Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 Juni 2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen luitjes..
Hier dus ook een zonnetje.
Heerlijk.
Net even door de tuin gelopen... al die regen is dan wel goed.. maar er zitten zulke stortbuien bij dat de bloemetje gewoon kapot geslagen worden :wacko:

Lekker bakkie overigens Vera., dank je wel...

Ennu...Suus ... wel elke ochtend een smoothie komen halen en niet een keer koffie klaarzetten alvast?:devil:
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie, ik heb het gelezen. Toch een fijn bericht meis, nu kun je door knokken. Misschien is dat juist wat ze willen zien. En natuurlijk blijven we als een rots achter je staan, je bent niet alleen hoor.:)
Ik merk bij mezelf dat het mij toch ook een beetje een gevoel van opluchting geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
borretje

Goedemorgen Bollie:heart:
:sun:

Je hoeft niet te zoeken, lieverd.

Over 3 weken moet ik hem weg brengen voor een periode van 2 jaar.

Ik hoop dat je toch gemotiveerd blijft om te knokken lieverd. Een doel stellen waarvoor je het nog allemaal doet. Kan me voorstellen dat de moed weer eens in je schoenen zakt, maar sterk als je bent, ga je door hé?

Ik moet zo ambulancedienst draaien dus vandaag niet aan de kamer verder. Niet erg want ik heb verrekte spierpijn van gisteren. En het is goed omdat ik anders weer een door raas en niet van ophouden weet.:)
Heb er zin in en voel me toppie.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morgen lief Witje. Het eerste wat ik nu doe is jou eens even lekker verwennen met een bos :present::present::present::present::present::present::present::present: zo maar hoor omdat ik dat leuk vind.

Jop. Meid wat sla je je er weer goed doorheen hé? En wat een leuk verhaal van je zoon. Heerlijk.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:present:Bor:present:

Gisteren nog aan je moeten denken Bolletje, belde nl de dierenambulance voor een aangereden jonge merel. Hij is naar de vogelopvang gebracht, hoop dat hij het redt. Duurde trouwens wel onwijs lang voordat ze er waren. We hebben uren op ze moeten wachten, is dat normaal?

Goedemorgen ieders:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...