Otje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Omdat eten heel erg belangrijk is als je gestopt bent met drinken . Ik at vandaag:TofuQuarnWitte bonen in tomatensausKikkererwtenPerzik uit blik incl vochtVeel knoflookOude kaasMarrokkaanse kruidenTandoori PastaToetje:Chocolade ijs met zelf toegevoegde stukjes chocolade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Klinkt goed en lekker, maar wel een hoop vleesvervangers en weinig verse groenten. Waar bemoei ik me mee??? hahaTja, het viel me op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Vegetarisch Woman??Wij hebben maar wat gerommeld.Begin de dag altijd met thee en magere yoghurt met Cruesli of een potje Activia.Vandaag bij Ikea geweest en daar een sandwich met garnalen op (en een biertje :$)Vanavond eigenlijk geen honger dus en maar een bakje pastasalade van Appie gegeten.Straks nog 2 appels (1 Fuji + 1 Junami)Nog een bakkie Nespresso of twee, drie, misschien 4 en op tijd naar bed, morgen half vijf weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Gember gestoofd met lemongrass, laurier (vers uit de tuin maar nu gedroogd), groene, verse pepertjes, zeezout en peper.Dan de rijst van gisteren erbij en laten bakken met wat shrimps!Voor zoon 1 een gebraden varkenslap!! Pfff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Gebakken kipfiletmet uitje gebakkenwat noedelsknoflook en kruidenen daarna een heleboelwilde spinazie meegewokt,jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Rooie bietjes gekookt met ui erdoor. Gekookte eieren en gebakken reibekuche. Mayo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 gebakken wat Cathy?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hee Cathy,Lang geleden dat ik dat gehoord heb, reibekuche.Mijn moeder was van Duitse komaf dus wij aten dat nog wel eens.Ontzettend vet maar je kon er niet mee stoppen, tenminste ik niet.Aardappels raspen, ei er door, eventueel een gesnipperd uitje en dan koeken van bakken Vlaams Meisje.Ja toch Cathy, of maak jij ze anders?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hahaha, nee hoor ik maak ze niet zelf; ik krijg ze bezorgd door nnamsie, de diepvriesbezorger: die heeft ze zelfs in soorten!!Heerlijk...ehh... gemakkelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Dat klopt, ik eet geen vlees.Kikkererwten is toch groente of wat ??En knoflook ? quote: Originally posted by: MickKlinkt goed en lekker, maar wel een hoop vleesvervangers en weinig verse groenten. Waar bemoei ik me mee??? haha Tja, het viel me op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 klinkt als Rosti-koekjeslekker dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Kekererwten W. !Met veel citroen peper en zout in de food processor! Houmus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Vandaan aangebrandde snijbonen!!!Jullie "schuld", ik zat helemaal "in het lezen van het forum" en vergat de tijd! Tot mijn neus me eraan herinnerde:angry:Morgen beter.Nu echt welterusten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Vandaag eet ik heel gewone worteltjes, pangavis en gekrulde gebakken aardappeltjes (van de diepvriesbezorger). RIJSTEPAP NA.....Hmmmmmmmm!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Voor mij word het vandaag een witlofsalade, met rode ui, komkommer, appel, abrikoos, rucola en tomaat. En dat met een mosterd-honing dressing!!!en een stukje rollade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Voor mij is het vandaag babi pangang geweest. Het recept is te verkrijgen bij De Rode Draak, Molensteeg 3, in Boekel. De beste chinees van nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Er is trouwens al een eet-draadje bij tips en adviezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ik dacht dat daar recepten werden gegeven Vie.Hier schrijven we alleen wat we deze dag eten. Bol: aiaiaiai, DAT is lekker zeg..... het water loopt in mijn mond..... Wat zijn er toch een boel heerlijke dingen!!Wat eet jij Vie? (of is t al op?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Nou ik ben een beetje misselijk Cathy, want ik ben net begonnen aan de AD.Maar voor mijn lief heb ik uiensoep gemaakt, heel lekker met kookroom en komijnzaadjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Filetje is afgekoeld en de koelkast in. Lekkere wrap gemaakt met veel groenten en knof dus heb straks alle ruimte om te wandelen hahaha.Banjo ligt weer voor pampus en katje heeft ff de moed opgegeven met krijsen tegen haar lekkers. Naja kan er weer om lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ik at vandaag het prutje wat over was van gister. Met maisbroodjes uit de oven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Een vlaflip, dat is lekker !Goed idee ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Hutspot en stukjes kipfilet van de diepvriesboer!Een mens moet eten; ik hoop dat ik er wat in krijg vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Woensdag patatdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Verse noedels, met gehakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden