Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Het zal duidelijk zijn dat ik niet gelovig ben. Met de beste van de wereld krijg ik dat niet voor elkaar. Ik kan heel goed accepteren dat er voor mij geen god is. Ook al heb ik geen antwoord op de vraag waar het allemaal vandaan komt. De aarde, het leven het universum. Het is er. Als anderen willen geloven prima. Heb ik geen moeite mee. Een ander verhaal wordt het als ze rare praatjes gaan verkopen, voorspellen dat de wereld vergaat bijvoorbeeld. Of politiek uit naam van god of allah of wie ook. Daar heb ik wel moeite mee. Dat is een beetje zo als ik er over denk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 goeie zonnige morgen weer mensenff bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Goedemorgen allen,ik beloof dat ik niet teveel zal posten, want blijkbaar irriteer ik anderen daarmee, en begrijp ik nog steeds niet wat hier de bedoeling is.Dus allemaal een hele fijne dag gewenst , en sorry voor de irritaties en niet relevante vragen, zal er op gaan letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Ik geloof wel Jaap, maar geloof niet dat God, de mensen straft door de wereld te laten vergaan. Ouders laten hun kinderen ook niet lijden ook al zijn ze nog zo verkeerd. Het zou oneerlijk zijn als wij allemaal moeten lijden omdat er een paar idioten, onder het mom van het geloof, zeggen hoe wij moeten leven.Het gaat allemaal maar om één ding en dat is MACHT. Macht is het grote kwaad. Zolang dat aan de orde is zal er ook nooit vrede zijn.De mensheid staat op scherp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Bol, het is een rooie, net als ikke;)Bor; Ik kan het nu even niet laten voor wat het is.Ik moet wat met mijn gevoel anders zal ik keer op keer ertegenaan botsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Gaby, iedereen heeft dezelfde rechten hier, ook jij. Het is een openbaar forum en daar mag je op komen zoveel je wilt hoor. Er is niemand die dat kan verbieden. Dus post maar zovaak en zoveel je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Gaby, blijf alsjeblieft jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 ja maar wil anderen niet kwetsen, wil ik nooit, en als ik dat dan toch te horen krijg, trek ik me terug, (komt uit mijn jeugd, mijn moeder schreeuwde ook altijd hoeveel pijn ik haar deed, en dus ging ik maar weg)nu echt weg, werken......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Niks Bor.Ik moet wat doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Gaby ik heb niet meegekregen wat er gebeurd is maar ik hoop toch wel dat je blijft schrijven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Goede morgen,Gaby ik ken jou niet maar iedereen mag hier op zijn of haar manier schrijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 dan wordt het tijd om volwassen te worden Gabyals één persoon iets zegtis dat nog geen waarheidof hoogsten de waarheid van die persoonen leven is mensen kwetsen, mensen plezier doen en alles daartussenvoor jou, voor mij en voor anderen ookdus welkom in het levenen nu spinnenvoel ik ook weer even dat ik leef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Goedemorgen allemaal:present:Had afgelopen weekend een groot feest: vrij drinken...Zag er best tegenop, maar voelde me wel sterk genoeg om het aan te kunnen. Het ging eigenlijk best gemakkelijk:) Had niet eens trek. Heb me prima vermaakt en het was een leuk feest.Van gisteren niks gelezen, misschien maar niet doen ook. Dan kom ik weer met goede bedoelingen en tips en zo en die zijn vast allemaal al gegeven:$ Mosterd na de maaltijd...Hoop dat alle neuzen weer 1 kant uit staan en anders dat diegene daar hard aan werken;) Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeGoede morgen, Gaby ik ken jou niet maar iedereen mag hier op zijn of haar manier schrijven! Zo is dat Nieneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Ik heb mezelf voorgenomen mij er niet tegenaan te bemoeien,lastig vind ik het wel.Wellicht kan ik mijn mening beter voor me houden maar één dingmoet mij toch van het hart, Borretje je speelt met vuur, je raakt straks je zoontje echt nog kwijten dat wil je toch niet op je geweten hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Koko, geweldig zeg, je doet het goed. En fietsen i.p.v. drinken is veel gezonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 goedemorgen allemaal..ik heb een paar vreselijke dagen achter de rug.ik zat in een vreselijke dip en leek er wel niet uit te kunnen komen.dit weekend veel gepraat met een vriendin en nu zie ik het weer wat helderder.vanmorgen bij de doc. geweest om bloed te prikken voor mijn suiker en andere waardes ( zoals lever, nieren etc)even terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Kom de volgende keer hier leniegewoon inbreken, zeker als de discussies nietecht veel inhoud hebben.Aan de andere kant ook goed dat je met je vriendin hebt kunnen praten.Hoop dat e uitslagen goed uitvallen in ieder geval!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 dank je wel max...maar dit waren geen alcohol gerelateerde problemen.dus die zet ik hier niet zomaar neer.zo ga nu even lekker een stuk lopen met d honden...wat een weertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 23-05-2011 09:42 Nieuwe BerichtenGebruiker is online Send Private Bericht Print dit berichtAuthor IconborretjeBijdragen: 5188Aangemeld: 31-03-2010Dit gaat maar door he? Je blijft het vuurtje zelf steeds aanwakkeren bor,en dat terwijl je precies weet wat je eraan moet doen.Het is in mijn ogen gewoon vragen om aandachtmaar dan negatieve.Wordt tijd dat je jezelf eens een schop onder je **** geeften blij mag zijn met wat je hebt (je zoontje terug b.v.)en de draad gaat oppakken.En ga je een keer echt in de fout kun je dat ook melden,daarop wordt je echt niet meteen op veroordeeld.Alleen niet meteen vol zefmedelijden, en dingen afreageren op anderen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Helemaal mee eens Jop. Tuurlijk ik schrok ook, maar als ik kijk naar hoelang ik zelf erover gedaan heb om te bereiken wat ik nu heb bereikt, is Borrie een kleintje:)Soms heeft het gewoon lange tijd nodig, en moet je builen vallen voordat je de knop om kunt zetten, daar is niets mis mee.We zijn allemaal mensen en mensen mogen dingen beslissen die niet goed zijn, maar wat is niet goed.Als het daardoor de pers. groei beinvloed, is het altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Jopie, dan moet bor eens voor zichzelf uitzoeken waarom ze niet meer wil drinken (als ze dat wil)voor harzelf of voor haar kind.Bor: naast je neerleggen zo'n opmerking, en niet op ingaan.Het helpt jouw niet dus is alleen verspeelde enegie die je erin steektals je je daar druk om gaat maken.We beginnen vandaag opnieuw!!JIJ gaat eens goed uitzoeken wat JIJ wilt en daar ga je iets aan doen.Voor mij was dat stoppen met drinken en gaat (na vallen en opstaan)en de nodige schoppen onder de bekende **** goed nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Ik ben er vandoor.moet weg nu kom later nog terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden