Denker Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Kwam gisteren thuis van mijn werk en zat vol emotie's en gedachten, kon me niet ontspannen. Het moment om drank te halen. Kon niet want ik gebruik Refusal (God dank). Maar wel drie slaappillen opeten. Je bent een junk, of je bent het niet. Ik heb nog heel wat te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 je komt er wel Denker:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Ja precies ter vervanging van. Ik weet het niet best maar het heeft me weer een stukje zelfkennis opgeleverd. Maar geen gevaar hoor Bor, ik heb nu nog twee pilletje's en dan is ook dat gebeurt. Ik krijg ze niet meer voorgeschreven. Ook al heb ik geen drup gehad, voel me fris en fit nu, en toch voelt het als een uitglijder. Ik had mijn emotie's de baas moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 denkfoutje misschien Denker?Je hoeft je emoties niet de baas te zijnje mag voelen wat je voelten wat je er mee doetja dan is het slim daar de baas over te zijn.zie die pilletjes maar als de weg daarnaartoe plaveien,het is fijn als je zonder kunten fijn dat ze er zijnvoor als dat ff niet luktbeter dan weer gaan drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Zo is het ook Jane. Maar dit was een moment waarop ik zou drinken, zoals de jaren ervoor. Drukke dag gehad, s'nachts thuiskomen. En dan zit ik daar alleen en begint het te malen. Maar goed, ik krijg over twee weken AD erbij, dan neemt het piekeren af en slaap ik ook beter zegt de doc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Ik ga naar mn werk!Zo blij dat ik dat nu kan schrijvenen nog leuk werk heb ook,das het fijne aan vrijwilligerswerk;ik kon kiezen uit wat ik leuk vond/vinden ben nog reuze welkom ook.fijne dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Dank je wel Bor. Zo voelt het ook hoor, ik ga goed. Maar dat van gister vond wat jammer van mezelf. Maar ik ben als een kind zo blij met Refusal. Ik heb altijd twee stemmetje's en het drinkstemmetje heeft weinig meer in te brengen, dat geeft mij rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Werkse Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Ik denk dat wel meer van ons daar last van hebben. Eenmaal gestopt met drinken en weer schoon in het lichaam, ik reken daar twee weken voor, je denkt zo das klaar, ik drink niet meer alles is OK. En dan komen de momenten van ware strijd. Ik wil dat alles vanaf nu makkelijk gaat, maar nee... Nu begint de volgdende strijd, hoe te leven zonder. Maar ik ben nog steeds strijdvaardig. Dus doordouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Goede morgen,succes voor alle mama's en papa's van examen uislagen ontvangende kids!!En als het wat slechter is, ach ze hebben vast hun best gedaan.Bor, wordt je daar niet stapel gek van ondertussen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Scoot mobile hannah?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Las net even wat terug en zag bij gisteren dat Zuske 11 dagen droog staat. Aangezien ik gelijk op ga met haar nu 12 dagen. Voelt goed, Mensen fijne dag vandaag, ik ga er vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Één goedemorgen, mensen. 'k log even in vanuit de Voedselbank. We gaan zodaad'lijk naar Rotterdam voor verse producten. Da's standaard ied're woensdag. 'k wens een ieder die 't aangaat een goed examen uitslag toe. Zo, nog even een kop thee en dan vertrekken we. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 ja Jopie, bikke erg zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Okay, we gaan er vandoor. Wellicht tot vanmiddag. Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Maar ff hier..soms lijkt ik PP te lezen. Zou me niets verbazen. Combinatie van..Oudjes op een hoop. Belachelijk..En nee ik hoef er geen respons op! Ik weet wie ik ben..Ben in alle staten. Net aangesproken door vader van dochter. Weet niet wat ik moet met die overload van.*******Maak er van wat je wilwho cares? blablabla.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 quote: Originally posted by: DenkerLas net even wat terug en zag bij gisteren dat Zuske 11 dagen droog staat. Aangezien ik gelijk op ga met haar nu 12 dagen. Voelt goed, Mensen fijne dag vandaag, ik ga er vandoor. Huh..? Hoor ik mijn naam ? Goed van je, Denker, dat je nu ook de 12e dag zonder alco bent! Van die pillen is jammer. Volgende keer beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 goedemorgen....regelen...regelen...regelen...geen beslaglegging!!!!joepie!!!nu een flinke bak koffie en even terug lezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Lenie, hoe is het gegaan? hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 met mij gaat ie lekker hoor....erg opgelucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 @ Tatum....lees net op het dagdraadje van gisteren dat je bij mij in de buurt woont.net boven purmerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Gefeliciteerd!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Hoihoi,even een kop koffie en een kleine pauze..wat fijn te lezen Lenie,dat zal een hele opluchting zijn.Borretje,Van Harte met het slagen van je dochter,is toch altijd spannend.Nou twee goede berichten op een rij.Ik ben er weer vandoor.Fijne middag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Gefeliciteerd Bor!! Jij ook Lenie!! idd een opluchting!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 dank je Max...dat is het zeker...ik ben meteen een stuk rustiger in mijn lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden