Spring naar bijdragen

Maandag 15 augustus 2011


Nien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond, mensen.

Nou, 'k heb m'n werkzaamheden bij de Vincentius Vereniging weer hervat. Vandaag 't Sociaal Restaurant versterkt met m'n aanwezigheid. 't was gezellig druk, zonder verdere stress.

'k heb ook nog wat boodschappen g'daan voor m'n 'Emergency Food Storage'. 'k begin een aardige provisie kast te krijgen, ha ha! 'k ben voorbereid voor helter skelter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gunn

Goedenavond, mensen.




Nou, 'k heb m'n werkzaamheden bij de Vincentius Vereniging weer hervat. Vandaag 't Sociaal Restaurant versterkt met m'n aanwezigheid. 't was gezellig druk, zonder verdere stress.




'k heb ook nog wat boodschappen g'daan voor m'n 'Emergency Food Storage'. 'k begin een aardige provisie kast te krijgen, ha ha! 'k ben voorbereid voor helter skelter.



Doen we de volgende meeting bij jou Gunn. :P
Goed dat je weer een het werk bent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
slokje

Hier een fijne avond tegemoet zonder drank en zonder me shit te voelen.



Fijn dat het weer lukt Slokje. :present:
Wat drink je nu zo op de avond? Ik drink wel graag thee, maar soms ook te veel cola. Ik denk tenminste dat het teveel is. Voel me er namelijk soms wat opgeploft van. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Mupke,

Ja, 'k wil binnenkort (misschien vanavond al?) een filmpje maken van de Food Storage. Die zijn behoorlijk populair op YouTube. Stel je er niet teveel van voor hoor. 'k ben vrij klein behuist. Veel houdbare producten zoals conserven, droogvoer, water (heel b'langrijk!), etc. 'k breid 't stukje bij beetje uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gunn

@Mupke,




Ja, 'k wil binnenkort (misschien vanavond al?) een filmpje maken van de Food Storage. Die zijn behoorlijk populair op YouTube. Stel je er niet teveel van voor hoor. 'k ben vrij klein behuist. Veel houdbare producten zoals conserven, droogvoer, water (heel b'langrijk!), etc. 'k breid 't stukje bij beetje uit.



Lijkt me wel leuk. Plaats je het filmpje dan hier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Fruitvlieg dat is inderdaad een rotvooruitzicht. Een rugoperatie is vaak toch spannend, maar, zeker in België zijn ze op dat gebied vaak veel verder dan hier in nederland. ja dat helpt jou ook niet veel van je angst af als ik dit schrijf maar ik weet het ook ff niet.
Kun je je helemaal niet ontspannen? Even een warme douche pakken of zo? of even iemand bellen zodat je even kan praten? Goh ik zou willen dat ik je kon helpen maar ik zou niet weten hoe?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien Gunn. Niks om je voor te schamen hoor. :present: Maar moet je van zo'n voorraad nou niet steeds ook wat gebruiken en weer aanvullen? Anders raakt het allemaal ooit wel over datum toch? Of is het meer bedoeld als voorraad waar je uit kunt putten als je geen zin hebt om boodschappen tedoen?

BTW: Wat een mooie fiets heb jij. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...