Spring naar bijdragen

Maandag 15 augustus 2011


Nien

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,
Toine en JustMe Gefeliciteerd:musicnote::moon::musicnote:

Jeetje wat is het stil hier. Voor er iemand wakker is zal de koffie wel oud zijn...
Maar het staat klaar. Koffie op het aanrecht. Thee staat te trekken.
Vers sap in de koelkast.

Fijne droge dag, ik ga werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgen slaapkoppen :)

Dag 14. Een klein recordje dus vandaag.

Ging gisteren niet zonder problemen. Na wat vreemde gevoelens een dutje gedaan en in mijn droom zo goed als hervallen. Toen ik wakker werd kon ik niet herinneren waar de realiteit eindigde en waar de droom begon. Kwam er wel een beetje op neer dat ik de 'klik' gemaakt had, hoe dan ook. Maar bleek dat mijn geld op was gisteren. Een geluk bij een ongeluk. Ik had niet genoeg voor de volle laag, dus dan maar niets.

Tijd om mij te herpakken dus. Een vroege-ochtendafwas en -opruim is een ideale start! Straks neem ik er mijn motivatielijstje nog eens bij.

Rae

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Rae,
:present: super de 14de dag alweer. Wel beroerd dat het gister niet zo makkelijk ging als de dagen ervoor. Maar die dagen zitten er helaas ook tussen, anders zou het te makkelijk zijn;) Dat je geld op is is niet zo mooi, maar kwam gister verdomd goed uit! Hou je sterk!!!
Susana ook goeie morgen! Hoe vaak sport jij???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mogge,

jaja birthday-boy is uit zijn bedje gerold, 37 jaar, weet nog dat ik dan vroeger heel verlegen en zenuwachtig naar beneden liep voor mijn kadootjes.
nu, niemand beneden, pokke vogels schreeuwen het uit, zelf koffie zetten, krantje gepakt en mijzelf een goed jaar gewenst ha
wel al een klein kusje gehad van mijn hond, dus die gaat mij eerst uitlaten.
ga zo trainen, daarna wat klussen en vanavond mosselen met de familie eten, heeft jarige jopje uitgekozen, want dat mag als je jarig bent he
nou even koffie en krantje lezen en hondje naar buiten gooien.........hiep hiep.....
:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankt Niets.
Tja, geeft me de gelegenheid wat bij te leren hé. Ik stuwde de voorbije dagen al direct teveel voort op het succes van de laatste twee weken. Foute boel. Ik heb tijd tot woensdag om het recht te zetten, dan komt het geld weer binnen.
Groetjes :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toineman en Justme:
:musicnote::heart::light::sun::moon::present:B):):rose::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light::sun::moon::present:B):):rose::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light::sun::moon::present:B):):rose::light::heart::musicnote::musicnote::heart::light::sun::moon::present:B):):rose::light::heart::musicnote:
van harte gefelciteerd met jullie verjaardag,
de zon heeft besloten het voor jullie een feestelijke dag te maken, geniet ervan!!

Sha meis, een heerlijke vakantie, met ook heerlijk weer, en vooral lekker eten daar,
en ook daar schijnt die kopenen ploert meedogenloos, goeie zonnebrand mee dus!
Zal je missen!:heart:, jij ons hopelijk niet, want lijkt me fijner voor je, dan ben je echt los.
Laat alles ff achter hier meid, je hebt het zo nodig en vooral verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ari, wat heerlijk jou weer eens te lezen:D
bij jou hoop ik zeker dat geen bericht goed bericht is
het afkicken van hier is mij nog steeds niet gelukt.:$
maar gelukkig heb ik ook gezonde verslavingen he.

Rae, je gaat goed en ik merk dat ik het een beetje eng vind dat je het drinken van je financien
laat afhangen. Kan dat niet andersom? Elke keer dat er geld is en je niet drinkt iets fijners
als beloning of in bewaring geven voor iets dat je echt graag wil?

Ben zo spinnen en naar het strand, jippie, eindelijk weer eens,
alle plannen omgegooid en de zon is mijn prioriteit vandaag.
heb een fijne dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, voorlopig is 't een hulpmiddeltje, Jane. En het geeft me tijd om wat interne motivatie (nuchter) op te bouwen. Eind vorige week viel ik dan uiteindelijk louter op die interne motivatie en dat liep goed, tot zondag. Toen was ik blij dat die externe belemmering er weer was.
Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...