Spring naar bijdragen

woensdag 5 oktober


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vanavond had ik dansles. Gewerkt aan dansjes voor de voorstelling van 10 december in het Muiderpoorttheater.... echt zooooo te gek. Een dans met sluier en zills, en een te gekke trommeldans waar ik vooraan sta en dus als de sodeju moet gaan trainen en oefenen. En ik doe een solo.

Heb ik weer een doel, kostuums maken ervoor, dansjes goed oefenen.

Dat maakt me gelukkig en dat dansen oei als ik daarvandaan kom loop ik op wolkjes. Morgen mag ik weer. Heb me nu aangemeld bij 2 dansscholen. Kan mij het schelen, dit is wat ik wil en ik dans het liefst elke dag....

De muziek is gewoon zo te gek en ik ga echt uit mn dak. Vooral omdat ik het nu best wel kan al. Dan wordt het alleen maar leuker. Ook hele moeilijke bewegingen beginnen nu goed te gaan, dus echt kicken.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, Bor, ik snap je wel, hoor.

Maar de anderen ook.

Jij drinkt wat, vertelt 't toch maar, gooit dan idd. de rest weg, heel goed, en stopt.

Dat stoppen is goed gedaan, dat weggoien nog beter.

Maar het is ook zo dat je de laatste tijd wat wieberig bent, volkomen begrijpelijk, en al vaker, al forumend, er gewoon eentje inschenkt. Ik bedoel, het lijkt allemaal zo fragiel, de balans.

Wat de amerikanen "skating on thin ice" noemen.

Probeer je bij mekaar te houwen, Bor, zodat je je later niet bijeen hoeft te rapen, da's veel moeilijker.

Bruuk dien harsus, famke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, kransgenoten, lekker terug uit m'n laatste late dienst.

Nog ff TVuh, en dan erin. Heerlijk ff vrij.

Morgen wil ik de crossaanhanger in elkaar gelast hebben, en de verlichtingsbalk monteren.

Kan 't meisje ook mooi met 't jongkje naar de crossbaan zonder die motor achterin de auto te hoeven vechten. Ben in de ploegen vaak zelf 'sweekends werkende, helaas.

Slaap lekker en: hou 't zo droog als je zelf wilt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...