Spring naar bijdragen

zondag 15-5


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 329
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dus het is omdat je van me houdt dat je in mijn nek zit? :heart:
Ik weet dat je niet tegen het kleffe kan dus daarom doe ik het lekker toch.
Wat je zei klopt. Iets weten en iets geloven...een wereld van verschil.
Het lijkt alsof je Borrie op het matje roept en niet Fleur.
Maar ok..
Me like you too..tenminste als je je tanden hebt gepoetst voor het blazen :D

Ik ben er ff mee weg.
Ga iets doen, weet nog niet wat.
Cola drinken en snoep zoeken denk ik. Eens kijken of ze misschien toch in mijn kast ligt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brugge, die scone is het toeristisch gedeelte.

Maar daarrond, is het echt waw.

Het toeristisch gedeelte is inderdaad impressionant. Maar de (toeristisch) verlaten kwartieren zijn voor mij pure rust. Een verademing, als je bv. van de hoofdstad komt na 15 jaar.

Maar ok, ik blijf flippen op de OLV kathedraal. Staren tot en met.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Alwian,

Balen joh, dat het je niet lukte om het bij die twee te houden. Ik ben een minderaar en er is altijd drank in huis, maar het valt niet mee om je aan je afspraken te houden. Als het niet lukt is helemaal stoppen de enige optie, vrees ik.
Dit is mijn laatste kans als minderaar en als ik weer geen maat kan houden, wordt hert voor mij ook stoppen. Mijn man drinkt wel en houdt maat, dus dan blijft het een toekomst met drank in huis en ervan afblijven.

Uithuilen en opnieuw beginnen! Als je in de verleiding komt kan je altijd naar het forum. Ik heb veel gehad aan de internetcursus van alcoholdebaas. Die is voor minderaars en voor stoppers.

Serkte met je nieuwe start,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, 'k ga eten klaarmaken (Magnetroneren/opwarmen in dit geval). 'k kan kiezen uit chili con carne met rijst, Penne pasta met tomaten-room saus, drie(!) soorten curry, een goedgevulde nasi goreng... en dat is 't. Alles diepgevroren. Wel handig, vooruit koken, maar nu zit 'k met een luxe probleem; 'k kan niet kiezen!

Nou, op d'ouderwetse manier dan maar.
Iene Miene Mutte...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Igor,
kom deze kant dan maar op hoor.
En neem die strijk maar mee, doen we wel ff tussendoor...
By the way, we eten hier geen chili vanavond...
Patatjes, fijngesneden uitjes en sla (met van alles er door) en daarbij overheerlijke vega frikandellen...
Wel effe opschieten en direkt op je fietsie stappen... want de pan staat al aan...
Dus.... ik moet er ook vandoor nu.. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brugge... Brouwerij "de Halve Maan" midden in het centrum.Het was tijdens een personeelsuitspje van mijn man... Heb nog hoofdpijn als ik eraan terugdenk... De 'Straffe Hendrik" ... was wel gezellig hoor.. maar toen dronk ik nog stevig.

Maar Brugge is een geweldige mooie stad!!!

Ik zou daar echt wel eens een lang weekend heen willen. Genieten hoor, en dat kan ook zonder alcohol.
Lekker eten, en rondstruinen...

dag 8 droog voor mij alweer na de uitglijder...

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@igor,

Oh, 'k zou er geen moeite mee hebben als je mee eet, ware 't niet dat 't afgepaste éénmans porties zijn. De Chili zou teweinig zijn voor twee personen. Dan moeten we daarna nog aan 't brood.

't is de vegetarische curry met broccoli en bloemkool g'worden overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond Max.

Ik ben vanochtend door mijn schoonzus gebeld, mijn zwager is van het dak gevallen. 4 mtr. naar beneden.
Hij heeft een schedelbreuk, gekneusde ribben en een zware hersenschudding.
Het gaat al met al goed met hem. Hij heeft ook een hele goeie conditie en zou binnenkort weer een maraton gaan lopen.
De man zit al in de A.O.W. maar blijft nog steeds werken. Is nu bij een manége en geeft les aan gehandicapte kinderen.
Vroeger als hij visites reed , mocht ik altijd met hem mee. Ik heb ontzettend veel geleerd van hem over dieren.
Gelukkig mag hij dinsdag al weer naar huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...