Spring naar bijdragen

Maandag 15 augustus 2011


Nien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zie dat het gisteren een heel geslaagde meeting is geweest, iedereen ook weer veilig thuis.
Leuk.
En bol nu een rustig dagje, lekker wat rommelen en eten ... en nagenieten dus.
Hier vandaag ook lekker rustig.
Gisteren visite, hebben heerlijk de hele middag buiten kunnen zitten..
Ook nu schijnt de zon weer zalig.
Eerst het hondje maar eens uitlaten, dan bakske koffie in de tuin en dan moet het er toch echt van komen: de belastingaangifte..
Die wil ik wel de deur uit hebben voor ik vakantie krijg.

Luitjes, maak er een mooie dag van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'mogge' iedereen,

de site staat nog steeds in mn bladwijzerbalk, vandaar dat ik weer eens kom kijken.

Misschien een opsteker voor mensen die het nu moeilijk hebben:
Drinken doe ik niet meer. Zuipen ook niet :)
Zelfs tijdens een diepe depressie niets aangeraakt.
Het kan dus soms ook zonder een enorm gevecht te hoeven voeren.

Wat het precies is waardoor ik niet meer drink weet ik niet echt. Bij mij is de gewenning weg en vind ik alcohol niet meer lekker. De 'buzz' niet en de kater ver-schrik-ke-lijk.
AA had op mij juist averechts effect, de wil moest helemaal uit mezelf en van mezelf komen.

Sterkte allemaal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: jopie
goedemorgen allen.

meeting goed geweest, dat is fijn te horen.

ik hoorde al plannen voor een nieuwe meeting in de buurt van amsterdam...

activiteit voor op een meeting...lekker bezig zijn..



lijkt me nou écht iets voor euhmmmmmmm ígor....en bambam......en euhhhhhhhhm.....hannah!


BB says:

:o
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Dinah, bedankt voor je vraag, ik heb niet meer gedronken na woensdag, maar voel me nog niet fit, nu vraag ik me af of dat nu nog steeds kan komen door de idiote hoeveelheid alcohol die ik naar binnen heb gegoten plus 2 pakjes sigaretten... dus dat mijn lichaam nog aan een soort afkick bezig is? Ik doe het hoognodige, moest donderdag maaar 1 uurtje werken en dat heb ik op de automatische piloot gedaan, vrijdag naar therapeut geweest, sávonds verjaardag, zaterdag gesport, gister wel hele dag gewerkt en daarna verjaardag, nu hele dag vrij, ga alleen vanavond even trainen,

Maar wat ik me afvraag, ik doe de dingen die ik moet doen dus wel, oke ging me vooral donderdag behoorlijk slecht af, maar ik doe het wel, maar ik voel me nog niet echt helder, maar dat ziet de buitenwereld niet, dat is het rare, drank is echt een duivels iets voor mij, ik zie nu echt wel in dat ik mijn herstel op de eerste plaats moet zetten, ik moet gewoon NIET drinken, wat er ook gebeurt, dus ik moet leren omgaan met het leven :o en alles wat daarbij hoort, en laat ik dat nu net zo lastig vinden :wacko:

dus voel ik me nu belabberd door mijn gebruik van afgelopen woensdag, of zit het gewoon tussen m'n oren, of heb ik wel degelijk een aanslag op mijn lijf gepleegd en voel ik dat? hoe doen jullie dat?

en Dinah ik heb je gelezen, ik vindt je zo sterk, komt dat ook denk je omdat je nu niet drinkt? :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...