Spring naar bijdragen

woensdag 15 juni

snoepje

Aanbevolen berichten

Kwam gisteren thuis van mijn werk en zat vol emotie's en gedachten, kon me niet ontspannen. Het moment om drank te halen. Kon niet want ik gebruik Refusal (God dank). Maar wel drie slaappillen opeten. Je bent een junk, of je bent het niet. Ik heb nog heel wat te leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja precies ter vervanging van. Ik weet het niet best maar het heeft me weer een stukje zelfkennis opgeleverd. Maar geen gevaar hoor Bor, ik heb nu nog twee pilletje's en dan is ook dat gebeurt. Ik krijg ze niet meer voorgeschreven. Ook al heb ik geen drup gehad, voel me fris en fit nu, en toch voelt het als een uitglijder. Ik had mijn emotie's de baas moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

denkfoutje misschien Denker?
Je hoeft je emoties niet de baas te zijn
je mag voelen wat je voelt
en wat je er mee doet
ja dan is het slim daar de baas over te zijn.
zie die pilletjes maar als de weg daarnaartoe plaveien,
het is fijn als je zonder kunt
en fijn dat ze er zijn
voor als dat ff niet lukt
beter dan weer gaan drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is het ook Jane. Maar dit was een moment waarop ik zou drinken, zoals de jaren ervoor. Drukke dag gehad, s'nachts thuiskomen. En dan zit ik daar alleen en begint het te malen. Maar goed, ik krijg over twee weken AD erbij, dan neemt het piekeren af en slaap ik ook beter zegt de doc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Bor. Zo voelt het ook hoor, ik ga goed. Maar dat van gister vond wat jammer van mezelf. Maar ik ben als een kind zo blij met Refusal. Ik heb altijd twee stemmetje's en het drinkstemmetje heeft weinig meer in te brengen, dat geeft mij rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat wel meer van ons daar last van hebben. Eenmaal gestopt met drinken en weer schoon in het lichaam, ik reken daar twee weken voor, je denkt zo das klaar, ik drink niet meer alles is OK. En dan komen de momenten van ware strijd. Ik wil dat alles vanaf nu makkelijk gaat, maar nee... Nu begint de volgdende strijd, hoe te leven zonder. Maar ik ben nog steeds strijdvaardig. Dus doordouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

succes voor alle mama's en papa's van examen uislagen ontvangende kids!!
En als het wat slechter is, ach ze hebben vast hun best gedaan.

Bor, wordt je daar niet stapel gek van ondertussen.......:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Één goedemorgen, mensen. 'k log even in vanuit de Voedselbank. We gaan zodaad'lijk naar Rotterdam voor verse producten. Da's standaard ied're woensdag. 'k wens een ieder die 't aangaat een goed examen uitslag toe. Zo, nog even een kop thee en dan vertrekken we.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ff hier..
soms lijkt ik PP te lezen. Zou me niets verbazen. Combinatie van..
Oudjes op een hoop. Belachelijk..
En nee ik hoef er geen respons op! Ik weet wie ik ben..

Ben in alle staten. Net aangesproken door vader van dochter. Weet niet wat ik moet met die overload van.

Maak er van wat je wil
who cares?

blablabla..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Denker

Las net even wat terug en zag bij gisteren dat Zuske 11 dagen droog staat. Aangezien ik gelijk op ga met haar nu 12 dagen. Voelt goed, Mensen fijne dag vandaag, ik ga er vandoor.

Huh..? Hoor ik mijn naam :D? Goed van je, Denker, dat je nu ook de 12e dag zonder alco bent! Van die pillen is jammer. Volgende keer beter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...