Spring naar bijdragen

zaterdag 18 juni


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 366
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jane: dankewol foar dat wist wol!

Ik moet maar eens stoppen, loop al veel en veel te lang naar dit schermpje...
En dat terwijl de schoenen in de stad steeds harder gaan roepen:
koop mij, koop ons!

Maar nog even serieus:
Ik heb vrede met het sterven van mijn vader hoor!
Op een bepaalde manier was het ook fijn om bij hem stil te staan...

Niets: je vader is er nog:
Je kunt hem knuffelen. Dat doet veel hoor!
En dan zeg je in jezelf maar wat woorden!!!
Hij is er nog en zal dat zeker voelen!

Voor jouw een virtuele knuffel van mij.

DAg luitjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje


Niet boos op me worden..please?


Ik weet wel..dat het stom was..



Bor. ik ben wel boos merk ik en niet zo zuinig ook. Soms ga je te keer ben je heel agressief, dan weer heb ik het gevoel dat je je heel hulpeloos opsteld, dan weer ben je een alci, dan weer een heel meegaand iemand, dan weer een klein hulpeloos, zielig kind dan weer iemand die fanatiek bezig is anderen hier aan te moedigen om niet meer te drinken..... en ga zo maar door en wat doe je nu zelf????. wil de echte Bor. onderhand eens opstaan?????
Wat wil je nou Bor. Ik heb het gevoel dat ik mijn houding naar jou konstant moet veranderen, ik krijg geen vat op je.
Kom op zeg, je bent een moeder, hebt een stel kinderen op de wereld gezet en verzorgd, dat is een zware taak. Waar is die vrouw die die verantwoording had?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Primula

Jane: dankewol foar dat wist wol!



Niets: je vader is er nog:


Je kunt hem knuffelen. Dat doet veel hoor!


En dan zeg je in jezelf maar wat woorden!!!


Hij is er nog en zal dat zeker voelen!




Voor jouw een virtuele knuffel van mij.




DAg luitjes!



Thanx Prim, hij is er idd nog en knuffelen doe ik ook wel hoor met hem. Maar dingen die hij vroeger heeft gedaan omtrent mijn niet zo'n fijne jeugd zou ik heel graag uit willen spreken. Het heeft me lang boos gemaakt dat dit niet kan. Maar me erbij neergelegd. Hij is nu een heel lieve man.


:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor. bij mij gaat het er niet zo zeer om dat je eerlijk bent, das alleen maar heel fijn, het gaat er om dat ik het gevoel hebt dat je de ene keer in een slachtofferrol duikt, de ander keer weer een aanvallende houding.
Dat is waar ik moeite mee heb. En ik moet eerlijk zijn, ik geef Sowhat gelijk als ze zegt dat het kereltje en de rest van je familie dat allemaal moet meemaken. Maar vooral de verschillende houdingen die je hebt. Daar weet ik geen raad mee.
Je houd van je kind zeg je, en dat geloof ik zeker, maar stel je dan ook niet zo hulpeloos op. Zoiets van, ikzelf kan er niets aan doen hoor dat ik pillen slik of drink, het is de situatie die me er toe brengt dat ik dat doe, het spijt me ontzettend. DAT HAD JE VOORDAT JE DIE PILLEN SLIKTE MOETEN DENKEN, NIET ACHTERAF.
Die opstelling vind ik verkeerd.
Vecht niet tegen wat voor 'n instantie of tegen ons. We hebben het beste met je voor, maar vecht tegen je eigen zwakte. Stel jezelf anders op, weet dat je het kunt.
Ik vind het rot dat ik zo tegen je uitval maar ik voel dit op dit moment naar jou. Me machteloos.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...