Spring naar bijdragen

Donderdag 14 juli 2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haa sorry VM gek ook dat ik niet goed keek
Jij alleen gaat voor mijn woordje gestaag
stom van me.

Dank je wel Sowhat,
lief van je
Tof dat je ook komt steunen
want ook jij weet het gevaar zit maar 1 armlengte van je af
1 naar berichtje op de dag krijgen kan zorgen voor een misstap


Jou gaat het zeer zeker lukken rekel
maar mooi dat we het met elkaar gaan doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact alleen voor vandaag:
(wel graag afmelden op deze draad vanavond voor het naar bed gaan)


Witte
Bolletje
Gaby
VM
Sowhat
yalala
Igor
verrandering


Mocht iemand zich nog aan willen melden vandaag. Copier dan ff het berichtje en zet jezelf erbij
Ik moet ervandoor, moet nog ff in gesprek met iemand:D en back to work

Fijne dag en veel kracht voor iedereen vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellie
zet mij er ook maar bij Witte!

En voor jouw 2 jaren:
:heart::musicnote::light::sun::rose::present::moon:B):):musicnote::light::heart::heart::musicnote::light::sun::rose::present::moon:B):):musicnote::light::heart::heart::musicnote::light::sun::rose::present::moon:B):):musicnote::light::heart:
:heart::musicnote::light::sun::rose::present::moon:B):):musicnote::light::heart::heart::musicnote::light::sun::rose::present::moon:B):):musicnote::light::heart::heart::musicnote::light::sun::rose::present::moon:B):):musicnote::light::heart:
fatastische prestatie meid, en steeds een opbeurend woord voor anderen!
Ik kom je met een maandje achrterna hoor, reken maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte 2 jaar geweldig meid:musicnote::heart::moon::present::musicnote::heart::moon::present::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Verandering je wilde nog wat weten over de Champix. Het heeft veel mensen geholpen om te stoppen met roken.
De sigaret smaakt veel viezer en de ontwenningsverschijnselen zijn niet zo erg. Trek is ook minder.
Ondanks dat ik het 2 maanden gebruikt heb had ik toch erge trek en veel bijwerkingen en kon ook niet stoppen.
Nu heb ik niets meer en heb vanaf maandag nog steeds niet gerookt zelfs geen trek en ook geen ontwenningsverschijnselen. Je moet eens naar Stivoro de STOPSITE gaan. Dat is net zoiets al dit maar dan om te stoppen met roken :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi ik weet het maar had zoveel bijwerkingen van die Champix dat ik overleg met hem getopt ben daarmee. Bovendien was ik toch nog aan het roken met de Champix erbij. Nu 2 weken nadat ik met de Champix gestopt ben ben ik voor het eerst al vier dagen moeiteloos rookvrij.
Snap jij het? Ik in iedergeval niet maar het is zoals het is.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is Champix niks voor jou dus geweest. Misschien kun je het wel zelf met je eigen wilskracht nu. 25 jaar geleden ben ik ook zonder hulp gestopt. Alleen veel water drinken en vit b slikken en het ging me toen echt makkelijk af. Stom dat ik dus 4 jaar geleden weer begonnen ben.:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aicha :sun:

Fijn je wat meer te lezen..

Moi moet er weer vandoor.

Ik sluit me vandaag nergens bij aan :). Beetje wild opgestaan..
Dikke kus voor witje :sun:.
Vind het nog wel altijd een beetje spijtig dat je niet veel deelt hier op het forum over je minder-hinderplan. Je bent één van de weinige minderaars die er twee jaar minderen op heeft zitten. En ja ik zeg dit deels ook om te plagen want ik ben er zeker van dat er een boel zijn die niet weten wie hier op het forum juist een minderaar is en wie niet :D :D

Terug aan de schuur..in tweestrijd vandaag..twee en strijd..boem boem boem..

Ciao
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi van mijn 27e tot mijn 37e ben ik ook gestopt met roken op eigen kracht.
Ging me heel moeilijk af in het begin. Ben ook zo stom geweest om te denken ach eentje kan wel.
Ja hoor weer flink aan het roken geslagen. Nu heb ik schoon genoeg van. Van die Champix kreeg ik ontzettende nachtmerries en als je op de site van Stivoro kijkt ben ik niet de enige. Als ik dan 's ochtends wakker werd was ik zo van slag van al dat gedroom dat ik meteen moest roken. Misselijk ben ik er overigens nooit van geweest. Maar het werkt voor iedereen anders denk ik. Hoor ook veel positieve ervaringen van mensen hoor over Champix.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...