Spring naar bijdragen

dinsdag 23 augustus


Gast jopie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal. Was hier een half jaar geleden voor het laatst, was toen een paar dagen gestopt en ging weer onderuit. Durfde niet zo goed weer hier terug te komen, maar nieuwe ronde nieuwe kansen! Vandaag alle drank ritueel door de gootsteen gemikt. Dit is dag 3, en voel me zo onwijs goed, ik wil dit vasthouden. Dus ik kom even mee babbelen, ok? :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt dit bekend..: Na mezelf vreselijk te zijn tegengekomen op de buurt bbq (dacht dat alles goed en netjes ging de avond zelf, dat weet ik nog, maar de dag daarna was bijna de hele avond een blackout voor me) voelde ik me zo overtuigd dat ik dit echt niet meer wil, dat het me nu gewoon geen moeite kost om die bende te laten staan. Voelt alsof dit zo vrij makkelijk gaat en ok vol te houden is. Wat is een veelvoorkomende valkuil...jezelf wijsmaken dat ééntje geen kwaad kan na een paar dagen? Ik wil niet meer, maar ik ben een beetje bang dat ik het onderspit delf.. Want mezelf vertellen dat ik er misschien minder moeite mee heb omdat ik niet zoveel als anderen dronk is natuurlijk onzin (het feit dat ik dit schrijf, zegt dat ik het dacht!!), ik wil sterk blijven, met behulp van erover praten. Als ik hier een tijdje lees, zie ik dat mensen er heel veel aan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Yvette, wel al dag drie lees ik. Ik weet niet hoe lang hoeveel je dronk maar het is een overwining, nu al!
Een maatje hier is iemand op wie je kunt terugvallen hier, je kunt je daarvoor aanmelden. Zie de homepage,
Zal daar ergens staan. Ik zelf bedoel mijn real life maatje! Maar wel alles in de hand, redelijk tenminste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug Yvette en ontzettend goed dat je toch weer bent gekomen op adb. te worden. het gaat je zeker lukken hoor als je maar veel hier komt.
Een maatje kun je zoeken als je terug gaat naar forum en dan zie je onder de regel van wie is wie, thema's enz. een ander draadje staat met maatje gezocht. Daar kun je dan je vraag plaatsen.
We gaan er weer voor hé en heel erg veel succes. We staan nooit alleen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje, ik ga daar kijken Jan. Merk nu een lastig moment; kids belden net, blijven ergens logeren. Het eerste wat door mijn hoofd heen gaat is drinken want ik ben alleen. Niet alleen in 'eenzaam', als ik alleen ben hoef ik me niet in te houden. Goh! Dit helpt, meteen.. Alleen al het vertellen, dus delen van het gevoel denk ik, doet inderdaad iets. Blij dat ik me over het drempeltje heb gezet hier naartoe te komen. Als ik je niet meer spreek, fijne avond en wellicht tot snel weer hier. Tnx!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...