, ik schreef ook: de alcohol vloeide rijkelijk. Achteraf had ik daar direct op in moeten springen, maar ik wist niet dat het een eigen leven ging leiden. Het ging inderdaad om hoe je het net omschreef fleurtje, namelijk: "Alhoewel dat was misschien dan mijn interpretatie van een feestje waar iemand die weinig gedronken heeft zich niet meer goed voelt in de groep mede door het consumptie gebruik van anderen".

Als er iemand niet zwart-wit over alcohol denkt, ben jij het volgens mij wel fleurtje. En nu houd ik er over op en laat ik het los. Een fijne dag allemaal:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 329
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja..
:(
Gisteren maakt me nu niet meer boos maar droevig. Blijkbaar ga ik niet alleen van warrig naar nog warriger maar ben ik redelijk labiel als het om emoties gaat. Vlieg beetje van het één in het ander.

Staat mooi liedje op hier, moet er alleen van huilen :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoop gezeik hier weer in huis met de relatie
wordt er zo moe van,,zit gaby goede raad te geven maar onder tussen doe ik het niet veel beter
zit me helemaal tot me kruin..ben dit gedoe zo zat allemaal
er staan drie flesje bier in de ijskast veel te weinig natuurlijk
maar als het vanavond niet op gelost is ben ik er klaar mee met alles
vind me leven geen klap aan zo:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurie, misschien ben je van nature gewoon supergevoelig. Trouwens dat zijn heel veel verslaafden hoor.
Het is een mooie eigenschap maar super pijnlijk vaak. We hebben geen eelt op onze ziel.
Ja hoe moeten we dat veranderen en is het te veranderen of moeten we er mee leren leven.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...