Yvonne Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Morgen luitjes, Koffie en thee staan al weer klaar... Koude klets staat in de koelkast... ik ge eerst even een bakkie doen met een peukje erbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Las even heel snel de laatste pagina van gisteren nog... Fijn dat het goed met Beks gaat, heerlijk. En Fleur niet lekker in haar vel? Heeeele dikke knuf voor je Fleur ((( ))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Nou stelletje langslapers... jullie hebben het mooiste van de ochtend al weer gemist... ik ga de douche in. Tis al weer later dan ik dacht... time flies... en zeker s morgens vroeg.. Maak er wat van lui. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Vonneke nog steeds alleen....ga ik toch maar even inloggenGoedemorgen het mooiste van de dag Von was al net iets voor 5en hoor...alles nog heel stil, wat mistig....prachtig, al die rustheerlijk zitten lezen in een boekfijne dag en maak er vandaag weer wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 goedemorgen allen,wordt echt zomer vandaag boven 25 graden.ga zo vroeg trainen en dan de hele dag plonzen, wel rustig anders valt dat hele ding uit elkaar...gaan jullie nog iets leuks doen?zit de laatste dagen weer wat in een dipje, zit ik vast met dingen in mijn hoofd he, word ik zo moe van.enigste geruststellende is dat ik weet dat het weer over gaat, niet zo geruststellend is dat ik weet dat het ook weer terugkomt!!, maar ja moeten we een balans in vinden.we gaan er gewoon een mooie dag van maken, punt. groeten toine en maak er wat van:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 goede morgen allemaal. ik heb niets gemist hoor yvonne, was om 5 al wakker . maar er lagen er 2 zo heerlijk te slapen dat ik het tot 6 uur heb volgehouden om te blijven liggen.ik spring onder de douch en dan hup naar de sportschool. misschien ook maar eens zwemmen, eerst even kijken hoe de putten erbij liggen durf ik wel durf ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goeie morgen Igie en Niets.Hoe gaat het Niets? Lukt het allemaal een beetje? Gaat het slapen wel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goedemorgen lieve mensen...als ik moet werken wordt mooie weer..nou nou, en ik moet werken van 13 tot 18..uhmm.Vandaag beetje uitgeslapen gisteren een hectische dag gedag...geweerkt van 9 tot 20 uur best een lange dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 goeie morgen leive Suus.Had je niet wat uit kunnen slapen? En je kan misschien vanochtend wat genieten van het zonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Hoi Lieve Bolletje...ja straks ga ik een klant masseren dan ga ik naar mijn gewoone werk en vanavond alweer masseren dus veel van genieten van het weer zit niet in maar genieten van mijn leven zekere wel, ik vind alleen een beetje jammer dat toevallig de dagen die ik druk heb mooie weer wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Niets: hoe gaat het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 iedereen aan de koffie! hier schijnt de zon al uitbundig groet toine:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goedemorgen,net even de laatste blz van gister gelezen,Dinah,ik heb respect voor je.Je houdt de moed erin en laatje niet kisten.Voor jou een heleboel,:present::present:Gewoon omdat ik je een bikkel vind.Het wordt een mooie dag vandaag,scheelt otch als je opstaat en de zon schijnt.Hier wat onrustig geslapen, veel dromenen dat waren niet zulke fijne!Gelukkig waren het maar dromen,pfffff.@letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 jij geeft massages suzanne, heb je een oplossing voor mijn nek, zit zo vast als een huis!ga in sauna, sport veel, doe veel oefeningen, maar blijft vastzitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 goeie morgen toine en Tinie,Als je je maar niet rot voelt overdags als je s'nachts rot gedroomd hebt. Soms heb je dat.Toine als het vast blijft zitten in je nek, houd je dan misschien toch gevoelens vast? Schouders en nek daar houd je meestal een hoop kwaadheid en agressie vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 goeienmorgen allevandaag komt me dochter weer thuis...lekker hoorkunnen we weer mopperen op de rommel die ze maakt;)fleur toen mijn dochter verleden week weg ging voelde ik me eigen ook zo rotmaar voor je het weet zijn ze weer thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 oh ja dat kan maar zo, prop toch nog veel op en die kwaadheid ja, dat probeer ik bij fitness kwijt te raken,maar heb 16 augustus afspraak bij psycholoog en wil toch eens AD proberen.ben teveel in de clinche met mijzelf en dat gaat soms paar dagen goed en dan weer niet, daar wordt je dan zo moe en gefrustreerd vankan de goede lijn ( in het koppie) vaak niet doorzetten op de een of andere manier.hebben jullie door goede of slechte ervaringen mee, AD hoor graag groet toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Snoep,die week is vlgs mij toch omgevlogen?Voor mijn gevoel dan hé.Fijn dat ze weer thuis komt,voor jou dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 albertinahet is inderdaad voor bij gevlogenze is zelf ook blij hoor ..het is zo vreselijk warm daarnog twee weken en dan krijgen we weer een normaal ritmeis ook wel weer lekker hooreen fijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Toine misschien moet je je onderschrift eens veranderen.Tja met AD. heb ik wel wat ervaring maar slik het nu alleen maar als ik heel slecht slaap. Slik amitriptyline.Ik vind het goed spul. Ik kan er goed van slapen, maar als ik me duf voel en het slik, word ik weer wat actiever. Ik kan er weer gelijk mee stoppen zonder dat ik afkickverschijnselen krijg, dus voor mij is dit prima spul. Er is bij mij geen afhankelijkheid, dus gemakkelijk om te stoppen als ik het niet meer nodig heb. Slik het nu b.v. al weer maanden niet. als je het echt als AD. wilt gaan gebruiken moet je het natuurlijk wel regelmatig slikken.Nadeel, ik heb soms last van een droge strot.Moghu Snoepie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 goeienmorgen bolletje:rose:zo en nu de douche in en lekker naar het zwembad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Toine:als je in mijn buurt woont kan ik een massage aanbieden...spannend en stijf spieren geven zeker een ongemaak gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goedemoergen allen Toine, ik slik al jaren AD , en toen ik echt serieus minder ging drinken/stoppen, is mijn medicatie zelfs verdubbeld, (en ik wist niet eens dat dat kon,na al die jaren) ik slik dus nu 40 mg (2 pillen) fluoxetine (=prozac) en dan heb ik nog pammetjes voor als de onrust me echt teveel wordt, ik moet zeggen dat werkt wel! Maar het is een beetje het kip en het ei verhaal he, als ik voorheen weleens stopte met AD ging het mis, en het vervelendste was dat het weer zo'n 3 weken duurt voordat het werkt, verder heb ik verschillende soorten geprobeerd, voordat ik deze had die goed werkt, (als ik eraan terug denk ,wat een hel eigenlijk, nee dan gaat het nu toch stukken beter ) , maar ja ik dronk toch wel uit een soort van ''zelfmedicatie'' alleen werkte dat op een gegeven moment niet meer, maar zonder medicatie proberen nu, of weer halveren, dat durf ik niet, nu weet ik dat artsen soms heel allert zijn met pammetjes, maar ik hoef maar te bellen en ik krijg het, ik heb wel een goede huisarts die ik uiteindelijk van mijn drankprobleem heb verteld, en zijn mening is, liever pammetjes dan drank, en nee, ik wil hier niet een hele discussie over, ik deel dit alleen mee, in het begin best veel gebruikt, nu incidenteel, maar hee, vroeger zoop ik elke dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goeiemorgen mensen:rose:even bijlezen voor ik brood ga smeren ener een lange stranddag van maak.Have a nice one too:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden