Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat fijn dat de kast weg is Wijfie. Dan maar een beetje de ongezeligheid van de leegte op de koop toe nemen hé? Je kast ben je in ieder geval kwijt.

Zo hier is het bezoek weg en dadelijk zo rond 19.00 komt het andere bezoek dus is het hier een bezoekerig daggie geworden. Maar wel hartstikke gezellig zo.
Het klein hummeltje heb ik net gevoerd en die ligt nu lekker te pitten op de grond. Wel een koddig gezicht hoor een vogel die zo maar op de grond ligt te slapen, maar hij doet het nog steeds geweldig. en z'n staartje is zeker al zo'n 4 cm lang en heel mooi rood. Het is een heerlijk diertje, en ik ben er supperblij mee. Puck wat minder maar dat moet ze maar leren.
Ze doet er helemaal niets aan als alleen wil ze veel onder het staartje van Whoopy ruiken maar verder denk ik dat ze het vliegend ongedierte vind die veel te veel aandacht krijgt.
De katten hebben geloof ik nog helemaal niet in de gate dat er een nieuwe bewoner hier is gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

`t gaat wel goed hier.
was vanmorgen een beregeningsysteem aan het controleren, dat is dat buitenplanten elke morgen automatisch water krijgen via slangetjes, als het gewoon leidingwater is dan is er niks aan de hand maar als dan het water uit plassen of sloten komt, slibben soms die leidingen dicht en moet je het even doorblazen, op dat moment zag ik dus een nestje met hele kleine vogeltjes in 1 of andere pot met buxus. jeetje wat vond ik dat leuk ze lagen letterlijk op elkaar om het 1 en ander warm te houden denk ik en ze waren muisstil nou zal ik maar zeggen ze veroerden geen vin (vleugel in dit geval) wat hou ik toch van de natuur op zo`n moment, écht gaaf om te zien.
Ben even te druk om echt iedere avond hier te zijn

Liefs Albert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zit in een verveel bui dat gebeurt me bijna nooit
maar het ergste is dat ik wil drinken !!!!!!!!!!!
moet me echt sterk houden om niet naar de winkel
te gaan of erger de fiets op en het cafe in te duiken

ik weet dit gevoel duurt tussen de 20 en 30 minuten
wordt echt bikkelen nu om er door heen te komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MarQ, neem je tijd doe iets anders en neem wat te eten geef toe aan vreetbuien maakt niet uit wat, geef toe aan alles behalve de alcohol, je komt er écht doorheen zet de alcohol uit je hoofd.
Blijf in jezelf geloven je kunt het je wilt het om de alcohol de baas te blijven. sta er boven, JIJ hebt de touwtjes in handen en niet die alcohol. Zet hem op MarQ je kunt het, je Wilt het.
Liefs Albert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MarQ geloof me als je zou gaan drinken heb je er echt geen plezier aan.
Tijdens het eerste glas denk je al aan de volgende, de volgende etc.
En ergens zou je dan moeten stoppen.
Je lijf is weer getriggert en morgen heb je een driedubbele strijd te gaan.

Dat dacht ik vanmiddag. Iedereen op terasjes , etc. bekend tafereel.

Ik heb ook flink gegeten en nu is de bui over en ben veilig.
Er is niks in huis en weg ga ik ook niet want ik ben dood moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
AlbertRemmo

Hannah, je hebt gelijk ik heb ook zitten wachten op een stortbui, maar helaas niks hier:(




Maar je zal zien dat ze het niet voorspellen voor het strand, en dan ineens met bakken als je er bent.


Dat wens je je medefrummers toch niet toe?



volgens mijn lach jij je rot als wij een stortbui krijgen morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi MarQ.

Zet hem op kerel.
Als je gaat dinken,wil later toch weer stoppen.

Doe van alles, maar niet drinken.

Er komt een piek en dan zakt het weer.
Hou je daar aan vast.

Even een beetje in de tijd vooruit:

De pieken worden minder heavy en de intervallen groter,
mits je niet toegeeft.

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...