Gast Fibo Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Goedemorgen alllemaal.Jopie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Will, sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 ook goeiemorgen Fibo.. Joop gefeliciteerd En Wil, sterkte ja.. Begin van een doodgewone week hier, niks niet kort hoor Fibo :$Zo, koffie , thee en kouwe boel staan allemaal klaar... ik duik de douche in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Goedemorgen,hier een kort nachtje,ik lag er om 2 uur in en nu al weer wakker.Maar goed, de toppers waren leuk!Nu weer over tot de orde van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Jopie,Van Harte Proficiat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Goeie morgen kanjers.Borrie ook al weer op?Ikzelf ga vandaag verven. Er moet nog zoveel geverft worden hier. Dat is de tijd dat ik Jos verzorgde, allemaal blijven liggen, dus gaan we er vandaag weer tegenaan.Jopie van harte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 des morgens.En nu koffie met appelgebak met slagroom omdat er een jarige is.Hieperdepiep Hoera voor JopieEn iedereen een gezonde dag toegewenst met lekker eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Goeie morgen die Jaap.Goed geslapen Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Das minder Borrie. Ga je vandaag nog iets doen waarvan je zegt, dat is wel leuk of moet je dingen doen die je niet prettig vind. En hoe is het met de kleine man?Jaap hier is het appelgebak. Heeft Jop. alvast klaar gezet voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Goedemorgen lieve mensen...Jopie; Ik wens je een hele fijne verjaardag en dat deze nieuwe levensjaar brengt wat je hart begeert...dikke knuffel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Bolletje; wat ga je verven en welke kleuren heb je gekozen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Ik moet nog veel verven Suus. Twee schuttingen en twee schuren. Ik wil het wit met bruin schilderen want zo is achter, m'n muur van het huis ook. Alles lekker fris en schoon weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 goeienmorgen allemaaljopie van harte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Nou Bolletje..ik vind verven een hele goede therapie als je het rustig aan doet..dus gewoon jouw eigen tempo volgen en de resultaat wordt zeker mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Goedemorgen allemaalJopie, van harte!!Veel sterkte Will vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Bol dank je wel en wat aardig van je dat je het me geeft.Verfse vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Zo bakkie zit erin, nu eerst met de hond uitdan boodschappen doen en snel naar stand:)Zou goed weer worden vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 In de rest van het land wordt het tropisch warm en hier maar 19 graden?????????? Nou, hoeft het me ook niet te spijten dat ik naar m'n werk ga. En onderwijl hard duimen dat vanaf woensdag hier ook de zon wil schijnen want dan heb ik een lekker lang weekend Prettige dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Stuur die 19 gr. maar mijn kant op Tatum. Om buiten te werken is dat voor mij meer dan voldoende.Maar in ieder geval krijg je wel mooie dagen als je vrij bent.Zo ff boodschappen doen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 goedemorgen allemaaljopie van harte gefeliciteerd maak er een schitterende dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Will sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 zo 3 op 1 rij. douchen en weg weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Goeiemorgen mensen;hij schijnt weer!!!Jopie een mooie verjaardag en van harte meis!:present::present::present:Wil, sterkte vandaagen juist deze emoties en mensen verdienen het nuchter geeerd te worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Bor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 borrie.......... ik weet eigenlijk niets te zeggen. alleen sterkte en ik hoop dat je hem thuis kunt houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 Borretje,ik weet niets anders te zeggen dan,Heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden