Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 augustus 2011


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
witte

Tis toch wat... word ik gewoon mn bed uitgeonweert:angry:



Troost je Witte, vannacht ben ik m'n bed uitgegamed. 'k Was een pc-rollenspel aan 't spelen in m'n droom en opeens liep mijn personage pijlsnel weg, al vluchtend voor een dwerg-tyrannosaurus rex. Ikke meteen daarachter springen uit mijn bed, met mijn dwaze kop tegen de badkamerdeur en horizontaal tegen dek. Paar schaafwondjes. Haha. Gamen is niet goed voor de gezondheid. :P

Rae

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag samen,
Rae
Zo erg als jij was mijn nacht niet, maar ook weer erg veel gedroomd en nog steeds hoofdpijn en moe.
Dat is kennelijk de konsekwentie van een terugval. In het vervolg maar wat eerder bedenken.
Onweer is weg, het gaat wat waaien en lichter worden. Heel positief de lakens buiten gehangen, niet droog, toch fris zullen we maar zeggen. Nu ik nog!!!
Gaat lukken vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Luzac van harte gefeliciteerd meid. Een hele fijne dag toegewenst.
:present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote:



Dank je wel voor de felicitaties. Het weer is spijtig genoeg niet te best, net een hevige waterpartij hier uit de lucht gekomen. Nu nog even gauw nog ffkes achter de pc en dan zo koffie met gebak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Marc

Dear MsLuzac, van harte gefeliciteerd!!!



Bedankt, vanmorgen toen ik extra verlaat naar beneden ging hadden de kinderen al druk voor mij geknutseld. Zo lief :) Mocht het nog gaan opzoeken ook, ze hadden het verstopt. 3 hele mooie tulpen die staan nu te pronken op de tafel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
lidia

Rae

Zo erg als jij was mijn nacht niet, maar ook weer erg veel gedroomd en nog steeds hoofdpijn en moe. Dat is kennelijk de konsekwentie van een terugval. In het vervolg maar wat eerder bedenken.



Dag Lidia, nou, zo erg was het ook niet hoor. Op 't moment zelf een nachtmerrie-achtig gevoel. Maar achteraf toch maar lachen geblazen.

Zoals je 't zelf zegt, ontwennen geeft niet zelden aanleiding tot veel dromen, vooral onrustige. Bij mij persoonlijk ook gevolgd door bezweet wakker worden. Hou het bij als een van de vele gevolgen die je liever niet hebt!

Groets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia als er één hardleers is
ben ik het wel
maar ik was het erger de jaren voor ik ADB leerde kennen
er zijn hier zat oudere jongeren die qua droge jaren het nog van
ons kunnen winnen, mocht het al zo gaan dat er vergeleken wordt
niet dat dat zin heeft trouwens.

En ik zie net dat er vanavond op Ned. 2 een van mijn lievelingsfilms komt
23.05, Dancer in the Dark, met Bjórk, wel een zakdoek klaarleggen:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jane4

En ik zie net dat er vanavond op Ned. 2 een van mijn lievelingsfilms komt

23.05, Dancer in the Dark, met Bjórk, wel een zakdoek klaarleggen:(



Eew, Jane, zo'n pijnlijke film. Supergoed. Maar wil ik nooit meer zien.

't Is gelijk de films van Almodovar. Keigoed maar geen tweede keer. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje

Ik heb VNN net gevraagd over die trek en minderen met AD. Dat kan, zeggen ze daar, dat minderen/ stoppen met AD trekgevoelens oproept. AD schijnt zodanig gevoelens te onderdrukken dat je geen trek krijgt/ voelt omdat die gevoelens dus onderdrukt worden waarbij je "normaal gesproken" zou gaan drinken. (..?..klinkt ook wel weer logisch eigenlijk, of niet:huh:..)



Klinkt niet logisch Bor, en schijnbare werking van AD's die je aangeeft evenmin.

AD's onderdrukken zeker ook geen gevoelens. Ze geven je een beetje meer flexibiliteit om anders met die gevoelens om te gaan.

Ik heb vaag vernomen dat de AD dat ik neem bv. aanleiding zou kunnen geven tot een verhoogde drang naar prikkels. Eten, sex, wat dan ook. In die zin zou het ook trek naar alcohol kunnen stimuleren, neem ik aan. Ik moet dat wel nog nagaan bij mijn psychiater. Meer zin in eten is mij niet zo welgekomen. En van nature ben ik ook al overdreven prikkelgevoelig.

Ik lees al redelijk lang dat je veel last hebt van trek. Ik stel voor dat het werkelijk iets te vroeg zou zijn je trek toe te schrijven aan AD's of het minderen/stoppen met AD's. Ik ken VNN niet dus weet ook niet hoe hun expertise er uitziet op vlak van verslavingen. Dus deze post in elk geval relativeren! :)

Hou je goed,
Rae.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...