zoermuis Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Hoi lieve Borrie.Fijn te horen dat het goed met jullie gaat.Doe de groetjes terug aan je manneke en tot gauw.desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Fijn van je te horen Borretje:present:Nog 2 weken dus en dan mag je weer contact buiten de deur, even bikkelen dus. Maar die 2 weken zullen vast snel gaan hoop ik. Take care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 YESSSSSS!!!Helemaal goed Bor, fijn om goed nieuws van je te hore.En over 2 weken alweer vrij om contacten te maken, lekker hoor.Je houdt je kranig meid, denk dat ze daar ook wel tevreden zullen zijn? Anders was er niet het vooruitzicht op de volgende fase. Super!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Borrie, kanjer !!! Ik hoor je wel, steek je energie maar fijn in je herstel, deste sneller kunnen we elkaar in de armen sluiten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Zal duimen Borretje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Ik heb al blauwe duimen, maar ga gestaag verder lieve Bor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Lieve Bordas hard werken, meis !!!Petje af hoor!!!Veel liefs, ook voor je zoon:heart:Je kunt het!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Ik zit dan te spinnen in de sportschool Borkinderspel vergeleken bij de peentjes die jijdaar af en toe zal zweten, maar denk dan wel aan je.Als je fase 2 doorbent, dan kun je dus alles he,ik hoop dat je wel wat rust krijgt om alles tussendoorte laten integreren, maar dat zal vast wel.Je weet waarschijnlijk nog niet hoe lang deze fase gaatduren. Kracht meis, en houd vol he, je bent al zo ver, je weet dat je het kunt,dikke knuff voor jou en zoon:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Hoi Bor;fijn om weer even door je bijgepraat te zijn.Als ik het goed begrijp heb jij eigenlijk al een stuk fase 2 in fase 1 gedaan, knap hoor en lijkt me echt zwaar, heftig en confronterend.Ben blij voor je dat de trekmomenten nu minder zijn en hoop dat je je ook snel wat fitter gaat voelen.Maandag duim ik voor je!Heel veel sterkte en liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Borrie, ik kan alleen maar zeggen dat je een lichtend voorbeeld bent voor velen hier. Dikke pluim en wij volgen je hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Borretje . t komt allemaal goed. Verheug je daar maar op. Heerlijk een leven zonder die duivel in je nek.Je gaat een mooie toekomst met je zoon tegemoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Borrie je bent een KANJER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Bor, vandaag de 2e fase in??zet m op meidweer een stap richting huis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Lieve Borrie je hoeft ook niets te zeggen hoor. Je weet dat we hier allemaal veel om je geven, en dat je een hele zware tol moet betalen om weer met je zoon een normaal leven te gaan opbouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Borrie, met liefde gedaan:sun:Tot snel ziens:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Tuuuuurlijk daar hoef je toch helemaal niet eens 1 moment aan te twijfelen.Een forum vol mensen die heel veel respect hebben voor je, dat je zo hard aan jezelf gewerkt hebtDie zijn er dan ook hoor, zeker wetenWat heerlijk om te horen dat je weet wanneer er zicht is op het naar huis gaan.En nog lekker in het voorjaar ook, de goede tijden gaan aanbreken voor je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Lieve Bortegen die tijd ben je zo sterkals Bor de Wolfgebruik je ons als steuntje in de rugen BJZ om de schuld te gevenvoor de kleine blundertjes die weallemaal maken met het opvoedenen het leven zelfen jij en zoonlief gaan eindelijk oogstenkomt helemaal goed hoorheb vertrouwen:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Lieve BorIk ben zo trots op je.Niet in woorden uit te leggen.En natuurlijk zijn we er voor je.Soulmates forever !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Borrie wat goed nieuws. enne we zijn d'r voor je hoor. dit gaat lukken meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Gelukkig voor jullie ,het einde in zicht. Moet een goed gevoel geven he.Nog ff volhouden dus:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Lief Borretje,Heb ff niets van me laten horen omdat ik zelf in de kreukels lag (niets met alcohol te maken) en dan kan je er niet goed voor een ander zijn. Weet dat ik heus wel aan je gedacht heb en meegeleefd en nog. Vind je nog steeds een tijger en ben blij dat einde kliniek in zicht is. Ja nog een lange en moeilijke weg te gaan dus nog even die batterij extra opladen en dan kan je er tegen aan en dat kan je meis.knuffel van drupje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Hey die Superdesuper kanjer,Zie je er tegenop dat je weer naar huis gaat of zeg je "Hé hé eindelijk dat zit er op". Misschien toch wel fijn dat je de zelfde hulpverleners blijft houden maar je zal het hopelijk toch als een stuk bevrijding ervaren.Lekker weer samen zijn met je zoon en zelf weer een hoop gaan bepalen meis.En natuurlijk zijn we er voor je dat is zeker.En hele stevige voor jou lieverd, want dat verdien je dik en dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden