Jan1000 Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Yvette, je kunt ook wandelen, dvd kijken, etc. Het zoeken van de alleenmomenten valt op gegeven moment weg, is wel een kwestie van doorzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 De zoon van Khadaffi (Saif) is een aards optimist.Ziet het nog steeds zonnig in.Echt een positivo!Kunnen wij nog wat van leren. Wat een clown. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 quote: Originally posted by: YvetteDankjewel bolletje! Lieve mensen hier, voelt super, tnx!! Kijk dat willen we horen Yvette. Soms zijn het de kleine dingen die een mens gelukkig kunnen maken. o ja dat idee van, nu ben ik alleen thuis nu kan ik, heb ik heel vaak gelezen. Dan is het toch knap als je er niet aan toe geeft. En ja, delen helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 quote: Originally posted by: SootheDe zoon van Khadaffi (Saif) is een aards optimist. Ziet het nog steeds zonnig in. Echt een positivo! Kunnen wij nog wat van leren. Wat een clown. Hoe gek kan je zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Heer Soothe die Sair is geen aards optimist hoor, dat zie je helemaal verkeerd. Die vent is gewoon gestoord. Jij bent een aards optimist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hoi Yvette.Ga er voor. Er valt winst te behalen.En, wie schrijft die blijft Yvette.Groet.Was je een man of een vrouw, de naam pastniet bij het hoofd.Ben het vergeten, of ik wist het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Yvette,welkom hier,ga ervoor, het is de moeite waard.Jopie,hahaha, ik moet er zelf ook om lachen.@ de W op mijn toetsenbord weigert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Jopie en Albertina, die sporen echt niet.Soms vrees ik gek te zijn, maar als ik dit zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Soothe,je bent te pruimen,niks mis met je.@aanp. naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hé Bolletje,'k drink nu een kop kamille thee met een reepje praliné melkchocola. Best lekker hoor, maar niet 't summum van g'not dat dat and're goedje me kan geven. Én, waar 'k bang voor ben, is dat 'k gaandeweg voedsel als substituut ga zien. Binnen de kortste keren ben 'k een vetklep! De drank hield me slank... En dat rijmt. Ja, 'k ben weer in de zeur modus. 'k lijk wel op m'n oma. Dat mens is bijna negentig. Klaagt ook alleen maar. Dat ze niets meer zelf kan en bla bla bla. Nou ja, 'k schenk nog een kopje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Gunn. Mijn manneke, zei altijd dat klagen een grote functie heeft. En ik maar zoeken maar ik ben er nog steeds niet achter gekomen wat dat nou precies is. Je wordt er alleen maar somber en sjaggie van.Tja en dat eten wordt van zelf wel minder hoor. het schijnt dat er in alc, het zelfde als in zoetigheid, suiker zit dus veel snoepen kan een beetje een vervanging worden voor de alc.Maar ga maar lekker door hoor. Alles is beter dan de alc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Geen probleem Albertina.Michael is ook leuk. of Mike,Wat je hart je ingeeft.@ Bolletje, de laatste tijd ben ik niet zo heel optimistisch.ik zie het als een soort opbeuring.En dat waardeer ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ik kom weer ongelezen binnenwaaien. En nee, ik woon niet in het oosten van ons land Gek, de hele dag lekker gewerkt en ik voelde me vrolijk. Lekker met de radio meezingen en de tijd ging enorm snel. Toen ik thuiskwam meldde dochter dat ze die avond naar een vriendin ging en daar bleef slapen (ze heeft nog steeds vakantie en soms is het nodig dat de nodige vriendinnendingen besproken moeten worden). Geen probleem mee, lekker een avondje alleen. Kwam er direct achteraan dat morgen een vriendin hier komt en overmorgen komen er zelfs twee. Ineens is mijn humeur helemaal omgeslagen. Ik voel het als benouwend dat iedereen naar ons huis komt. Moet ik morgen toch volop aan de bak om het huis schoon te maken. Dochter heeft wel gezegd dat het huis in orde is en dat er helemaal niet veel hoeft te gebeuren. En daar heeft ze wel gelijk in. En het is ook niet verkeerd om morgen wél wat aan het huis te doen. Maar toch is de stevige trek opgeroepen en mijn humeur omgeslagen. Zelfs nu ik zo heerlijk alleen ben. Ik heb weer het gevoel "geleefd" te worden in plaats van zelf te leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ja, maar 'k ben nu nog reed'lijk jong. 'k moet nog vonken. Religie heeft me jaren tot een passieve Thorazine Zombie gemaakt. Toen 'k tot dat besef kwam was 'k al vierentwintig. Vervolgens een grote fout gemaakt door te gaan drinken. En dan zijn we weer tien jaar verder. 'k heb nog niets van m'n leven gemaakt. 'k weet verdulleme nog niet eens 'van wanten', als je begrijpt wat 'k bedoel. 'k ben vierendertig en wil nu eind'lijk wel eens 't gevoel hebben dat 'k leef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Zo herkenbaar Tatum, dat gevoel niet over je eigen tijd, huis, leven en noem maar op te kunnen beschikken.. Zijn vaak dingen waar een ander heel luchtig overheen stapt. En soms ook nog wel leuke dingen... maar kan gewoon helemaal als een 'berg' voor je staan opeens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Bedankt voor je reaktie Yvonne, ik voel me hier gelukkig wél begrepen. En de winkel is dicht, dus voor vanavond ben ik veilig. En ook valt vaak het probleem de volgende dag reuze mee Wie weet meld ik morgen dat ik luid zingend aan het soppen ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Klopt Tatum, vaak valt het allemaal mee en vraag je je naderhand af waar je nou helemaal zo tegenop hebt gekeken.. maar lastig is het wel, het vreet energie zoiets. Maar je bent dus absoluut niet de enige hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Gunn, heb helaas niets teruggelezen.. weet dus niet exact wat je bedoelt, maarruh... vlammen? Ach gewoon proberen misschien van je leven gaan genieten? De mooie kanten ervan gaan opzoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Gunn,ik word er een beetje sip van als ik je zo lees.Je hebt grote levensvragen aan jezelf gestelden het antwoord daarop vind ik zo verdrietig.Ik zou je echt graag gunnen, te gaan leven,naar buiten, mensen ontmoeten en vooraljezelf proberen te accepteren.Je bent een waardevol mens,die het waard is om te leven.Geef jezelf een kans,haal jezelf niet zo neer.Het is nooit te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hoi hoinog niet bijgelezenmaar las je net tatumzie het als een komplimentdat dochter vriendinnen meeneemtje huis is net als jij goed genoegen dochter voelt zich er thuispak een boek of een filmpje en geniet meezou ik zeggenik had er 15 vrijdageen hele invasiemaar ik heb haar gezegdop te ruimen, na afloop dusen dat gebeurde:rose:mi casa est tu casaof zoiets:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 ff binnenwippen Muggen Will, lekker stuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Aan snoepje en andere slapelozen,Misschien een tip. Ik heb een cursus "Beter slapen" gevolgd. Het is weleens op t.v. (Teleac) geweest, maar ik heb op een wekelijks bijeenkomst gevolgd. Het werd vergoed door de ziektekostenverzekering. We moesten een slaapschrift bijhouden en kregen elke keer een techniek die we een week moesten oefenen. Ik heb er echt wat aan gehad, zelfs tot op heden.Vele jaren heb ik maar 2 Ã 2,5 uur geslapen en normaal gewerkt daarbij. Het slechte slapen heeft op den duur invloed op je weerstand (snel verkouden e.d.) en op je geheugen.De combinatie met alcohol is natuurlijk helemaal niet goed. Nu ik een tijd geminderd ben, heb ik ook weer moeite met slapen, maar pas dan die technieken toe die ik geleerd heb. In geen geval ga ik uit mijn bed, want als ik dan alleen beneden zit, is het een grote trigger om te gaan drinken.Ga je in ieder geval niet in bed liggen ergeren, want dan slaap je helemaal niet!Sterkte allemaal,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hihi.. ut moet maar snel gaan vriezen dus Fleur? Zijn we gelijk van de muggen af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ik kondig alvast aan dat ik niet te laat naar bed ga. Dan weten jullie dat alvast.Vragen? Kan nu nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Oh dat gevoel heb ik ook altijd een beetje Tatum. Maar eens het zover is valt het altijd reuze mee.Tegenwoordig ligt het huis er weer veel te rommelig bij dus mag niemand blijven slapen of dochter moet poetsen gaan . De poets-drive is weer ff verdwenen Die kids zitten toch meer dan den helft van de tijd op de kamer. Allez hier toch...dus geen of heel weinig last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden