Nien Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goeie morgen allemaal,Toine en JustMe Gefeliciteerd:musicnote:Jeetje wat is het stil hier. Voor er iemand wakker is zal de koffie wel oud zijn...Maar het staat klaar. Koffie op het aanrecht. Thee staat te trekken.Vers sap in de koelkast. Fijne droge dag, ik ga werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Morgen slaapkoppen Dag 14. Een klein recordje dus vandaag. Ging gisteren niet zonder problemen. Na wat vreemde gevoelens een dutje gedaan en in mijn droom zo goed als hervallen. Toen ik wakker werd kon ik niet herinneren waar de realiteit eindigde en waar de droom begon. Kwam er wel een beetje op neer dat ik de 'klik' gemaakt had, hoe dan ook. Maar bleek dat mijn geld op was gisteren. Een geluk bij een ongeluk. Ik had niet genoeg voor de volle laag, dus dan maar niets. Tijd om mij te herpakken dus. Een vroege-ochtendafwas en -opruim is een ideale start! Straks neem ik er mijn motivatielijstje nog eens bij. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goedemorgen lieve mensen...Hier klaar voor de week, leuke weekend achter de rug jammer dat te kort was.Ik ga sporten tot straks.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Hi Rae, super de 14de dag alweer. Wel beroerd dat het gister niet zo makkelijk ging als de dagen ervoor. Maar die dagen zitten er helaas ook tussen, anders zou het te makkelijk zijn;) Dat je geld op is is niet zo mooi, maar kwam gister verdomd goed uit! Hou je sterk!!! Susana ook goeie morgen! Hoe vaak sport jij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 mogge,jaja birthday-boy is uit zijn bedje gerold, 37 jaar, weet nog dat ik dan vroeger heel verlegen en zenuwachtig naar beneden liep voor mijn kadootjes.nu, niemand beneden, pokke vogels schreeuwen het uit, zelf koffie zetten, krantje gepakt en mijzelf een goed jaar gewenst hawel al een klein kusje gehad van mijn hond, dus die gaat mij eerst uitlaten.ga zo trainen, daarna wat klussen en vanavond mosselen met de familie eten, heeft jarige jopje uitgekozen, want dat mag als je jarig bent henou even koffie en krantje lezen en hondje naar buiten gooien.........hiep hiep..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Dankt Niets. Tja, geeft me de gelegenheid wat bij te leren hé. Ik stuwde de voorbije dagen al direct teveel voort op het succes van de laatste twee weken. Foute boel. Ik heb tijd tot woensdag om het recht te zetten, dan komt het geld weer binnen. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Toine: 37...jonge kerel ben jij! veel plezier vandaag!!Niets; ik sport iedere dag, het houdt me scherp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goeiemorgen luitjes.. En om te beginnen natuurlijk Toine en Justme van harte gefeliciteerd. :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goedemorgen alle... 3?Meeting was een succes zo te lezen.Toine, van harte Even bijlezen, koffie is heet, dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Dankjewel Ari(?) m/v?Ja, dit is dan wel een goede 'vinger aan de pols houden'medium nietwaar? Het is inderdaad verslavend,maar het werkt ook zeker ondersteunend en somstherapeutisch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Toine, van harte gefeliciteerd Heldere blauwe lucht en we gaan er wat van maken vandaag.Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goedemorgen allemaal.Toine, van harte gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 goedemorgen frummers....Toine gefeliciteerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Toineman en Justme::light::present::light::musicnote::light::present::light::musicnote::light::present::light::musicnote::light::present::light: van harte gefelciteerd met jullie verjaardag,de zon heeft besloten het voor jullie een feestelijke dag te maken, geniet ervan!!Sha meis, een heerlijke vakantie, met ook heerlijk weer, en vooral lekker eten daar,en ook daar schijnt die kopenen ploert meedogenloos, goeie zonnebrand mee dus!Zal je missen!, jij ons hopelijk niet, want lijkt me fijner voor je, dan ben je echt los.Laat alles ff achter hier meid, je hebt het zo nodig en vooral verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goeie morgen lieve kanjers,Just me en Toine van harte gefeliciteerd....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 jane??...jane???...ken ik een jane??...kdacht van niet...ahja....Jane4.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ari, was jij nu die vrouw met die dreadlocks en die twee honden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ari, wat heerlijk jou weer eens te lezen:Dbij jou hoop ik zeker dat geen bericht goed bericht ishet afkicken van hier is mij nog steeds niet gelukt.:$maar gelukkig heb ik ook gezonde verslavingen he.Rae, je gaat goed en ik merk dat ik het een beetje eng vind dat je het drinken van je financienlaat afhangen. Kan dat niet andersom? Elke keer dat er geld is en je niet drinkt iets fijnersals beloning of in bewaring geven voor iets dat je echt graag wil?Ben zo spinnen en naar het strand, jippie, eindelijk weer eens,alle plannen omgegooid en de zon is mijn prioriteit vandaag.heb een fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Niwi:Dik jullie ook niet hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ha die Bol,nee die kent Ari weer nietdat was iemand andersvan vorig jaar.kijk het is dus toch ergens goed voorom bij het meubilair te gaan horen:$nu echt loswekenvoor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Nou ik lig bij de watertoren op je te wachtenB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 kan dat wel trouwens die nick in mijn bericht vaniemand die niet meer schrijft hierik kan het beter weghalen he nu je weet wie ik bedoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Tja, voorlopig is 't een hulpmiddeltje, Jane. En het geeft me tijd om wat interne motivatie (nuchter) op te bouwen. Eind vorige week viel ik dan uiteindelijk louter op die interne motivatie en dat liep goed, tot zondag. Toen was ik blij dat die externe belemmering er weer was.Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Aha o ja oké Ari dan heb ik inderdaad iemand anders voor. Welkom terug meisie.Losweken Jane? Ik heb niets gemerkt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 En ik ga eens ff afwassen, daar had ik gisteren geen zin meer in. Vandaag een rustig daggie houden en heeeeeeeeel veel eten want dat moet op.Pffftttttt daar zie ik ontzettend tegen op hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden