Spring naar bijdragen

Zondag 18 september 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wijffie van harte gefeliciteerd :musicnote:, en je moet maar zo denken, nadat je toegezongen bent, drinken ze gauw je bier op, ben jij er weer vanaf B)

Toine, niet sporten :angry: grrrr.... je weet toch dat dat endorfines aanmaakt, en dat je je dan minder chaggie voelt! Geen excuus dus!

Lilly, dag 12 alweer! Jeetje wat ga jij goed zeg :present:

En Albertina, oppassen he, elke ochtend weer, met welk been je het bed uitstapt, lees net dat je een mooi gedicht heb geschreven, ga ik eens even lezen.

Sha hier volop zon :rose:

En alle anderen ook een hele fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje

En Lill, al 12 dagen. super, joepie de poepie, :heart: Heel knap hoor. Was het erg moeilijk?quote>


ja en nee....
soms overviel het onderhandelen met mezelf me een beetje...
ik heb een poos geleden een keer 18 dagen droog gestaan, dus dat moet ik makkelijk halen, van mezelf..
ik ben van plan om helemaal te stoppen, maar soms denk ik, over een poosje kan het wel weer
die gedachte maakt me wel bang.
want stoppen is stoppen!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus je wou vannacht je bed uit Sha, omdat je zin had in ''een potje dammen''?! Dat deed ik voorheen ook vaak als ik niet kon slapen, ging gister heel vroeg slapen dus was van 1-3 uur wakker, geen alc in huis, dus dat was geen optie, ben maar wat wezen internetten in m'n bedje, echt bijna alleen maar in bed gelegen en schoongemaakt dit weekend, vraag me de laatste tijd wel eens af, ik doe mijn werk en ik lig in bed, maar verder........

dus dat betekent dat ik actie moet gaan ondernemen, nu zo werken, vanmiddag even naar de sauna en eens wat baantjes zwemmen,en vanavond naar de AA, en dan maar weer vroeg naar bed, maar ik ga eens kijken of ik iets kan regelen voor mijn voortuin, er moeten een hoop stenen/tegels uit, weten jullie of ik die gewoon naar de stort kan brengen? Ik ben morgenmiddag vrij, dus misschien kan ik iets regelen, dan neem ik het heft in eigen hand, i.p.v op N te wachten, of me op te vreten dat hij me er mee laat zitten,

dus de plannen zijn er, voor de nieuwe positief ingestelde Gaby :)

Albertina pracht gedicht :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry, stel me aan als een klein kind, heb soms als ik opsta

zo een zwarte wolk in mijn kop.

gaat al beter, ga zo stuk wandelen in bos met tommel de bommel

hiep hiep hoera het is zondag brrr

glimlach lilly, heb je het toch voor elkaar he, ha, goed bezig he,

dag voor dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemogge allen ,hier is Heleen.

Die na haar besluit van gisteren , fris en fruitig opgestaan is.

Realiseerde me dat (als het goed is) ik langdurig s,avonds nogal wat tijd over ga hebben.

Was steeds al van plan me eens op het koken te gaan storten en wat ontdekte ik hier gisteren pas?

Jawel , de receptendraad.!!

Heleen gaat kokkerellen dus.

Erg he Toine? dat depressieve gevoel s,ochtends.

Hoop dat je toch een blije dag hebt.

Gr Heleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

proficiat Wijfie!! :present:

Gisteren een goed gesprek gehad met Lady tinne.

Wat een verschil met een jaar geleden!!

Doe zo voort Lady!! :heart:

Mooi gedicht Tina.

Aicha :heart::rose::heart:

Hup Toine in de benen! Als je chagi bent moet je eens proberen te huppelen in plaats van te stappen. In het begin is er niks aan maar je zal zien, gaande weg (of zeg ik huppelende weg) begin je automatisch te glimlachen.

Fijne dag nog allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...