Spring naar bijdragen

vrijdag 1 juli 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goede middag allemaal!

bollie :heart: gewoon zomaar!

Wijfie moet toch welzeggen dat ik vind dat jeheel goed gaat! In vergelijking met een hele tijd geleden.
Dat je jezelf toch niet meer zo"laat doen" door zoon enzo!
Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 294
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pfff bijna weekend...ahhhhh....toch wel met angst en beven ga ik de 17.00uur tegemoet (was toch altijd het moment dat we na het werk het weekend gingen inluiden met...jaaa wijn en bier).

Maar, morgen ben ik 1 week sober. WAT EEN FANTASTISCHE GEVOEL!!!
Maar, er blijft toch een duiveltje op m'n schouder zitten die zegt: "ach, dat ene wijntje dat moet toch kunnen". Als hij er om 17.00 uur nog zit dan ga ik hem eraf slaan :$ en neem ik voor de eerste keer in jaren een fris hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OLLEEEEEEEEEE OLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE OLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:D

WE ARE THE CHAMPIONS,WE ARE THE CHAMPIONS!!!!!!!!!

Vandaag 8 maanden droog samen met Eks!!

Eks deze is voor ons!!! :heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon: :ro:heart: :D:sun: :$ :moon::present::):rose::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::) :sun:heart: :D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose:




Ohhhh enne Fleurtje.......voor jou ook een slinger natuurlijk!!:heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose::heart::D:sun: :$ :moon::present::):rose:

Top meis!!! 4 maanden!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Allemaal voor jou. Je hoeft met niemand delen. Omdat je voor mij zo speciaal bent. Lops
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kan ik gewoon in mn bed slapen vanavond
Zojuist een paar uur geslapen met de deur open, en het ging prima
Na 3x nee zeggen weet ze dat ze niet in de slaapkamer mag, en ze ging in de kleine kamer slapen. Ze vindt zelf haar plekkie wel, dat blijkt :) Ze kwam wel steeds kijken of ik er nog was, hihi das wel weer lief.
:D

Zo goed bij de psych vandaan gekomen. Echt een doorbraak. Kiloos lichter weer en er gaat nu een boel blijdschap vrijkomen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker he, zo afvallen Woman!:heart:

Eks, Yaya en Fleur: oh ja en Bol (in mijn krant stond een ad: Bolletje trakteert vandaag:D)

:heart::musicnote::present::D:present::sun::present::light::moon::present::musicnote::heart::heart::musicnote::present::D:present::sun::present::light::moon::present::musicnote::heart::heart::musicnote::present::D:present::sun::present::light::moon::present::musicnote::heart:
:heart::musicnote::present::D:present::sun::present::light::moon::present::musicnote::heart::heart::musicnote::present::D:present::sun::present::light::moon::present::musicnote::heart::heart::musicnote::present::D:present::sun::present::light::moon::present::musicnote::heart:
:heart::musicnote::present::D:present::sun::present::light::moon::present::musicnote::heart::heart::musicnote::present::D:present::sun::present::light::moon::present::musicnote::heart::heart::musicnote::present::D:present::sun::present::light::moon::present::musicnote::heart:
:heart::musicnote::present::D:present::sun::present::light::moon::present::musicnote::heart::heart::musicnote::present::D:present::sun::present::light::moon::present::musicnote::heart::heart::musicnote::present::D:present::sun::present::light::moon::present::musicnote::heart:
stelletje kanjers!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...