Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen allen,

wordt echt zomer vandaag boven 25 graden.
ga zo vroeg trainen en dan de hele dag plonzen, wel rustig anders valt dat hele ding uit elkaar...
gaan jullie nog iets leuks doen?
zit de laatste dagen weer wat in een dipje, zit ik vast met dingen in mijn hoofd he, word ik zo moe van.
enigste geruststellende is dat ik weet dat het weer over gaat, niet zo geruststellend is dat ik weet dat het ook weer terugkomt!!, maar ja moeten we een balans in vinden.
we gaan er gewoon een mooie dag van maken, punt. groeten toine en maak er wat van:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal. ik heb niets gemist hoor yvonne, was om 5 al wakker :D . maar er lagen er 2 zo heerlijk te slapen dat ik het tot 6 uur heb volgehouden om te blijven liggen.
ik spring onder de douch en dan hup naar de sportschool. misschien ook maar eens zwemmen, eerst even kijken hoe de putten erbij liggen :o durf ik wel durf ik niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lieve Bolletje...ja straks ga ik een klant masseren dan ga ik naar mijn gewoone werk en vanavond alweer masseren dus veel van genieten van het weer zit niet in maar genieten van mijn leven zekere wel, ik vind alleen een beetje jammer dat toevallig de dagen die ik druk heb mooie weer wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

net even de laatste blz van gister gelezen,

Dinah,
ik heb respect voor je.
Je houdt de moed erin en laat
je niet kisten.
Voor jou een heleboel,
:present::present::present::present:
Gewoon omdat ik je een bikkel vind.

Het wordt een mooie dag vandaag,
scheelt otch als je opstaat en de zon schijnt.
Hier wat onrustig geslapen, veel dromen
en dat waren niet zulke fijne!

Gelukkig waren het maar dromen,
pfffff.
;)

@letter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morgen toine en Tinie,

Als je je maar niet rot voelt overdags als je s'nachts rot gedroomd hebt. Soms heb je dat.

Toine als het vast blijft zitten in je nek, houd je dan misschien toch gevoelens vast? Schouders en nek daar houd je meestal een hoop kwaadheid en agressie vast.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh ja dat kan maar zo, prop toch nog veel op en die kwaadheid ja, dat probeer ik bij fitness kwijt te raken,
maar heb 16 augustus afspraak bij psycholoog en wil toch eens AD proberen.
ben teveel in de clinche met mijzelf en dat gaat soms paar dagen goed en dan weer niet, daar wordt je dan zo moe en gefrustreerd van
kan de goede lijn ( in het koppie) vaak niet doorzetten op de een of andere manier.
hebben jullie door goede of slechte ervaringen mee, AD hoor graag groet toine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine misschien moet je je onderschrift eens veranderen.;)
Tja met AD. heb ik wel wat ervaring maar slik het nu alleen maar als ik heel slecht slaap. Slik amitriptyline.
Ik vind het goed spul. Ik kan er goed van slapen, maar als ik me duf voel en het slik, word ik weer wat actiever. Ik kan er weer gelijk mee stoppen zonder dat ik afkickverschijnselen krijg, dus voor mij is dit prima spul. Er is bij mij geen afhankelijkheid, dus gemakkelijk om te stoppen als ik het niet meer nodig heb. Slik het nu b.v. al weer maanden niet. als je het echt als AD. wilt gaan gebruiken moet je het natuurlijk wel regelmatig slikken.
Nadeel, ik heb soms last van een droge strot.

Moghu Snoepie.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemoergen allen :rose:

Toine, ik slik al jaren AD , en toen ik echt serieus minder ging drinken/stoppen, is mijn medicatie zelfs verdubbeld, (en ik wist niet eens dat dat kon,na al die jaren) ik slik dus nu 40 mg (2 pillen) fluoxetine (=prozac) en dan heb ik nog pammetjes voor als de onrust me echt teveel wordt, ik moet zeggen dat werkt wel! Maar het is een beetje het kip en het ei verhaal he, als ik voorheen weleens stopte met AD ging het mis, en het vervelendste was dat het weer zo'n 3 weken duurt voordat het werkt, verder heb ik verschillende soorten geprobeerd, voordat ik deze had die goed werkt, (als ik eraan terug denk ,wat een hel eigenlijk, nee dan gaat het nu toch stukken beter :) ) , maar ja ik dronk toch wel uit een soort van ''zelfmedicatie'' alleen werkte dat op een gegeven moment niet meer, maar zonder medicatie proberen nu, of weer halveren, dat durf ik niet, nu weet ik dat artsen soms heel allert zijn met pammetjes, maar ik hoef maar te bellen en ik krijg het, ik heb wel een goede huisarts die ik uiteindelijk van mijn drankprobleem heb verteld, en zijn mening is, liever pammetjes dan drank, en nee, ik wil hier niet een hele discussie over, ik deel dit alleen mee, in het begin best veel gebruikt, nu incidenteel, maar hee, vroeger zoop ik elke dag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...