witte Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Je kan ook niks doen Hannah.Dat is jammer maar helaas is het wel zo....Raar fenomeen, afspreken en dan niet op komen dagen...en vervolgens niet meer bereikbaar zijn ook.Ik zou me ook zorgen maken dan, logisch toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Janneke proficiat !! Dat drankje klinkt goed Marc, bedankt voor de link van Gloria,............... mijn lijflied!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Goeie morge allemaalhier de dag goed begonnen en ikmoet zeggen dat de trek momenten steeds verder uit elkaar liggen en dat vind ik erg prettig,een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Goedemorgen. Ik ga genieten van de zon zolang die er nog is. Prettige dag allemaal en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: witteTis toch wat... word ik gewoon mn bed uitgeonweert:angry: Troost je Witte, vannacht ben ik m'n bed uitgegamed. 'k Was een pc-rollenspel aan 't spelen in m'n droom en opeens liep mijn personage pijlsnel weg, al vluchtend voor een dwerg-tyrannosaurus rex. Ikke meteen daarachter springen uit mijn bed, met mijn dwaze kop tegen de badkamerdeur en horizontaal tegen dek. Paar schaafwondjes. Haha. Gamen is niet goed voor de gezondheid. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Goedemiddag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Goedenmiddag,Deze ochtend naar de dokter geweest. Ik hoef me nog geen zorgen te maken. Ik ga mijn bloed laten onderzoeken in het ziekenhuis en dan zien we wel weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Hoi Jaaps, maakte je je zorgen om iets dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Goedemiddag samen,RaeZo erg als jij was mijn nacht niet, maar ook weer erg veel gedroomd en nog steeds hoofdpijn en moe.Dat is kennelijk de konsekwentie van een terugval. In het vervolg maar wat eerder bedenken.Onweer is weg, het gaat wat waaien en lichter worden. Heel positief de lakens buiten gehangen, niet droog, toch fris zullen we maar zeggen. Nu ik nog!!!Gaat lukken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: bolletjeLuzac van harte gefeliciteerd meid. Een hele fijne dag toegewenst. Dank je wel voor de felicitaties. Het weer is spijtig genoeg niet te best, net een hevige waterpartij hier uit de lucht gekomen. Nu nog even gauw nog ffkes achter de pc en dan zo koffie met gebak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: MarcDear MsLuzac, van harte gefeliciteerd!!! Bedankt, vanmorgen toen ik extra verlaat naar beneden ging hadden de kinderen al druk voor mij geknutseld. Zo lief Mocht het nog gaan opzoeken ook, ze hadden het verstopt. 3 hele mooie tulpen die staan nu te pronken op de tafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Janneke,Van harte met jullie huwelijksdag, komt er nog visite of gaan jullie nog lekker een avondje weg ?In ieder geval, geniet ervan vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 MsLuzac, we kennen elkaar niet, nog niet zeg maar!Maar ook jij van harte hoor!Wat lief die tulpen! Hoeveel kids heb jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Niwi opa geworden, Harry en Madelief weer terug...Ik kom te weinig want mis van alles;):W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: lidiaRae Zo erg als jij was mijn nacht niet, maar ook weer erg veel gedroomd en nog steeds hoofdpijn en moe. Dat is kennelijk de konsekwentie van een terugval. In het vervolg maar wat eerder bedenken. Dag Lidia, nou, zo erg was het ook niet hoor. Op 't moment zelf een nachtmerrie-achtig gevoel. Maar achteraf toch maar lachen geblazen. Zoals je 't zelf zegt, ontwennen geeft niet zelden aanleiding tot veel dromen, vooral onrustige. Bij mij persoonlijk ook gevolgd door bezweet wakker worden. Hou het bij als een van de vele gevolgen die je liever niet hebt!Groets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Nou ja, Rae dat zweet wilde ik maar niet vermelden! Maar is idd onderdeel van het ongemak.Hardleers, dat is wat velen hier zijn, anders zaten we hier niet. Niwi, Soothe, Jane, Bolletje en nog een paar diehards uitgezonderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Lidia als er één hardleers isben ik het welmaar ik was het erger de jaren voor ik ADB leerde kennener zijn hier zat oudere jongeren die qua droge jaren het nog vanons kunnen winnen, mocht het al zo gaan dat er vergeleken wordtniet dat dat zin heeft trouwens.En ik zie net dat er vanavond op Ned. 2 een van mijn lievelingsfilms komt23.05, Dancer in the Dark, met Bjórk, wel een zakdoek klaarleggen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Hallo allemaal!Net thuis van een heerlijk dagje werken,was lekker druk dus een goede dag!@Hannah....heb je VM al gehoord?Hier lekker weekend!Genieten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Eks:heart:Gaan we nog steeds gelijk op?Alweer gewend aant normale leventje in het zonnige Nederland?? hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 @Bor...mooi zoals je Richard elke keer een hart onder de riem steekt!! Respect!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Jane,Wat een bescheidenheid, je hebt altijd baas boven baas, maar was ik maar alvast zo ver als jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Dat ben je vast al op andere vlakken Lidia.Tinus, hoe was het om weer aan t werk te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: jane4En ik zie net dat er vanavond op Ned. 2 een van mijn lievelingsfilms komt 23.05, Dancer in the Dark, met Bjórk, wel een zakdoek klaarleggen:( Eew, Jane, zo'n pijnlijke film. Supergoed. Maar wil ik nooit meer zien. 't Is gelijk de films van Almodovar. Keigoed maar geen tweede keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: borretjeDus, bedenk ik me nu. AD is en vervangmiddel voor drank. Ja? Pfff, schiet lekker op dan. dan verban je die trek door je eigen sterke wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: borretjeIk heb VNN net gevraagd over die trek en minderen met AD. Dat kan, zeggen ze daar, dat minderen/ stoppen met AD trekgevoelens oproept. AD schijnt zodanig gevoelens te onderdrukken dat je geen trek krijgt/ voelt omdat die gevoelens dus onderdrukt worden waarbij je "normaal gesproken" zou gaan drinken. (..?..klinkt ook wel weer logisch eigenlijk, of niet:huh:..) Klinkt niet logisch Bor, en schijnbare werking van AD's die je aangeeft evenmin. AD's onderdrukken zeker ook geen gevoelens. Ze geven je een beetje meer flexibiliteit om anders met die gevoelens om te gaan. Ik heb vaag vernomen dat de AD dat ik neem bv. aanleiding zou kunnen geven tot een verhoogde drang naar prikkels. Eten, sex, wat dan ook. In die zin zou het ook trek naar alcohol kunnen stimuleren, neem ik aan. Ik moet dat wel nog nagaan bij mijn psychiater. Meer zin in eten is mij niet zo welgekomen. En van nature ben ik ook al overdreven prikkelgevoelig. Ik lees al redelijk lang dat je veel last hebt van trek. Ik stel voor dat het werkelijk iets te vroeg zou zijn je trek toe te schrijven aan AD's of het minderen/stoppen met AD's. Ik ken VNN niet dus weet ook niet hoe hun expertise er uitziet op vlak van verslavingen. Dus deze post in elk geval relativeren! Hou je goed, Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden