igor Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 goede morgen frummeltjes lang geleden dat ik mocht openen en een ontbijtje klaar mag maken. nou maar gauw aan de gang dan voordat er iemand wakker is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Goedemorgen Igor, Fibo en alle laterkomers! Igor dank voor je ontbijtje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 iedereen nog op 1 oor??? heerlijk de douche voor mij alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Goeie morgen Igor, Madelief en Fibo, de douche is vrij Igor, dan kan ik aan je ontbijtje beginnen:D Wilde uitslapen vandaag, maar helaas weer fulltime aan de slag. Is best wel wennen na een lange tijd ziekmelding, daarna gestart met 2x 4uur per week, nu weer op 40 uur (deze week voor het eerst) Moet goed rekening houden met hoe ik mijn energie verdeel. Maar ook al is het vroeg, wat is het heerlijk om nuchter op te staan en me niet meer 's morgens brak te voelen en me af te vragen wat ik de vorige dag heb gedaan. Ga goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 nien mooi dat het weer goed gaat. fibo en madelief ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Goedemorgen Igor, Nien, madelief en Fibo Lekker bakje Igor . Ik ga daar eerst even van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Goedemorgen, Douchen is eigenlijk ook niet meer dan water op je hoofd laten kletteren, maar best lekker, dus ik ga maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ook goedemorgen Jaap en Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 jaap en bor ook goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Goedenmorgen allemaal, Lekker ontbijtje Igor, Ik moet er zo meteen weer vandoor naar m'n werk, Ik wens iedereen een hele fijne dag! Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 allemaal een fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ik slaap de laatste tijd altijd goed. Regelmaat he. Dat is waar een lichaam van houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Goede morgen allemaal Vandaag doe ik mee met het dagpact hou het droog vandaag tot later:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Goedemorgen, AR, je bent er weer! Fijn je weer te zien. Ik ben de nacht wat rondgestuiterd, een soort waak slaap nacht. Wel netjes blijven liggen, niet uit bed gegaan om te roken. Heb ik toch het idee dat ik wat ben uitgerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 En weg... Vandaag komt een baas langs van het hoofdkantoor, iedereen gisteren al in de stress. Grappig hoe dat gaat. Dus even geen debiteuren crediteuren spelen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ook goedemorgen Tina, Hihi, het is alsof ik mijn moeder hoor (toen ik nog heel klein was ) als ik uit bed wilde komen omdat ik niet kon slapen: "nee Vonneke, jij blijft lekker in je bedje liggen, ook al slaap je niet, je lichaam rust wel uit, en dat is ook heel belangrijk". Maar ff serieus, pff, das een lange nacht geweest dus dan. Hoop dat je binnenkort toch weer meer rust krijgt, dat het beter met je pa gaat en dat je dan ook weer goed kunt slapen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Originally posted by: borretjeDagpact;ARBorlienIk doe weer mee!!!! beviel me gisteren erg goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 goedemorgen hoi marc de cure "forest" wow zo goed nummer. mogge allen, nog niet gehoest enzo. dus ga er nu vanuit dat ik uchuch vrij ben. vandaag nog even aansterken, met andere woorden niets doen en veel eten hi morgen weer trainen, ga wel rustig beginnen dan. nou fijne dag allemaal en maak er wat van toineneman:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Fijn dat het weer een stukkie beter met je gaat Toine. Vandaag dus nog rustig aan... en dan morgen weer sporten, dat helpt misschien met de laatste rommel wat sneller uit je lijf te werken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Toine, gelukkig dat het beter met je gaat! Maar pas wel op met trainen he? Eerst een beetje aansterken is beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Morge !!!!!!! ben al even wakker en de 1e koffie is ook al op ,gister met 'n warrige hoofd 2 verschillende lengtes gordijnen gekocht vandaag maar even terug brengen en de goeie uitzoeken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 ook goeiemorgen mensen, gisteren begonnen de tuin winterklaar te maken en vandaag maar afmaken voor de buien losbarsten want morgen begint het echt herfst te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 de herfst is idd begonnen, 't blad begint hier al vollop te vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden