niwi Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ja he, Witte,ik alleen kan het, maar ik kan het niet alleen...je mag mij daar ook bij zetten,maar ik zeg alvast dat ik met niet kom afmelden, want ik moet gaan werken vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Hey parel het was ikdie zei dat je nog steeds super gestaag ging!Maar nu Mupke tegenwoordig de zelfde avatar heeft..... Maar heb met even veel plezier je antwoord gelezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Haaaaa VM:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Jaap,Ben jij geabonneerd op een ochtendkrant en ging hetvandaag om een speciale 'rond de middag'-editie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Haa sorry VM gek ook dat ik niet goed keekJij alleen gaat voor mijn woordje gestaagstom van me.Dank je wel Sowhat,lief van jeTof dat je ook komt steunenwant ook jij weet het gevaar zit maar 1 armlengte van je af1 naar berichtje op de dag krijgen kan zorgen voor een misstapJou gaat het zeer zeker lukken rekelmaar mooi dat we het met elkaar gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 naar gesprek toe later........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Dagpact is hier op de dagdraad verren geldt alleen voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ik moet weg. laterssssBorrie ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Dagpact alleen voor vandaag: (wel graag afmelden op deze draad vanavond voor het naar bed gaan) Witte Bolletje Gaby VMSowhat yalala Igor verranderingMocht iemand zich nog aan willen melden vandaag. Copier dan ff het berichtje en zet jezelf erbijIk moet ervandoor, moet nog ff in gesprek met iemand:D en back to workFijne dag en veel kracht voor iedereen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Gezellie zet mij er ook maar bij Witte!En voor jouw 2 jaren::light::moon::light::heart::light::moon::light::heart::light::moon::light::light::moon::light::heart::light::moon::light::heart::light::moon::light:fatastische prestatie meid, en steeds een opbeurend woord voor anderen!Ik kom je met een maandje achrterna hoor, reken maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Witte 2 jaar geweldig meid:musicnote::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: witteDagpact alleen voor vandaag: (wel graag afmelden op deze draad vanavond voor het naar bed gaan) Witte Bolletje Gaby VMSowhat yalala Igor verranderingWijfie Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 witje 2 jaar pfff knap hoor hier een grote bos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Witje . Prachtig meid, knap hoorB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 het is er wel weer naar Sowhat. Die elendige wind:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 @Verandering je wilde nog wat weten over de Champix. Het heeft veel mensen geholpen om te stoppen met roken.De sigaret smaakt veel viezer en de ontwenningsverschijnselen zijn niet zo erg. Trek is ook minder.Ondanks dat ik het 2 maanden gebruikt heb had ik toch erge trek en veel bijwerkingen en kon ook niet stoppen.Nu heb ik niets meer en heb vanaf maandag nog steeds niet gerookt zelfs geen trek en ook geen ontwenningsverschijnselen. Je moet eens naar Stivoro de STOPSITE gaan. Dat is net zoiets al dit maar dan om te stoppen met roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Aicha: Je mag volgens de verslavingsarts pas stoppen min 3 mnd tot wel 6 mnd NA abstinentie van 3 maanden. Anders is terugval heel denkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Desi ik weet het maar had zoveel bijwerkingen van die Champix dat ik overleg met hem getopt ben daarmee. Bovendien was ik toch nog aan het roken met de Champix erbij. Nu 2 weken nadat ik met de Champix gestopt ben ben ik voor het eerst al vier dagen moeiteloos rookvrij.Snap jij het? Ik in iedergeval niet maar het is zoals het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Dan is Champix niks voor jou dus geweest. Misschien kun je het wel zelf met je eigen wilskracht nu. 25 jaar geleden ben ik ook zonder hulp gestopt. Alleen veel water drinken en vit b slikken en het ging me toen echt makkelijk af. Stom dat ik dus 4 jaar geleden weer begonnen ben.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Of bedoelde je heel iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 heb je begeleiding in de vorm van een cursus gehad bij het gebruik van Champix. Vind dat dat wel een meerwaarde heeft en heb ik veel steun aan gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Aicha Fijn je wat meer te lezen..Moi moet er weer vandoor.Ik sluit me vandaag nergens bij aan . Beetje wild opgestaan..Dikke kus voor witje .Vind het nog wel altijd een beetje spijtig dat je niet veel deelt hier op het forum over je minder-hinderplan. Je bent één van de weinige minderaars die er twee jaar minderen op heeft zitten. En ja ik zeg dit deels ook om te plagen want ik ben er zeker van dat er een boel zijn die niet weten wie hier op het forum juist een minderaar is en wie niet :DTerug aan de schuur..in tweestrijd vandaag..twee en strijd..boem boem boem..Ciao Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Desi van mijn 27e tot mijn 37e ben ik ook gestopt met roken op eigen kracht.Ging me heel moeilijk af in het begin. Ben ook zo stom geweest om te denken ach eentje kan wel.Ja hoor weer flink aan het roken geslagen. Nu heb ik schoon genoeg van. Van die Champix kreeg ik ontzettende nachtmerries en als je op de site van Stivoro kijkt ben ik niet de enige. Als ik dan 's ochtends wakker werd was ik zo van slag van al dat gedroom dat ik meteen moest roken. Misselijk ben ik er overigens nooit van geweest. Maar het werkt voor iedereen anders denk ik. Hoor ook veel positieve ervaringen van mensen hoor over Champix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ja ik heb begeleiding gehad in de vorm van een soort leefstijltraining Desi .Zonder begeleiding kreeg ik het anders ook niet vergoed van mijn verzereraar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Fleur van jouw word ik altijd weer zo vrolijk:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden