BamBam Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Go, go, go An, niets is het waard meid te gaan drinken.Loskoppelen!Gaby, hang in there babe.Fleur, bedankt voor je mooie stuk gisteravond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Soothe, dank je, dit doet me oprecht goed.Gister kon ik niet op internet juist op het moment dat ik vast zat.Ik wil dit nu gewoon doorzetten en geen flauwekul meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 An...je gaat toch niks proberen wat je niet kunt he...?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 An precies, geen flauwekul.No nonsense!An, ik ken het korte termijn effect.Als ik eerlijk ben, lonkt het hier ook heel soms.Wij gaan voor de lange termijn omdat we op de korte termijn weten dat we altijd verliezen aan het eind van de rit.Een kortstondige kick en weer terug bij af.An, look at the bright side. of life!Aanp, zinsbouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Niwi, precies, DAT had ik gelukkig in mijn stomme kop zitten.Ik stond echt naar die fles te kijken en die fles zei: neem me mee, neem me mee....Het is DE test voor mij.Alleen, vakantie, niks hoeven, rot weer ..... en nog tachtig duizend smoezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 An, ben trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Goedemorgen luitjes,Allemaal een goede dag toegewenst.Speciaal voor Niwi en Soothe:Ik waardeer het ten zeerste dat jullie "die al zo lang droog staan""regelmatig schrijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 als je er wel van drinkt.....ben je ook nog alleen he ?...en het weer zal er niet door veranderen...?je vakantie wel, denk ik...helemaal naar de vaantjes waarschijnlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Maar An, die flessen kunnen echt praten hoor. Laat je niet foppen.Die rottige Gremlins zijn overal. Beware! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 dank je wel, Primula....voor mij is het ook een kwestie van waakzaamheid...alert blijven...ook omdat ik weet dat het levenslang is voor mij...en daarom doe ik dat per dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Goeie morgen kaners, ik heb me vreselijk verslapen. Maar het was wel heeeeeeeerlijk.Zo nu gauw Whoopy verzorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 ook goeiemorgen, bolletje...wat zijn kaners ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Primula,Dat wilde ik ook net schrijven.Die sterke kanjers, Niwi , Soothe en Bambam die dan klaar staan!Ik ben boos op mezelf.Besluitloos, en weet niet wat ik met mijn leven moet.Daar ben ik heel heel erg boos over.Het klinkt raar maar zo voelt het.Albertina, ik heb de eerste jaar penning van AA ook nog.En ik weet als de dag van vandaag hoe dat voelde toen ik die kreeg.Ik had iets gepresteert en dat gaf mijn zelfvertrouwen zo'n optater.DAT wil ik weer meemaken.En daar ga ik voor.Dank voor de support, vandaag ga ik er weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Primula,Dank u.Iedereen moet zijn weg erin vinden, maar een drankje werkt niet voor me.Ik kan ook geen reden bedenken waarom het nu goed zou gaan.Het liep doorgaans uit de hand. En dan nu ineens niet meer.Primula, dat geloof ik echt niet.Gelukkig maar.Primula een Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 ops Rekel, ja ik slaap nog halluf hé? Kanjers natuurlijkl.Bammie ik had jou wel gehoord hoor met je retteketet maar dacht val maar van je stokkie ik blijf liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 @An,als je het nog eens mee wil maken dat je een jaarpenning krijgt....dan ben je toch niet besluiteloos ?....en dan hoef je niet boos te zijn ook ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 @An: het is ook wel groot he:Niet weten wat je met je leven aanmoet.Te groot weet ik uit ervaring.Een hele hoge berg.Ik moedig je aan er een heleboel kleine heuveltjes van te maken. En die bewandelen!Hele kleine dingetjes doen die je al zo lang wilde doenkan voldoening geven.Daar ben ik nu mee bezig, verslofdingetjes wegwerken.Veel sterkte hoor.Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 An zullen we een dagpact afsluiten lieverd? Misschien wel zo gemakkelijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Mensen, ik ga er echt even uit nu.Anders kom ik niet aan mijn verslofdingen toe.Slof, slof, take it easy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Mogge allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 quote: Originally posted by: bolletjeops Rekel, ja ik slaap nog halluf hé? Kanjers natuurlijkl. Bammie ik had jou wel gehoord hoor met je retteketet maar dacht val maar van je stokkie ik blijf liggen. Tsssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Goeie morgen mensende zon schijnt hier heerlijken ik kom net mijn bed uit rollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Goede morgen,hier zondvloed nog steeds. Zomer?? Welke zomer.Speciaal voor Niwi! 23 en Halve kus!(25 krijg je er nadien) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik val telkens weg met internet.Straks nog maar eens proberen.En dan maar kijken of ik buiten wel beter bereik heb.Bedankt voor de ondersteuning.Dit is ZEER helpend.Een dagpact Joris?En dan graag op dit draadje, want elke keer dat ik naar een ander blz. wil ben ikeen half uur verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Bol ok , een dagpact.Primula, ja stapje voor stapje, dag voor dag.Ik ga ff shoppen, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden