VM1 Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Goede middag allemaal!bollie gewoon zomaar!Wijfie moet toch welzeggen dat ik vind dat jeheel goed gaat! In vergelijking met een hele tijd geleden.Dat je jezelf toch niet meer zo"laat doen" door zoon enzo!Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Hey Nientje, dank je wel meis.Zo bol gaat Zus ophalen van de bus. Later lieverds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
senna Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Pfff bijna weekend...ahhhhh....toch wel met angst en beven ga ik de 17.00uur tegemoet (was toch altijd het moment dat we na het werk het weekend gingen inluiden met...jaaa wijn en bier). Maar, morgen ben ik 1 week sober. WAT EEN FANTASTISCHE GEVOEL!!! Maar, er blijft toch een duiveltje op m'n schouder zitten die zegt: "ach, dat ene wijntje dat moet toch kunnen". Als hij er om 17.00 uur nog zit dan ga ik hem eraf slaan :$ en neem ik voor de eerste keer in jaren een fris hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Hi Senna, ik heb hetzelfde gevoel, heb eigenlijk geen zin om naar huis te gaan!!! haha, gelukkigmoet ik om 5 uur sporten, maar geod we gaan gewoon afleiden zoeken.succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 OLLEEEEEEEEEE OLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE OLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:DWE ARE THE CHAMPIONS,WE ARE THE CHAMPIONS!!!!!!!!!Vandaag 8 maanden droog samen met Eks!!Eks deze is voor ons!!! :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :ro:heart: :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :sun:heart: :$ :$ :$ Ohhhh enne Fleurtje.......voor jou ook een slinger natuurlijk!! :$ :$ :$ :$ :$ :$ Top meis!!! 4 maanden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Moi??Ik gooi mezelf meestal al vol slingers Maar een klein bloemmeke is voldoende tegenwoordig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Burb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 voor Fleur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 We hadden je de eerste keer wel gehoord hoor Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: DinahVoor alle jubliarissen en speciaal voor Fleurtje:sun: Ben heeeeeeeeeel trots op jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 :D Daar ga ik weer met mijn dubbels En ik had zelfs gequote..was dus een antwoord op Dhen :$Thanks sloebertjes . En vooral nog den dikke bedankt voor Dinah! Vind ik echt super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Yala en Eks krijgen natuurlijk wel een hele bos. Wel delen dames. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Dat van dat klein bloemmeke was eigenlijk verzonnen bescheidenheid van mijn kant Geef hier die bloemmen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Fleur,zeg je nee dan krijg je er twee..Zo, boodschappen gehaald,bloemetje op tafel en mijn weekendkan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Allemaal voor jou. Je hoeft met niemand delen. Omdat je voor mij zo speciaal bent. Lops Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Hoi Mups,leuk je ook weer even te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ooooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwww:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 He Tine Wil je ook blommen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ben weer ff weg...kids zijn thuis..dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeBen weer ff weg...kids zijn thuis.. dag dag Kids? Dus je was laatst toch niet schijnzwanger?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Mups,ik koop elke week bloemen.Daar word ik altijd héél blij van.Cadeautje voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Hoi iedereen,Van harte voor elke jubilaris hier!!!! weet niet hoe ik een slinger moet maken, maar dat komt ooit nog wel eens (hoop ik)!!!! jullie zijn kanjers!!Groetjes Noortje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Volgens mij kan ik gewoon in mn bed slapen vanavondZojuist een paar uur geslapen met de deur open, en het ging primaNa 3x nee zeggen weet ze dat ze niet in de slaapkamer mag, en ze ging in de kleine kamer slapen. Ze vindt zelf haar plekkie wel, dat blijkt Ze kwam wel steeds kijken of ik er nog was, hihi das wel weer lief. Zo goed bij de psych vandaan gekomen. Echt een doorbraak. Kiloos lichter weer en er gaat nu een boel blijdschap vrijkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 WEEKEND!!!hallo allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Lekker he, zo afvallen Woman!Eks, Yaya en Fleur: oh ja en Bol (in mijn krant stond een ad: Bolletje trakteert vandaag:D):present::light::heart::present::light::heart::present::light::present::light::heart::present::light::heart::present::light::present::light::heart::present::light::heart::present::light::present::light::heart::present::light::heart::present::light:stelletje kanjers!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden