Spring naar bijdragen

dinsdag 23 augustus


Gast jopie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Yvette

Dankjewel bolletje! Lieve mensen hier, voelt super, tnx!!



Kijk dat willen we horen Yvette. Soms zijn het de kleine dingen die een mens gelukkig kunnen maken. o ja dat idee van, nu ben ik alleen thuis nu kan ik, heb ik heel vaak gelezen. Dan is het toch knap als je er niet aan toe geeft. :heart:
En ja, delen helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Bolletje,

'k drink nu een kop kamille thee met een reepje praliné melkchocola. Best lekker hoor, maar niet 't summum van g'not dat dat and're goedje me kan geven. Én, waar 'k bang voor ben, is dat 'k gaandeweg voedsel als substituut ga zien. Binnen de kortste keren ben 'k een vetklep! De drank hield me slank... En dat rijmt. Ja, 'k ben weer in de zeur modus. 'k lijk wel op m'n oma. Dat mens is bijna negentig. Klaagt ook alleen maar. Dat ze niets meer zelf kan en bla bla bla. Nou ja, 'k schenk nog een kopje in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn. Mijn manneke, zei altijd dat klagen een grote functie heeft. En ik maar zoeken maar ik ben er nog steeds niet achter gekomen wat dat nou precies is. Je wordt er alleen maar somber en sjaggie van.
Tja en dat eten wordt van zelf wel minder hoor. het schijnt dat er in alc, het zelfde als in zoetigheid, suiker zit dus veel snoepen kan een beetje een vervanging worden voor de alc.
Maar ga maar lekker door hoor. Alles is beter dan de alc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom weer ongelezen binnenwaaien. En nee, ik woon niet in het oosten van ons land ;)

Gek, de hele dag lekker gewerkt en ik voelde me vrolijk. Lekker met de radio meezingen en de tijd ging enorm snel. Toen ik thuiskwam meldde dochter dat ze die avond naar een vriendin ging en daar bleef slapen (ze heeft nog steeds vakantie en soms is het nodig dat de nodige vriendinnendingen besproken moeten worden). Geen probleem mee, lekker een avondje alleen. Kwam er direct achteraan dat morgen een vriendin hier komt en overmorgen komen er zelfs twee.

Ineens is mijn humeur helemaal omgeslagen. Ik voel het als benouwend dat iedereen naar ons huis komt. Moet ik morgen toch volop aan de bak om het huis schoon te maken.

Dochter heeft wel gezegd dat het huis in orde is en dat er helemaal niet veel hoeft te gebeuren. En daar heeft ze wel gelijk in. En het is ook niet verkeerd om morgen wél wat aan het huis te doen. Maar toch is de stevige trek opgeroepen en mijn humeur omgeslagen. Zelfs nu ik zo heerlijk alleen ben.

Ik heb weer het gevoel "geleefd" te worden in plaats van zelf te leven. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar 'k ben nu nog reed'lijk jong. 'k moet nog vonken. Religie heeft me jaren tot een passieve Thorazine Zombie gemaakt. Toen 'k tot dat besef kwam was 'k al vierentwintig. Vervolgens een grote fout gemaakt door te gaan drinken. En dan zijn we weer tien jaar verder. 'k heb nog niets van m'n leven gemaakt. 'k weet verdulleme nog niet eens 'van wanten', als je begrijpt wat 'k bedoel. 'k ben vierendertig en wil nu eind'lijk wel eens 't gevoel hebben dat 'k leef!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo herkenbaar Tatum, dat gevoel niet over je eigen tijd, huis, leven en noem maar op te kunnen beschikken..
Zijn vaak dingen waar een ander heel luchtig overheen stapt.
En soms ook nog wel leuke dingen... maar kan gewoon helemaal als een 'berg' voor je staan opeens....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn,

ik word er een beetje sip van als ik je zo lees.
Je hebt grote levensvragen aan jezelf gesteld
en het antwoord daarop vind ik zo verdrietig.

Ik zou je echt graag gunnen, te gaan leven,
naar buiten, mensen ontmoeten en vooral
jezelf proberen te accepteren.

Je bent een waardevol mens,
die het waard is om te leven.

Geef jezelf een kans,
haal jezelf niet zo neer.

Het is nooit te laat.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi
nog niet bijgelezen
maar las je net tatum
zie het als een kompliment
dat dochter vriendinnen meeneemt
je huis is net als jij goed genoeg
en dochter voelt zich er thuis
pak een boek of een filmpje en geniet mee
zou ik zeggen
ik had er 15 vrijdag
een hele invasie
maar ik heb haar gezegd
op te ruimen, na afloop dus
en dat gebeurde:rose:
mi casa est tu casa
of zoiets:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan snoepje en andere slapelozen,

Misschien een tip. Ik heb een cursus "Beter slapen" gevolgd. Het is weleens op t.v. (Teleac) geweest, maar ik heb op een wekelijks bijeenkomst gevolgd. Het werd vergoed door de ziektekostenverzekering. We moesten een slaapschrift bijhouden en kregen elke keer een techniek die we een week moesten oefenen. Ik heb er echt wat aan gehad, zelfs tot op heden.
Vele jaren heb ik maar 2 à 2,5 uur geslapen en normaal gewerkt daarbij. Het slechte slapen heeft op den duur invloed op je weerstand (snel verkouden e.d.) en op je geheugen.
De combinatie met alcohol is natuurlijk helemaal niet goed. Nu ik een tijd geminderd ben, heb ik ook weer moeite met slapen, maar pas dan die technieken toe die ik geleerd heb. In geen geval ga ik uit mijn bed, want als ik dan alleen beneden zit, is het een grote trigger om te gaan drinken.
Ga je in ieder geval niet in bed liggen ergeren, want dan slaap je helemaal niet!

Sterkte allemaal,

Lytse.
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh dat gevoel heb ik ook altijd een beetje Tatum. Maar eens het zover is valt het altijd reuze mee.
Tegenwoordig ligt het huis er weer veel te rommelig bij dus mag niemand blijven slapen of dochter moet poetsen gaan :huh:. De poets-drive is weer ff verdwenen :D
Die kids zitten toch meer dan den helft van de tijd op de kamer. Allez hier toch...dus geen of heel weinig last van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...