Mai Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Goedemorgen!Koffie en Chili con Carne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Goedemorgen allemaal,Et maintenant le blues. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Marjo en Marc goedemorgen,Marc, heerlijk met koptelefoon ben ik dit berichtje aan het schrijven.Doet me goed je muziekjes zo s'morgens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 En ook een goeiemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Yvonne, het is voor het eerst dat ik je zo vroeg tref.Je bent toch altijd zo vroeg.Kan ik je ook eens Goede Morgen zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 mogge an, yvonne, marc en majo,pfff niet wakker nog hoor, eerst krantje, sigaretje en hondje uitlaten..jullie al een beetje wakker?zo raar gedroomd gewoon eng brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Goedemorgen lieve mensen... hier lekker gesport, klaar voor de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Ook hier een zeer goede morgen.Nu al gesport sus ? Amai mijn oor, karakter zeg Mijn oog nog steeds rood, waterachtig en dik, toch geen virusje uit jullie landje meegebracht zekers ?? In de haven bezig aan een serie van 4 dagen of nachten na elkaar, zal blij zijn dat dit achter de rug is.Neus loopt ook nog steeds als een vergiet. Maw, i feel like s..t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Marjo, zo vroeg al chili con carne ?.... dat beloofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 goede morgen allemaal.hier een wat mindere dag. straks weer een uitvaart. nr 3 in een half jaar. pfffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 zo toineneman is weer fris en fruitig ( pfff) en klaar om de dag te beginnen met trainen, wordt benen vandaag, dus zal de rest van de week wel weer lopen als een oud mannetje......gaan jullie nog iets produktiefs doen?susane nu al gesport, jaja je hebt altijd baas boven baas he, knap van je! begin je de dag goed hevanavond eet toineneman zuurkool met worst ( hele worst) natuurlijk, kan ik mij de hele dag op verheugen.nou ga mij zo maar naar de martelkamer en hoop dat ik mij een beetje inhoud grrrr.vanaf morgen wordt het nog een beetje zomer tot en met zaterdag, dus we krijgen nog wat nazomer,gaan we de tuin herfstklaar maken!will succes met je verkoudheid, misschien is stomen of sauna een optie? veel water en fruit.maak er wat van! toine;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 eerst maar eens een ontbijtje. wie heeft er koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Jaaaaaa, hierzo igor, vol bakkie, alleen melk graag !!Geen sauna of stomen hier toineman, jammer genoeg Maar het ziet er redelijk rustig uit, dus kan ik misschien even languit op de bank hangen, oog wat laten rusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Goedemorgen,koffie en chili concarne?.hier weinig nieuw onder de zon,het is zoals het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 goeeedemorgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Ook een goedemorgen,No chili for me! Mmm, korte draad dus al helemaal bij.2e Bak cafe con leche por Favor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Goedemorgen allemaal! Net wakker, dus errug laat voor mijn doen.Maar ja gisteren heb ik me de benen uit het lijf gelopen.Heb iets verrekt in mijn rug, dus ik zou wel een massage kunnen gebruiken.....wie? Mijn katjes vlogen me hongerig aan, zijn ze niet gewend van me om zo laat eten te krijgen.Vandaag ga ik het heeeeel rustig aan doen.Zo eerst maar eens in een warm bad liggen.Laterss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Goeie morgeheb aardig geslapen moet ik zeggen enben al onder de douche geweest en nu aan de koffie, weinig schokkends dus totzover vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Een buitengewoon goeie morgen lieve kanjers.Goh wat kan ik slapen zeg, niet meer normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Goedemorgen,De zomer gaat beginnen dus ik ga nog maar een keer een week op vakantie. Moet kunnen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 goeie morgen lief Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Ja hé? Wat houden wij toch veel van elkaar hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Ik heb gisteren een nieuwe smoes gehoord om nog eentje te nemen:"Het duurt meestal een half uur voor ik in slaap val dus kan ik er nog wel een drinken in dat half uurtje." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Zo en nu mijn spullen pakken en er op uit. Iedereen een fijne week en neem het er van zo veel als je kan. Maar niet drinken natuurlijk. Dat zal ik ook niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 good mornink frummers:rose:als alles naar wens verloopthebben we morgen en overmorgen 2 prachtige(strand)dagen; beiden een 0 op weeronline.nlduimen jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden