Spring naar bijdragen

Maandag18 juli 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

lekker ontbeten en gedouched, nu wat klusjes in het huis doen, wilde buiten wat gaan schilderen, maar het blijft hier werkelijk non stop regenen en de voorspellingen zijn het ook niet echt zomers
volgend jaar maar eens op vakantie in een warm land ha, indonesie ohoh zo mooi daar...
denk dat ik deze week gewoon een keer met dat pleuris weer, boeren of zuurkool met worst ga eten, maar weet nou niet of dit verkrijgbaar is in de zomer, iemand een idee?
nou ga klussen en wens iedereen een fijne dag groeten toine and keep it cool......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 106
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Toine,
Ja hoor zuurkool is s'zomers ook te krijgen. In glazen potjes. Als je het kookt, daar dan ananas door doet, en ham, eventueel wat schijfjes Hemaworst, en als je er van houdt wat karwij of kummelzaad, klontjes boter er bovenop met of kaas of paneermeel dat in de over moet jij eens kijken wat een heerlijk potje zuurkool je op tafel zet.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen altezaam! Ik ben er weer.. Gisteren schreef ik in "wie missen we al een tijdje" bij "thema's rondom alcohol" waarom ik er een tijdje niet was (ziekenhuis/kijkoperatie en af en toe drinken).

Ik wou even zeggen dat ik me nog flink brak, slap en moe voel en dat het hele gebeuren nog erg gevoelig is want er is een kleine incisie gemaakt. Afgelopen donderdag en vrijdag, de laatste 2 dagen van mijn vakantie, was ik dus ziekgemeld, want het is donderdag gebeurd. In het ziekenhuis raadden ze me aan om goed naar mijn lichaam te luisteren. Dat doe ik bij deze, want ik heb me verder ziekgemeld vanmorgen. Ben er nog niet. Wat zag ik er tegenop om te bellen zeg! Mijn vorige werkgeefster kon namelijk erg kattig en moeilijk doen als je je ziekmeldde. Dan voelde je je eigenlijk alleen maar rotter daarna. Maar deze baas zei: "we zien het wel wanneer je weer komt!" (okay, het is niet de hoofdbaas, maar toch..) Verder was hij gewoon aardig. Goh, dat ziekmelden me zoveel stress kost..

Verder heb ik afgelopen woensdag voor het laatst 2 glazen bier gedronken. Maar telt clean zijn ook als je ondertussen narcose-stof in je lichaam hebt, dus ook vergif? Het wakker worden uit de narcose was een feestje vergeleken bij een kater! Voor mij dan. Geen centje misselijkheid, alleen maar een beetje dizzy en slap, maar niet heel erg. Alleen is een kater na een dag voorbij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen:present:

Mijn laatste werkdag afgelopen zaterdag zit er weer op en nu...vakantie! De komende dagen nog wat laatste inkopen, opruimen en inpakken en dan zaterdag vertrekken we! Ik ben wel toe aan vakantie. zal wel lastig zijn om het droog te houden in zo'n wijnland, maar ik ga ervoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal

Alles ok Jopie?
Mooi geschreven gister.

Hele fijne vakantie Ekster
Tuurlijk ga jij t droog houden, je bent al zo ver op weg, dit gaat je ook lukken hoor.
Geniet maar lekker van het vakantiegevoel, das op zich al geweldig toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, beetje laat hier op het forum.

Vanmorgen zelf maar even contact gezocht met "burodienst", maar wat een gedoe allemaal om een afspraak te krijgen zeg. Maar goed vanmiddag tussen 14.30-15.00 uur wordt ik terug gebeld, dus optijd weg van m'n werk. Even zien of ik nog voor de vakantie de afspraak kan inplannen.

Ik ga weer verder doei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:present:

Een Quote natuurlijk!!
tnks, is inderdaad meer dan genoeg.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De later op de avond de schoner volk.
De nacht (ochtend) leidt tot mooie bespiegelingen.

Ach, gedeelde smart is halve smart.

En zo pellen we beetje bij beetje
die ellende af.
langzaam aan..........

Hier wordt zo af en toe ook wat gepeld.

U komt er!

De heer Shakespeare:

"All the world's a stage, and all the men and women merely players: they have their exits and their entrances"".

;)

@ Albertina, een wijs stukje proza.
Meebuigen, als bamboe in de wind.
Dat is de strekking.
Krampachtig verzet leidt tot niets.
Maar heel moeilijk, dat wel.

Albertina, ook het weer doet wat het wil.
De plantjes varen er wel bij.:)

@ Snoepje, de regen en een pokkehumeur
is dubbel pokken!
Eens komt het goed.:rose:

Zo, nu Beethoven!
De vijfde keer alle pianosonates gedownload.
Wel steeds een andere pianist.
En.. steeds weer nieuw en verfrissend.

Daar gaan we lekker naar luisteren en laten de regen,de regen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet het borretje..allemaal
maar luk even niet

die van mijn klets heel de dag en vraagt veel aandacht
en normaal gaat die naar school..maar nu niet natuurlijk
en als je je eigen dan zelf niet goed voel is dat heel hinderlijk

probeer het echt wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij vroeger wel eens hielp Wijfie was, een indeling maken voor heel de week.
Ik schreef dan op wat ik die week waar wilde gaan doen. b.v. maandag een gedeelte van de huiskamer doen dinsdag het andere gedeelte en zo ging ik door tot vrijdag. Niet te veel per dag en op zo'n manier werken dat ik s'avonds weer opgeruimd erbij zat. als ik dat n.l. niet deed en niets meer opruimde, dan hikte ik er de volgende dag weer zo tegenaan dat ik nergens geen zin meer in had. Misschien voor jou ook prettiger om zo te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even dit: Voor de liefhebber van goede films.

Ik heb een voorliefde voor Spaanse films,
of beter gezegd Spaanstalig.

Een groot Almodóvar fan.
Javier Bardem ook perfect.( Mar adentro!!)

Een aanrader is deze, gisteren gekeken.

El secreto de sus ojos.

Een cinematografisch hoogstandje.
Een aanrader.

Acteerwerk een 9
Camera een 9
Verhaal een9

Argentijnse film.

Beetje afleiding op een treurige dag.

En nu ben ik weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
snoepje

ik weet het borretje..allemaal

maar luk even niet

die van mijn klets heel de dag en vraagt veel aandacht

en normaal gaat die naar school..maar nu niet natuurlijk

en als je je eigen dan zelf niet goed voel is dat heel hinderlijk

probeer het echt wel

He snoep, lees veel herkenning. Momenteel vragen mijn kids ook erg veel van me, ik word er gek van. Hier gaan ze de laatste week naar school en dan hebben ze hier eindelijk vakantie. Nog 3 weken en dan vakantie, heb dan nog wat om naar uit te kijken, maar ben er nu al wel aan toe eerlijk gezegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeeedemiddag allemaal!

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve felicitaties afgelopen zaterdag voor mijn verjaardag!
Heb een heerlijke dag gehad ondanks de regen en ben heerlijk verwend!

Mooiste cadeau was toch wel dat mijn prinses haar A-DIPLOMA heeft gehaald!!
Dan kan je dag toch al niet meer stuk!
S,avonds heerlijk met ons gezin uit eten geweest dus al met al een geslaagde verjaardag gehad!

En.......een droge! En niet dankzij het weer! hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Administratiedag vandaag. Kom maar niet op gang. Prachtig uitzicht hier over het woeste water. Al veel te vaak in de keukenkastjes gedoken voor snoeperijen. Zo ging het vroeger ook als ik huiswerk moest maken. En maar uitstellen, heel de dag ermee bezig zijn, maar pas effectief op het allerlaatste moment als er niets meer te rekken valt. En in/uit mijn neus valt ook al niets meer te pulken, dus moet er nu maar eens echt aan beginnen.

Succes weer allemaal vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...