Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 juni 11


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
verrandering

hahahah eingleijk ook wel grappig,,, we hebben het over maria... dat ze toch wel een tempelier was.. drank...;



Nou die zijn toch naar Frankrijk gegaan? Nou das nou net de eigenlijke reden waarom ze zijn vertrokken. Wijn.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Denker

Igor, volgens de boeken veranderde Jezus water in wijn op aandringen van zijn moeder. Het was niet zijn idee. Dus misschien had Maria veel baat gehad bij een forum als dit met haar zuipprobleem.




Denker, heb je er wel eens bij stilgestaan dat mensen dit
ook als kwetsend kunnen ervaren...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verrandering...als je begint te veranderen jouw vrienden beginnen ook te veranderen. In mijn geval de vrienden met wie ik dronk zijn bijna verdwijnen en heb leuke mensen ontmoet die kunnen normaal omgaam met drinken of die helemaal niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het Hannah, het is al moeilijk om te erkennen dat je een probleem hebt en als je dan eindelijk open staat voor hulp, gebeurt dit. Het was mij allemaal niet gelukt zonder VNN. Huisartsen hebben te weinig kennis over verslavings problematiek. (kan ik over meepraten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik snap wel dat mensen me over willen halen om te gaan drinken. Dat zal toch echt wel vaker gaan gebeuren de komende tijd. pfffff mijn beste vriendin uit luxemburg komt over een maand in nederland wonen. Ze heeft 25 jaar in de horeca gewerkt, drinkt nog steeds veel (hoe ze het voor elkaar krijgt, ik snap het niet, functioneert zo op het oog heel erg goed) Ik heb met haar heeeeeeeeel vaak de zon al zien opkomen zeg maar na een avondje doorzakken tot een uur of half 5. Als ik haar spreek heeft ze het altijd wel over een wijntje of biertje. Ik kan me er aan gaan irriteren maar ik denk dat het erom gaat in mijn kracht te blijven. Ik wil wel graag bevriend blijven. Ze zal er aan moeten wennen dat ik niet meer drink en ik zal ook eerder vertrekken en zeker niet blijven slapen, dat soort dingen. Ik moet me echt wapenen. Ik ga ervoor, ik wil een yoga- en zenlifestyle hahaha..... zo nu genoeg over mezelf, ik ga jullie lezen! fijne dag alvast iedereen, over een half uurtje van tussen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Verr, vrouwen kunnen er ook wat van. Bij me langs komen met biertje's onder het mom van we kunnen altijd zo goed praten. Dan mij beklimmen, ik verliefd worden om vervolgens mijn hart eruit te rukken. Vrouwen kunnen koud en meedogeloos zijn. Of ik ben te gevoelig. Nu in dit stadium, sluit ik mij af voor liefde of wat dat ook mag zijn. Alleen zijn is veiliger. Mijn vertrouwen in vrouwen heeft een flinke deuk opgelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sun...als jullie zulke goede vriendinnen zijn zal je je keuze om niet te drinken ook accepteren.
In eerste instantie begrijpen mensen het vaak niet,
ahhh joh doe is niet zo ongezellig joh,
eentje kan toch geen kwaad,
doe het dan voor mij,
dat zal je in het begin toch wel horen maar in de loop der tijd zullen ze er respect voor hebben en met een beetje mazzel volgt je vriendin jou voorbeeld wel!!;)

Laat jij maar eens zien hoe het moet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...