Spring naar bijdragen

woensdag 20 juli


igor

Aanbevolen berichten

Het eerste gedeelte van de nacht erg rot gedroomd. Eerst stak ik een man neer die vervolgens het mes naar mij toe gooide toen ik de trap af rende, en even daarna zat er een mannetjesleeuw achter me aan. En dat allemaal in een hotel waar ik verbleef. Ik werd er toch niet al te prettig wakker van bah. Maar daarna heb ik goed geslapen.
Vandaag vergadering bij de D.A. ik ben heel benieuwd. Zal in ieder geval wel m'n mond open trekken en niet bang zijn iemand te kwetsen. Daar pas ik voor.
Voel me verder goed en heb zin in de dag.
Vandaag misschien de gaai mee naar huis nemen. Joepieeeeee.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 199
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Veer. als je een avondmens bent, net zo als mijn manneke, zal het altijd moeilijk zijn om vroeg op te staan. Heb je ook vaak moeite om naar bed te gaan? Mijn manneke begon zich pas na 23.00 een beetje prettig te voelen.
Maar je kan het langzaam proberen op te bouwen, iedere week een kwartier vroeger.
Tensotte moeten we ons ook aanpassen aan de zomer en wintertijd.

Moghu lieve Borrie:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen alle nieuwe wakkeren...
Werd even hier weggeroepen voor andere dingen , vandaar dat ik niet meer reageerde.

Ik ga aan de slag, voor ik het weet is de ochend anders al weer om..

Voor iedereen vandaag een zonnetje :rose:
Laterrrrrrrrrrrrr :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ver, ik ben eerst ook afgevallen na het stoppen met drinken. Ik ging
veel sporten om trekmomenten te doorstaan. Maar later kwam het er wel
weer bij. t' Is ook zelden goed he, de één wil zo graag afvallen, de ander
baalt als ze afvallen.

Heb een fijne dag. Met huppel of zonder:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen alle, hier schijnt idd ook het zonnetje en wat worden we daar weer blij van!! hoop blijft ie de heledag hangen.
Vandaag laatste dagje met mijn mannetje alleen, vanavond komt in iedergeval de eerste dame weer thuis!! en de andere heeft het zo naar haar zin bij oma, die is niet meer naar huis te halen, ze geniet zo enorm van de aandacht die ze dan krijgt en die ze thuis natuurlijk moet delen
Mijn oudste dochter, is veel liever momenteel tegen mij, ik denk toch dat het komt door mijn niet meer drinken en je kan idd geen mooier compliment krijgen, en is een zeer goede motivatie.
en over dat afvallen, ben wel iets afgevallen, maar nog niet genoeg!! haha zo zie je dat eht voor iedereen anders is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afvallen,
praat me er niet van.
Ik ben 10kg aangekomen,
dat heeft met medicatie die ik moet gebruiken te maken.
Er is nu 3 kg af, dus nog 7 kg te gaan.

Gelukkig was ik nooit dik dus valt het op zich wel mee.
Maar de kilo's moeten er af, het voelt niet prettig,
die kilo's horen niet bij mij.

Dus veel bewegen en fietsen,
dan komt het vast helemaal goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verra, het gaat om waar je je goed bij voelt,
en dit is geen fase om je echt druk te maken om je gewicht.
Je zult merken dat alles nog een poos in onbalans is,
je lichaam moet zich nog restten, je psyche doet ook van alles met
je en je stofwisseling heeft een eigen ritme. Een snelle stofwisseling
geeft een heel ander figuur dan een trage (helaas voor mij).
Geef jezelf en je lichaam de tijd, het gaat allemaal goed komen.
Voor het slapen, zie bij thema's het meditatiepact, ik heb in mijn matje
een wondermiddel ontdekt. ff doorbijten en dan zijn slapeloze nachten
niet meer nodig. En het versnelt nog het ontgiftingsproces ook. Googlen maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

heb nog niet bijgelezen, N heeft hier vannacht geslapen, want we gaan vandaag de hele dag klussen voor de tuin, maar waarschijnlijk heb ik weer iets verkeerd gezegd, want meneer is chaggerijnig, heb al sorry gezegd, maar niets.... wat is dat toch moeilijk voor mij in relaties, ik weet nooit goed wat te doen, ook nooit geleerd natuurlijk want altijd onder invloed :wacko: en nu snap ik er niets van. Liefde??????
wel ontdek ik bij mezelf, dat ik METEEN de link leg met drinken, dus het gaat niet zoals IK wil, en ik wil drinken, nu dus al he, deze morgen, zal zo mijn refu slikken, en ga ook niet drinken maar het is wel het eerste wat bij me opkomt, wou dat dat anders was :(

nu ga maar eens kijken hoe het er nu voor staat, en of dat we wat gaan doen, meld me later nog wel, allemaal een fijne dag, hier schijnt de zon :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo,

net terug van trainen en lig zoals gedacht behoorlijk in de vernieling, ik kan mijn shakkie nauwelijks vasthouden, maar ben in ieder geval gegaan en dat is toch weer een kleine overwinning op mijzelf.
hier schijnt de zon nu uitbundig nadat het net nog even regende......
ga nog een beetje uitpuffen en dan wat in de tuin rommelen, ben vandaag op de kop of een half jaar alchohol vrij, was ontzettend moeilijk, maar je krijgt wel je leven terug, in welke vorm dan ook
groetjes toine en maak er een mooie dag van, ik ben al op weg...B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...