Yvonne Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Bor, er denken in ieder geval een hele hoop mensen aan jullie vandaag. Das mooi Woman dat alles nu eindelijk zijn plek gaat krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Wooow, alle langslapers ontwaken tegelijk lijkt het wel Ook goeiemorgen joop en sowhat. Ga even koffie bijzetten.. (en stiekem even een peukie roken in de tuin) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Hehe... ook igor eindelijk wakker, zal wel door knabbel en babbel uit haar bed zijn gepest .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik trek een oud kloffie aan en dan zonder plu in de regen met de honden. Dat is leuk. het is toch niet heel koud vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 borrie ik zal in gedachten bij je zijn vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: jopie quote: tja, sowhat begon te draaien dus ben ik uit bed gestapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Kan ik me helemaal indenken Bor, En die schuldgevoelens helpen op geen enkele manier... Maar ja, hoe veeg je die weg uit je hoofd he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 :$ ik heb jullie nog helemaal geen goede morgen gewenst.ik zit hier met een katerkoppie en vol spijt dat ik gedronken heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 zeker borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Lieve Bor,Vandaag heel veel sterkte. :light:Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Luitjes, ik ga aan de slag hier.. Bor... heel veel sterkte vandaag. Mensen ... laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 goeienmorgen allebor ...sterkte vandaag:heart:igor...zal ik eens een tijdje bij je komen wonen..kan ik op je letten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Goeiemorgen frummers;ik ben gek op de herfst!maar niet half juli:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Moghu lieve kanjers, ik heb uitgeslapen. Heerlijk is dat zeg:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Borrie goeie morgen lieverd:heart:O wat zal dat ontzettend moeilijk zijn om de kamer van het ventje te moeten inrichten. Ook ik zal vanmiddag aan je denken hoor en zou niet graag in je schoenen staan. Ik wens je heel erg veel kracht toe vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Goedenmorgen, zo beetje bijgeslapen. Was ook laat in slaap gister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Zien jullie dat we vandaag al 5000 discussies hebben. En dan zijn we het toch vaak eens. Borretje, hou je haaks he, hoe moeilijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Goedemorgen allemaal.Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It For You (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik heb huiswerk meegekregen. Ik kende al de 10 geboden van de psychologie. Ik heb het recht om nee te zeggen Ik heb het recht om fouten te maken enz Nu heb ik er 20 gekregen. 20 Persoonlijke Basis Rechten. Als ik ooit eens tijd en zin heb zal ik het in mn pc zetten en hier plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Goede morgen op deze herfstige dag in juli.(hoezo seizoenen zijn in de war )Whoaw, Woman zo fris en vrolijk zo vroeg op de ochtend? Vast iets te maken met eilandjes in debuurt van Indonesie ook. Bor heel veel sterkte vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Meid, hoe moeilijk ook, maar probeer rustig te blijven, daar heeft je zoon het meeste aan op dit moment. Het doet ontzettend veel pijn, zeker als je je manneke ziet protesteren maar probeer hem duidelijk te maken dat het niet anders kan, dat dit moet, en wat de voordelen zijn op lange termijn. God wat vind ik dit moeilijk voor je lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 sorry hoor maar dit kan toch nooit niet goed zijn voor een kindwaarom vragen ze niet aan hem wat die het liefste zou willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Mornink. Appeltaart met slagroom als ontbijt en nu in de benen.Sterkte voor wie dit nodig heeft. Vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 wat bolletje zeg is het beste...rustig blijvenmaar begrijp je heel goed bor voel me gewoon boos kwaad hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden