Susana Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Goedemorgen lieve mensen....Hier probeert de zonnetje te schijnen. Heb lekker geslapen en ga ik zo sporten.....ik zie jullie straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 goede morgen suus. waar staat de koffie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ha Igor,ik vrees dat we voor ons zelf moeten zorgen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 goede morgen borrie en tina en de rest die nog wakker moet worden.ik spring onder de douche, ik moet zo weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Goede morgen Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Goeiemorgen luitjes.. Hier dus ook een zonnetje. Heerlijk. Net even door de tuin gelopen... al die regen is dan wel goed.. maar er zitten zulke stortbuien bij dat de bloemetje gewoon kapot geslagen worden Lekker bakkie overigens Vera., dank je wel... Ennu...Suus ... wel elke ochtend een smoothie komen halen en niet een keer koffie klaarzetten alvast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Goeie morgen Superkanjers,Bor. ik ga ff zoeken op de draad van gisteren naar je verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Borrie, ik heb het gelezen. Toch een fijn bericht meis, nu kun je door knokken. Misschien is dat juist wat ze willen zien. En natuurlijk blijven we als een rots achter je staan, je bent niet alleen hoor.Ik merk bij mezelf dat het mij toch ook een beetje een gevoel van opluchting geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Goedemorgen allemaal,Lieve Bor:heart:en eentje voor je kleine dappere mannetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 en dat Bor......is het mooiste wat hij je kan geven!!Je mag trots op hem zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Sterkte bor de komende tijd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeGoedemorgen Bollie:heart: Je hoeft niet te zoeken, lieverd. Over 3 weken moet ik hem weg brengen voor een periode van 2 jaar. Ik hoop dat je toch gemotiveerd blijft om te knokken lieverd. Een doel stellen waarvoor je het nog allemaal doet. Kan me voorstellen dat de moed weer eens in je schoenen zakt, maar sterk als je bent, ga je door hé?Ik moet zo ambulancedienst draaien dus vandaag niet aan de kamer verder. Niet erg want ik heb verrekte spierpijn van gisteren. En het is goed omdat ik anders weer een door raas en niet van ophouden weet.Heb er zin in en voel me toppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Goeiemorgen allemaal,Heerlijk laatste dagje vandaag.Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Is goed bor, je kan altijd bij me terecht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 goeie morgen lief Witje. Het eerste wat ik nu doe is jou eens even lekker verwennen met een bos :present::present::present::present: zo maar hoor omdat ik dat leuk vind.Jop. Meid wat sla je je er weer goed doorheen hé? En wat een leuk verhaal van je zoon. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Yvonne...ik heb geen koffie machine...ik heb niet eens koffie..ik drink geen koffie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Nou Bol toch, wat een verwennerij op de vroege ochtendJe maakt mn dag!!! Wat heerlijk dat je weer is een daggie op pad gaat met de ambuIk wens je een fijne dag vandaag en dat je maar weinig dieren in nood tegenkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Borretje: wat een toestand.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Okay, even een snelle goedemorgen! 'k word zo opg'haald door m'n collega. 'k meld me straks wel weer op de computer van de Voedselbank. Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 :present:Bor:present:Gisteren nog aan je moeten denken Bolletje, belde nl de dierenambulance voor een aangereden jonge merel. Hij is naar de vogelopvang gebracht, hoop dat hij het redt. Duurde trouwens wel onwijs lang voordat ze er waren. We hebben uren op ze moeten wachten, is dat normaal?Goedemorgen ieders:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 sorry Bor,reageer later nog ff!@ work!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Hee ekstertje doorzetter...Neem maar lekker een bakkie Boren rusig aan vandaag.Ik ga afsluiten en wens iedereen een hele fijne vrijdag toeLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Bedankt Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 goeiemorgen mensen:rose:we gaan weer wat zomers weer krijgen gelukkkig.Bor, goed dat je naar je zoon kijkt hoe hij het oppakthij neemt dingen in het hier en nu, en wat komt dat komt;kunnen wij veel van leren van kinderen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden