PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: SusanaIk moet ook zeggen dat heeft me ook gebeurt in mijn jonge jaren...wakker worden met iemand die ik als ik nuchter was zou niet eens kijken....vreselijk. Blij dat ik nu elke morgen naast dezelfde wakker wordt en niet s,morgens hoef te schrikken van wat of wie er naast me ligt! pppfffff!!!Ik hou deze maar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 De beloning komt vanzelf Dees!!Die baan gaat je ook wel lukken!!En ook al gestopt met roke!,wat zal jij je een stuk beter voelen dan een jaar geleden zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 @ver....ach wat zijn we toch gegroeid in die jaren he,toch wijzer geworden!Helaas lopen dingen niet altijd zoals je zou willen maar dan laat je het achter je en gaat voor hetgene wat je nog tegenkomt in je toekomst.'En....wie weet zeg haha!!staat die prins op het witte paard wel om de hoek!! whahahaha!!Ga zo ff kijken voor je!! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: Hannah1oh wat genant dan YalaPPPfff nou idd ja,ach soms moeten er zulke dingen gebeuren om je ogen te openen denk ik maar zo!!Maar......was wel meteen genezen!!En pppffff,die moeder,wat zal die wel niet gedacht hebben zeg:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Wat lees ik hier nu weer!!Genante verhalen van Donnetje????Maar ach gelukkig is het nu een braaf meisje geworden. Goede morgen overigens allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 oooeeei klap ik ook eens uit de school wordt ik meteen weer op m,n vingers getikt! hihi!!Sorry VM dat ik die geweldige indruk die je van me had totaal verstoord heb met dit genante verhaal:DHihi! Goooedemorgen skattie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Hé, Dinah, wat is er loos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Heee Dinah,geen idee of Bol er is,vanmorgen wel even gezien,kunnen wij je misschien helpen meis?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Jeeetje meis wat zeg je nou??Wat een verschrikkelijk nieuws meis!Snap dat je er heeelemaal doorheen zit dan ja!Kan ik wat voor je doen??Zijn er al behandelmethodes met je besproken want die zijn er zat he!Niet meteen van het allerergste uitgaan!En ik kan het weten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Dinah, nee he. Sterkte meid. W`t een bericht:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Wat erg Dinah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Foei, Dinah, daar schrik 'k wel even van. Maar, zoals Yajala al zei, er zijn goede behandelmethodes tegenwoordig. Kanker betekent niet meteen een doodvonnis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Dinah....blijf je nog even bij ons?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Kijk en dat is een hoop meis!Positief blijven he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ik ben er hoor Dinah, heb op je p.b. al geantwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ben heel even boodschappen doen Dinah maar ben zo terug lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Oh Dinah wat afschuwelijk... en dat via de telefoon? Dat vind ik nou niet kunnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Kun je daar snel terecht Dinah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Snap dat je hoofd niet naar werken staat..Probeer wel wat te gaan doen. Anders duren die dagen tot dinsdag errug lang....Wel fijn dat je in ieder geval dinsdag al kan. Soms hoor je toch verhalen dat mensen weken moeten wachten, kanker of niet..Heel veel sterkte Dinah!Moet nu weg, kinderen van school halen voor de lunch...sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Dinah misschien krijg je dan wel een wat minder pessimistisch bericht. Houd je maar vast aan die 80% meis, hoewel dat nu nog erg moeilijk is.Ben net naar de verfwinkel geweest. Nou komt die man dadelijk ff kijken naar mijn huis. Liet foto's van m'n schilderijen zien, om zo de kleur van de muur te bepalen, wil die dadelijk komen kijken naar de schilderijen.Nou ik ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: jopiehier trouwens nu aangemeld voor proefles kung fu! vanavond al. Ow gelukkig, dus dan hoef ik niet meer te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Dinah,wat een enorme schrik.En per telefoon nog wel.Meid wat vreselijk.Ik wens je echt héél erg veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Jeemig Dinah.... Wat een afschuwelijk bericht voor je... Sterkte!!@Verrandering: ook jou wens ik sterkte. Is niet fijn voor je, lijkt me. Denk je dat je er bent, heb je toch een terugval. @Bolletje, wat leuk dat die man zometeen naar je schilderijen komt kijken!!Hier alles goed, 6e dag droog en geen trek want voel me best goed.(aangepast wegens tiepvout) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Dinah:heart:ik hoop dat je vriend er steunend voor je isen een schrale troost misschien: de DdH staat héél goed bekenddus ik hoop niet dat dat telefoontje van hen kwam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Dinah,Houd je haaks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden